spot_img

24H Le Mans 6-12H: Απόλυτη καταστροφή για Toyota – Στην κορυφή η Porsche

Το Le Mans μα θύμισε για ακόμα μια φορά γιατί είναι ο πιο σκληρός αγώνας στον κόσμο, με την Toyota να αντιμετωπίζει και πάλι τη κατάρα της.

Η Toyota μπορεί να συνέχισε να προηγείται στην κατάταξη, όμως όλα άλλαξαν για τους Ιάπωνες μέσα σε 2 ώρες, καθώς και τα 3 της αγωνιστικά αντιμετώπισαν προβλήματα.

Ακόμα ένα Le Mans εξελίχθηκε σε σενάριο πιο στενάχωρο και από την πιο δραματική ταινία που θα δεις στο σινεμά.

Στο μέσον του αγώνα λοιπόν, στην 1η θέση είναι η #1 Porsche, ενώ ακολουθεί το #31 της Rebellion που αγωνίζεται στην LMP2 και στην 3η βρίσκεται το έτερο αγωνιστικό της ομάδας με το #13.

Το τι έγινε στις πρώτες 6 ώρες, μπορείς να το διαβάσεις εδώ, ενώ στη συνέχεια δεις τι έγινε μέχρι την 12η ώρα.

Η 7η ώρα μπήκε πολύ δυναμικά, με το #8 Toyota να πιέζει την #1 Porsche για την 2η θέση στον αγώνα. Όμως, η κίνηση δεν επέτρεψε στον Nakajima να κάνει τη κίνηση και έχασε χρόνο και έδαφος. Το #28 της TDS δέχθηκε ποινή stop-go 7 λεπτών, για την επαφή με την Ferrari #82 που την έθεσε εκτός αγώνα.

Οι πρωτοπόροι ολοκλήρωσαν το 8ο pit-stop και λίγο μετά το ημίωρο της 7ης ώρας, ο Nakajima έφτασε και πάλι τον Lotterer. Αυτή τη φορά δεν τον έκοψε η κίνηση και χρησιμοποιώντας την υβριδική δύναμη πέρασε στη 2η θέση πριν τις Porsche Curvers με εντυπωσιακό τρόπο. Έτσι η Toyota ανέβηκε στις θέσεις 1 και 2. Έτσι, η 7η ώρα ολοκληρώθηκε και τα ιαπωνικά αγωνιστικά ήταν στις πρώτες θέσεις του αγώνα.

Στην 8η ώρα, ο αγώνας πήρε μια εντελώς διαφορετική τροπή, με πολλές ανατροπές. Αρχικά, μετά τα pit-stop, η #1 Porsche ξαναπέρασε στη 2η θέση και εκεί ξεκίνησαν όλα.

Ο Pedro Lamy είχε μια τρομακτική στιγμή με την Aston Martin #98, ενώ ήταν στην 1η θέση στην GTE-Am. Καθώς κινούνταν προς την Indianapolis, το εμπρός δεξί ελαστικό εξερράγη και το εμπρός μέρος έσπασε σε κομμάτια και γέμισε τη πίστα. Εκεί βγήκε η Slow Zone για να απομακρυνθούν τα όποια θραύσματα.

Την ίδια στιγμή, ο Buemi που είχε μπει στο τιμόνι του #8, διαμαρτυρήθηκε για έναν έντονο θόρυβο στο εμπρός μέρος του TS050. O Jani που ήταν πίσω του με το #1, είπε πως καπνός και λάδια έφευγαν από το #8, με τους μηχανικούς της ιαπωνικής ομάδας να μην βλέπουν κάτι το μεμπτό. Το σίγουρο ήταν και φάνηκε από την κάμερα πως, υπήρχε ένας μικρός καπνός.

Στην LMP2, ο Bruno Senna από την 1η θέση με το #31 της Rebellion δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pit για αντικανονικό προσπέρασμα την ώρα της slow zone.

Το Toyota #8 εκεί που δεν αντιμετώπισε περεταίρω προβλήματα, μπήκε ξαφνικά στα pit, με πολύ καπνό να βγαίνει από το εμπρός δεξιά μέρος. Οι μηχανικοί το έβαλαν αμέσως στο γκαράζ και άρχισαν να εργάζονται πάνω του. Έτσι, στην 2η θέση ανέβηκε η #1 Porsche, ενώ στην 3η ήταν πλέον το #9 Toyota, έναν γύρο πίσω.

Δράμα και για την Corvette, καθώς ο Milner έχασε τον έλεγχο στην έξοδο από τα Porsche Curves και κατέληξε με το πίσω μέρος στον τοίχο. Στη συνέχεια, κόλλησε στην αμμοπαγίδα στην είσοδο των pit και έχασε παραπάνω χρόνο. Για ακόμα μια χρονιά, η Corvette βλέπει αγωνιστικό της να καταλήγει στον τοίχο.

Από εκείνο το σημείο κι έπειτα, το #7 ξεκίνησε να πιέζει και άνοιξε τη διαφορά στην κορυφή από το #1. Όμως, το πιο εντυπωσιακό stint έγινε στην GTE-Pro. Η Aston Martin #95 που είχε πάθει κλατάρισμα στις πρώτες ώρες του αγώνα, κατάφερε να ανέβει στην εντυπωσιακή 4η θέση στην κατηγορία. Εντυπωσιακή ήταν και η #92 Porsche στη κατηγορία, με τον Christensen να προσπερνά όποιον έβρισκε μπροστά του και με απαιτητικό τρόπο.

Στην GTE-Am, η #84 Ferrari της JMW Motorsport είχε καθιερωθεί στην 1η θέση, με την #90 Aston Martin στην 2η και την #77 Porsche της Dempsey-Proton στην 3η. Η #98 Aston που είχε το κλατάρισμα νωρίτερα έχασε 4 γύρους.

Τα προβλήματα συνεχίστηκαν για την Toyota, καθώς το #9 είχε προβλήματα με τα πλαϊνά φώτα και έχασε 1 λεπτό στα pit και συνολικά έμεινε 2 γύρους πίσω. Το #7 είχε αυξήσει τη διαφορά στο 1 λεπτό και 8 δευτερόλεπτα.

Το #66 Ford GT είχε έξοδο στην Indianapolis την 10η ώρα και κατέληξε στα χαλίκια. Όταν ξαναμπήκε στη πίστα, άφησε πολλά χαλίκια και ο υπεύθυνος αγώνων αναγκάστηκε να βγάλει το Safery Car για να καθαριστεί η πίστα.

Οι πρωτοπόροι μπήκαν στα pit, όμως το δράμα δεν τελείωσε για την Toyota. Όταν έφυγε το SC, ο Kobayashi από την 1η θέση έχασε δύναμη από το αγωνιστικό και πήγαινε αργά στη πίστα. Αυτό ήταν η απόλυτη καταστροφή για τους Ιάπωνες , καθώς έμεινε στην 1η ταχύτητα και το #1 Porsche ανέβηκε στην 1η θέση.

Ο απόλυτος εφιάλτης για την Toyota συνεχίζεται στο Le Mans.

H Porsche #1 ανέβηκε στην 1η θέση και το Toyota #9 στην 2η, ενώ το #7 που ήταν προσωρινά στην 3η, σταμάτησε λίγο πριν τη στροφή Indianapolis. Την ίδια ώρα, το #8 Toyota βγήκε μετά από 2 ώρες στο γκαράζ της ομάδας για επισκευές.

Στην LMP2 η Rebellion είχε το 1-2 με το #31 μπροστά από το #13, ενώ στην GTE-Pro, η #95 Aston Martin έκαναν την απόλυτη ανατροπή και ήταν στη πρώτη θέση, με την #51 Ferrari στην 2η και την #92 Porsche στην 3η.

Στο 7ο λεπτό της 11ης ώρας, ο Kobayashi σταμάτησε το #7 Toyota στα Porsche Curves και εγκατέλειψε οριστικά τον αγώνα, γεμίζοντας με πίκρα όλους τους οπαδούς.

Η πράσινη σημαία δεν κράτησε για πολύ, καθώς είχαμε συνέχεια στο δράμα και την ατυχία της Toyota.

Αρχικά, ο Trummer με το #25 εμφανίστηκε με διαλυμένο αυτοκίνητο σε έξοδο διαφυγής. Δευτερόλεπτα όμως αργότερα, το Toyota #9 είχε κλατάρισμα πίσω αριστερά, με το αυτοκίνητο να διαλύεται σιγά σιγά.

Ο Lapierre που ήταν στο τιμόνι προσπάθησε  με κάθε τρόπο να επιστρέψει, όμως μέχρι και φωτιές πετάχτηκαν από το πίσω μέρος. Η προσπάθεια ήταν βασανιστική, καθώς το αγωνιστικό σταματούσε και ξεκινούσε συνεχώς. Στο γκαράζ της ομάδας, είχαμε για χρονιά είχαμε δάκρυα από τους μηχανικούς και τους ανθρώπους της ομάδα.

Τελικά, το TS050 Hybrid σταμάτησε 100 μέτρα πριν το pitlane, κάνοντας την κατάσταση ακόμα πιο χειρότερη. Η τύχη της Toyota δεν συγκρίνεται ούτε με την πιο δραματική ταινία που έχει κυκλοφορήσει. Μέσα σε 3 ώρες περίπου και τα 3 αυτοκίνητα καταστράφηκαν.

Η παρηγοριά για τους Ιάπωνες ήταν πως το #8 συνέχιζε κανονικά τον αγώνα, αλλά ήταν 29 γύρους πίσω από τη #1 Porsche.

Στο μέσον της 12ης ώρας, αναπτύχθηκε μια εξαιρετική μάχη στην GTE-Pro. Οι δύο Aston Martin έδωσαν μια πολύ απολαυστική μάχη με την #92 Porsche και μάλιστα είχαμε εκπλήξεις, όταν o Stanaway με την #95 Vantage έχασε 2 θέσεις, όταν έφυγε η Slow Zone απότομα στα Porsche Curves.

Με 12 ώρες να έχουν ολοκληρωθεί, στην 1η θέση στην κατάταξη και στην LMP1 ήταν το #1 Porsche, στην 2η θέση στη γενική κατάταξη και στην 1η στην LMP2 ήταν το #31 της Rebellion. Στην GTE-Pro στην 1η θέση ήταν η #97 Aston Martin, ενώ στην GTE-Am προηγούνταν η #84 Ferrari της JMW Motorsport.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles