spot_img

WEC 6H Spa Race: Νίκη τίτλου για Toyota σε ανάμεικτες συνθήκες

Η Toyota Gazoo Racing ήταν η μεγάλη νικήτρια στις 6H του Spa για το WEC, σε έναν αγώνα που ξεκίνησε με νεροποντή, είδε τον ήλιο να βγαίνει, η βροχή ακολούθησε και οι τελευταίες ώρες έγιναν υπό στεγνές συνθήκες.

Οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez στο #7 TS050 Hybrid έκαναν τον τέλειο αγώνα, έμειναν μακριά από προβλήματα και επέκτειναν τη διαφορά τους στη βαθμολογία οδηγών του WEC στους 12. Η μάχη ήταν ανάμεσα στα δύο LMP1 των Πρωταθλητών, κάνοντας ένα εκπληκτικό ξεκίνημα στον αγώνα υπό βροχή. Το υβριδικό σύστημα βοήθησε στο έπακρο δίνοντας ένα μεγάλο προβάδισμα, όμως ένα λάθος στρατηγικής για το #8 των Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley τους έκανε να χάσουν τη πρωτοπορία, ενώ στο τέλος του αγώνα πραγματοποίησαν ένα επιπλέον pit-stop, τερματίζοντας 24 δευτερόλεπτα πίσω από το #7.

Η Rebellion Racing είχε ένα εφιαλτικό ξεκίνημα, με το #1 R13 να μην μπορεί να βρει θερμοκρασία στα ελαστικά και γρήγορα έπεσε έναν γύρο πίσω. Αυτό ήταν άκρως σημαντικό για την έκβαση του αγώνα, καθώς μπορεί οι Bruno Senna, Gustavo Menezes και Norman Nato να έκαναν τον ταχύτερο γύρο, όμως τερμάτισαν έναν πίσω από τους νικητές και πλέον είναι 28 βαθμούς μακριά στο Πρωτάθλημα. Το #4 της ByKolles κινούνταν στις τρεις πρώτες θέσεις όμως αντιμετώπισε τεχνικά προβλήματα και στο τέλος βρέθηκε 16 γύρους μακριά από την κορυφή. Όμως πήρε σημαντικά δεδομένα ενόψει Le Mans.

LMP2

Είδαμε εντυπωσιακές μονομαχίες, όμως η United Autosports των Paul di Resta, Phil Hanson και Felipe Albuquerque στο #22 Oreca 07 ήταν η μεγάλη νικήτρια. Το αγωνιστικό είχε τρομερό ρυθμό από την αρχή και το τρίο έφτασε σε ακόμα μια νίκη και έχει πλέον το προβάδισμα στην βαθμολογία. Στην 2η θέση βρέθηκε το #42 Oreca της Cool Racing, με τους Nicolas Lapierre, Antonin Borga και Alexandre Coigny εκμεταλλεύτηκαν τα λάθη των αντιπάλων τους, είχαν εκπληκτικό ρυθμό, ιδιαίτερα με τον Lapierre και πήραν πολύτιμους βαθμούς για το Πρωτάθλημα.

Η ομάδα που προσέφερε εντυπωσιακό θέαμα ήταν η Racing Team Netherlands, με το #29 να ξεκινάει από την τελευταία θέση και να κάνει ένα εκπληκτικό πρώτο μισό στα χέρια του Giedo Van der Garde. Ο Ολλανδός έφτασε μέχρι και την πρώτη θέση, οδηγώντας συνολικά 3 ώρες και 9 λεπτά. Ο αρχάριος οδηγός της ομάδας όμως, Job van Uitert, δεν μπόρεσε να κρατήσει έναν καλό ρυθμό όταν στέγνωσαν οι συνθήκες. Τελικά άντεξε στη πίεση και έφερε ένα πολύ σημαντικό βάθρο.

Για το αποτέλεσμα, πάλευε με την Signatech Alpine, όταν ο Thomas Laurent στην Blanchimont βρέθηκε δίπλα στο #29, πάτησε εκτός πίστας. Τα δύο αγωνιστικά ακούμπησαν και το #36 έφυγε με δύναμη στον τοίχο και έχασε μεγάλη ευκαιρία για σημαντικούς βαθμούς.

GTE-Pro

Η μάχη ήταν διαφορετική με την ώρα, καθώς ο αγώνας άλλαζε σημαντικά για όλους και το παραμικρό λάθος κόστισε. Η Porsche #92 των Kevin Estre και Michael Christensen κάνοντας εντυπωσιακά περάσματα στις τελευταίες δύο ώρες, βρέθηκε σε θέση ισχύος. Στη τελευταία ώρα, είχε διαρκώς πίσω τις δύο Aston Martin, όμως η ταχύτητα ήταν εκεί για να μείνει, πήραν τη νίκη και μείωσαν τη διαφορά στη βαθμολογία των οδηγών. Στην 2η θε΄ση και 5.6 δευτερόλεπτα μακριά τερμάτισαν οι Marco Sorensen και Nicky Thiim με την #95 Vantage GTE, παρά το γεγονός πως ξεκίνησαν με τα λάθος βρόχινα ελαστικά. Τα αυτοκίνητα ασφαλείας τους βοήθησαν να ανακάμψουν από το κλατάρισμα που είχαν και το “Dane Train” παρέμεινε στη κορυφή της βαθμολογίας. Οι Maxime Martin και Alex Lynn έχασαν τη 2η θέση από έναν λάθος υπολογισμό στα καύσιμα, όμως έκλεισαν το βάθρο και κράτησαν πίσω τη μάχη του #51 και #91.

Η Ferrari πετούσε στη βροχή και είχε την πρωτοπορία στον αγώνα, όμως στο στεγνό η #51 488 GTE δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 4η θέση στη κατάταξη, μένοντας στο τέλος 1.5s μακριά από το βάθρο. Η Porsche #91 τερμάτισε ακριβώς πίσω, ενώ η #71 Ferrari πήρε την 6η θέση.

GTE-Am

Η AF Corse έκανε τον αγώνα της ζωής της, με το #83 των Nicklas Nielsen, Fracois Perrodo και Emmanuel Collard πήραν μια μεγάλη νίκη. Η στρατηγική έπαιξε καθοριστικό ρόλο και πλέον προηγούνται στη βαθμολογία των οδηγών με 12 βαθμούς. Στην 2η θέση βρέθηκε το #77 της Dempsey-Proton Competition, ενώ το βάθρο έκλεισε η TF Sport με την #90 Aston Martin, μένοντας στη 2η θέση της βαθμολογίας.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles