spot_img

24H Le Mans 1-6H: Η Toyota προηγείται στο θρίλερ

Οι πρώτες 6 ώρες από τις 24H του Le Mans ολοκληρώθηκαν με τις Toyota και Porsche να παλεύουν για τη μεγάλη νίκη.

Επεισοδιακές ήταν η εκκίνηση και οι μάχες πραγματικά εντυπωσιακές σε όλες τις κατηγορίες, με το Toyota #7 να προηγείται της Porsche #1, ενώ στη 3η θέση είναι το Toyota #8.

Ας δούμε όμως τι έγινε στα πρώτα στάδια του αγώνα.

Στην εκκίνηση η Toyota κρατήθηκε μπροστά με τον Conway με το #7, αλλά στην 2η θέση ανέβηκε ο Neel Jani με την #1 Porsche, κάνοντας φανταστική κίνηση μετά το σικέιν Dunlop. Ο Oliver Webb με το #4 είδε το εμπρός μέρος να σπάει μόλις στον πρώτο γύρο και να χάνει χρόνο.

Στην GTE-Pro, η Ferrari #51 πέρασε στην 1η θέση, όμως ο Nicki Thiim με την #95 Aston Martin πέρασε στην 1η θέση και Darren Turner στην 2η. Οι διαφορές ήταν κυριολεκτικά μηδαμινές στην Pro, με τους πρώτους 8 να τους χωρίζουν μόλις 3 δευτερόλεπτα.

Στην κορυφή του αγώνα, η Toyota ήταν στη 1η θέση, με την Porsche από κοντά να ακολουθεί. Ο Jani είχε τον Conway μπροστά του στα 2.5s, ενώ ο Buemi με το #8 ήταν κολλημένος πίσω του.

Λίγο μετά το πρώτο 20λεπτο, ο Gustavo Menezes με το #36 Alpine LMP2 έχασε τα φρένα στο τέλος της Mulsanne και έφυγε στην αμμοπαγίδα. Το σημείο τέθηκε υπό Slow Zone, μέχρι να μπει το αγωνιστικό στη πίστα.

Ο χορός των pit-stop ξεκίνησε στην πρώτη μισή ώρα, ενώ 10 λεπτά αργότερα μπήκε ο Lapierre με το #9 για καύσιμα και αλλαγή εμπρός μέρους. Όταν ολοκληρώθηκαν τα pit-stop, η Toyota ήταν στο 1-2, με την Porsche να ακολουθεί. Καμία ομάδα δεν άλλαξε οδηγούς ή ελαστικά. Στον ίδιο γύρο, ο Buemi έδειξε την κλάση του και με ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα από την εξωτερική στην Indianapolis, πέρασε στην 1η θέση του αγώνα.

Στην αρχή της 2ης ώρας, ο Conway ξαναπέρασε στην 1η θέση, ενώ ο Jani ήταν 2 δευτερόλεπτα πίσω τους, με τη μάχη να είναι ανοικτή. Ο Buemi έπαιρνε slipstream από τον Conway, με τον Jani να μην μπορεί να πλησιάσει.

Τα ατχύματα συνεχίστηκαν, με τον Roman Rushinov με το #26 της G-Drive, έπεσε πάνω στην Porsche #88 στα Porsche Curves, με αποτέλεσμα και τα δύο αυτοκίνητα να υποστούν σοβαρές ζημιές. Το #88 επέστρεψε στα pit, ενώ το #26 σταμάτησε στην πίστα, όμως ο Rushinov όταν πήρε άδεια από τους ανθρώπους της πίστας γύρισε κι αυτός. Οπότε είχαμε την δεύτερη εμφάνιση της Slow Zone σε εκείνο το σημείο.

H Toyota άνοιξε τη διαφορά και μετά το δεύτερο pit-stop, τα ιαπωνικά LMP1 πίεσαν περισσότερο και αύξησαν στα 30 δευτερόλεπτα από τα δύο Porsche.

Την ίδια ώρα, είχαμε 3 επίσημες εγκαταλείψεις, από τη #88 Porsche, το #26 της G-Drive και το #4 της ByKolles.

Η ώρα περνούσε και οι μάχες δεν είχαν σταματημό. Μπροστά η Toyota με το #7 στην LMP1, στην LMP2 η Rebellion Racing στο 1-2, στην GTE-Pro η Aston Martin, όπως και στην GTE-Am.

Μετά το τέταρτο pit-stop, η #1 Porsche ανέβηκε στην 2η θέση, με τον Nick Tandy στο τιμόνι να κάνει εξαιρετική δουλειά, ενώ την ίδια ώρα ο Anthony Davidson στο #8 έχανε χρόνο. Μάλιστα, η διαφορά των 3ών πρώτων άνοιξε στο 1 λεπτό αρκετά γρήγορα.

Τα δράματα δεν έλειψαν και στην 4η ώρα δύο βασικοί πρωταγωνιστές του αγώνα είχαν σοβαρά προβλήματα. Η Porsche #2 από την 4η θέση του αγώνα είχε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα στον εμπρός άξονα και μπήκε αμέσως στο γκαράζ της ομάδας και έχασε πολύτιμο χρόνο. Έτσι οι Γερμανοί έμειναν από νωρίς με 1 αγωνιστικό να μάχεται για την νίκη. Στην GTE-Pro, από την 1η θέση, ο Marco Sorensen με την #95 Vantage είχε κλατάρισμα και έπεσε στην τελευταία θέση της κατηγορίας. Ευτυχώς για τον ίδιο, έμεινε στον ίδιο γύρο και η #97 Aston ανέβηκε στην 1η θέση.

Τα πράγματα είχαν πάρει μια σταθερή τροπή και οι μάχες υπήρχαν, αλλά χωρίς δραματικές αλλαγές. Ενδιαφέρον ήταν το γεγονός, πως το Toyota #7 είχε set-up για τις πιο ζεστές συνθήκες αγώνα, με την διαφορά που είχε ανοίξει να είναι στα 50 δευτερόλεπτα. Οπότε, από εδώ και πέρα, όσο πέφτει η νύχτα θα δούμε το πλεονέκτημα να χάνεται.

Οι δύο Porsche της GTE-Pro είχαν περιπέτειες, καθώς  η #91 είχε επαφή στην 1η στροφή με το #43, ενώ ο Werner με το #92 είχε επαφή με την #64 Corvette του Fassler και έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τε-τα-κε.

Η Aston Martin #97 ήταν στη 1η θέση με μια μεγάλη και άνετη διαφορά. Πίσω όμως γινόταν χαμός, με δύο Ford (#67 και #66) να ακολουθούν και η Corvette #64 του Fassler 20 δευτερόλεπτα πιο πίσω. Λίγο πιο πίσω, η έτερη Vette με τον Jordan Taylor είχε εξαιρετικό ρυθμό και κέρδισε δύο θέσεις.

Μπροστά, μετά και το 6ο pit-stop, ο Sarrazin με το #7 ήταν στη 1η θέση, όμως ο Lotterer με την #1 Porsche είχε μειώσει τη διαφορά στα 34.7s. Πιο πίσω, ο Nakajima με το #8 είχε παρόμοιο ρυθμό με το #7, αλλά ήταν 55s πίσω. Το #9 είχε πρόβλημα με την πόρτα και αναγκάστηκε να μπει στα pit. Η #2 Porsche επιδιορθώθηκε από τους μηχανικούς, όμως είχε μείνει 18 γύρους πίσω.

Στην αρχή της 6ης ώρας, ο Vaxiviere με το #28 στα φρένα του πρώτου σικέιν της Mulsanne, ακούμπησε την #82 Ferrari και την έστειλε στις μπαριέρες. Η σύγκρουση του Kaffer στο #82 ήταν σφοδρή, με αποτέλεσμα η συμμετοχή της Risi Competizione να εγκαταλείψει.

Ακόμα μία Slow Zone έκανε την εμφάνισή της, καθώς υπήρχαν πολλά θραύσματα στη πίστα και έπρεπε οι μπαριέρες να διορθωθούν. Δεν χρειάστηκε όμως η επέμβαση του Safety Car. Toyota και Porsche μπήκαν στα pit για τις καθιερωμένες εργασίες.

Το #7 βγήκε χαμένο από την όλη κατάσταση, καθώς η διαφορά έπεσε στα 25s από τη #1 Porsche, ενώ το #8 Toyota ήταν ακριβώς πίσω.

Στο τέλος της 6ης ώρας, στην 1η θέση στην LMP1 ήταν το Toyota #7, στην LMP2 το #31 Oreca της Rebellion, στην GTE-Pro η #97 Aston Martin και στην GTE-Am η #98 Aston Martin.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles