spot_img

24H Le Mans Hyperpole: Στην pole η Toyota

H Toyota Gazoo Racing θα ξεκινήσει τις 24H του Le Mans από την pole position, έπειτα από μια φοβερή μάχη στη Hyperpole.

O Kamui Kobayashi ανέλαβε τα καθήκοντα ση διαδικασία των 30 λεπτών στο #7 TS050 Hybrid. Με έναν εντυπωσιακό χρόνο έγραψε το 3:15.267 και κατέκτησε ακόμα μια pole position στη la Sarthe. Όμως δεν κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ πίστας. Ο Ιάπωνας στον τελευταίο του γύρο βελτίωνε κατά 0.6s, αλλά πάτησε εκτός πίστας, ο γύρος ακυρώθηκε και το ρεκόρ δεν έσπασε.

Στην 2η θέση βρέθηκε η Rebellion Racing, ανάμεσα στα δύο Toyota. O Gustavo Menezes στο #1 R13 ήταν πιο αργός για 0.555, γράφοντας νέο ρεκόρ για μη υβριδικό LMP1. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Kazuki Nakajima με το #8 Toyota, όμως ο ταχύτερος χρόνος του ήταν μόλις 1.382s από την κορυφή.

Ο Louis Deletraz στο δεύτερο Rebellion είδε τον ταχύτερο γύρο του να ακυρώνεται, όμως πήρε την 4η θέση. Η ByKolles έκανε τον ταχύτερο γύρο της ιστορίας της στη πίστα, όμως ήταν 7.7s πίσω από την Toyota.

Διαβάστε επίσης: Φέρνει αναβαθμίσεις στη Ρωσία η Ferrari, αλλά…

Στην LMP2, είδαμε μια εντυπωσιακή μάχη, με το ρεκόρ πίστας στη κατηγορία να σπάει. Ο Paul di Resta στο #22 United Autosports Oreca πήρε την pole position με έναν μαγικό χρόνο. Ο Βρετανός, σημείωσε το 3:24.528 και έδωσε την πρώτη pole position στην ομάδα του για τις 24H του Le Mans. H G-Drive Racing με τον Jean-Eric Vergne πήρε την 2η θέση μένοντας 0.332s μακριά από τον di Resta σε μια πολύ κλειστή μάχη. Ο Νyck de Vries στο #29 Racing Team Netherlands ήταν 0.5s από την κορυφή και πήρε την 3η θέση.

Ακολούθησε η High Class Racing στο #33, η United Autosports με το δεύτερο Oreca της στο #32. Στην 6η θέση ολοκλήρωσε ο Will Stevens της Jackie Chan DC με το μοναδικό Oreca στα ελαστικά της Goodyear.

Στην GTE-Pro, είδαμε μια μάχη στα χιλιοστά, όμως η Porsche κατέκτησε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Ο Gianmaria Bruni στη #91 911 RSR έγραψε το 3:50.874 και πήρε την pole position για τις 24H του Le Mans. O Ιταλός ήταν εντυπωσιακός και άφησε στην 2η θέση για 0.241s τον James Calado στη #51 Ferrari 488 GTE. H Aston Martin έχασε μια μεγάλη ευκαιρία, καθώς έμεινε στην 3η θέση με τη #95 για 0.367s.

Οι διαφορές ανάμεσα στα αγωνιστικά είναι πάρα πολύ μικρές και αυτό φάνηκε στα χρονόμετρα.

Η #97 Vantage έμεινε στην 4η θέση, μπροστά από την #71 Ferrari και την #92 Porsche.

Στην GTE-Am είδαμε και εκεί μια μοναδική μάχη, με το ρεκόρ πίστας να σπάει πάνω από μία φορά. Η Luzich Racing έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση και έκλεψε την παράσταση. Ο Come Ledogar στη #61 Ferrari πήρε την pole position με χρόνο στο 3:51.266.

Οι διαφορές ήταν τόσο μικρές, με τον Matt Cambell να φέρνει στη 2η θέση την #77 Porsche της Dempsey-Proton Racing. H μεταξύ τους διαφορά ήταν στα 0.056s σε μια τόσο μεγάλη πίστα, σε μια φοβερή μάχη.

Στην 3η θέση ακολούθησε η #56 Porsche της Team Project 1, 0.381s μακριά από την κορυφή. Δύο Aston Martin στις επόμενες θέσεις, ενώ στην 6η θέση ήταν η Gulf Racing στη #86.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles