H Peugeot αποκάλυψε τις πρώτες πληροφορίες του Le Mans Hypercar

H Peugeot Sport έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες για την επιστροφή τις στους αγώνες αντοχής και το WEC.

Μία ημέρα πριν τον μεγάλο αγώνα στη πίστα της la Sarthe, η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα τη συμμετοχή της στο WEC. Το 2022, ο «Λέοντας» θα επιστρέψει με το νέο Le Mans Hypercar για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Η ανακοίνωση, περιλαμβάνει τη συνεργασία με την TOTAL, η οποία θα συνεισφέρει στην εξέλιξη του υβριδικού συστήματος. Το αγωνιστικό ήδη βρίσκεται υπό εξέλιξη και τώρα βλέπουμε τις πρώτες render φωτογραφίες.

Διαβάστε επίσης: 24H Le Mans Hyperpole: Στην pole η Toyota

Η επιλογή της κατηγορίας Le Mans Hypercar, έναντι της LMDh φέρνει πολλά χαμόγελα στην ACO. O λόγος ήταν καθαρά για αεροδυναμικούς σκοπούς, όπως γνωστοποίησε η Peugeot, καθώς μπορεί να μεταφέρει την έννοια του brand στο LMH.Peugeot

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά, έγινε γνωστό πως ο θερμικός κινητήρας του αγωνιστικού, θα αποδίδει συνολικά 680 ίππους. Παράλληλα, το υβριδικό σύστημα θα δίνει επιπλέον ώθηση 360 ίππων. H υβριδική ώθηση θα παρέχεται από τον εμπρός άξονα, κάνοντας το LMH τετρακίνητο.

Οι διαστάσεις θα μεγαλώσουν επίσης στη νέα κατηγορία. Το μήκος του αγωνιστικού θα είναι στα 5 μέτρα πλέον, ενώ το πλάτος θα αυξηθεί στα 2 μέτρα.

Το αγωνιστικό θα πατήσει πίστα κάποια στιγμή στο τέλος του 2021, ακολουθώντας εκτενές πρόγραμμα εξέλιξης. Το 2022 θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στο WEC και τις 24H του Le Mans.Peugeot

Ο Τεχνικός διευθυντής της Peugeot, Olivier Jansonnie, δήλωσε:

Το αγωνιστικό θα είναι τετρακίνητο, όπως επιτρέπουν οι κανονισμοί. Από αυτά που ξέρουμε για τα LMP1 αγωνιστικά θα είναι πιο βαρύ, ώστε να πλησιάζει τα δεδομένα των αυτοκινήτων δρόμου. Οι κανονισμοί επιβάλλουν την ισορροπία απόδοσης των αγωνιστικών. Βάζουν ορισμένα όρια, όμως αφήνουν χώρο για πολλές τεχνικές καινοτομίες στην εξέλιξη μας, ειδικά στο σχεδιασμό και τη συνολική αεροδυναμική. Σήμερα, γνωρίζουμε το αεροδυναμικό μας concept, τον σχεδιασμό του κινητήρα και τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος. Έχουμε ακόμα πολλά βήματα να κάνουμε για την επιστροφή μας στους αγώνες αντοχής το 2022.

Related Articles

Σαν σήμερα, 19 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

GP Αραγονίας Race: Ο θρίαμβος του Rins και της Suzuki

Ο Alex Rins, μετά από μια φοβερή μάχη με τον Alex Marquez, κέρδισε στο GP Αραγονίας κι έγινε ο όγδοος διαφορετικός νικητής σε εννέα αγώνες.

Σαν σήμερα, 18 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Stay Connected

5,218ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Σαν σήμερα, 19 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

GP Αραγονίας Race: Ο θρίαμβος του Rins και της Suzuki

Ο Alex Rins, μετά από μια φοβερή μάχη με τον Alex Marquez, κέρδισε στο GP Αραγονίας κι έγινε ο όγδοος διαφορετικός νικητής σε εννέα αγώνες.

Σαν σήμερα, 18 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Leclerc: «Οι νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί μπορούν να βοηθήσουν την Ferrari»

Ο Charles Leclerc εξέφρασε θετικά σχόλια για τους νέους αεροδυναμικούς κανονισμούς κι ελπίζει σε μεγαλύτερη ανάκαμψη της Ferrari στο μέλλον.

GP Αραγονίας QP: Δεν τον σταματά τίποτα

O Fabio Quartararo ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις κατατακτήριες δοκιμές για το GP Αραγονίας, παίρνοντας μια μεγάλη pole position. O Γάλλος, κατευθείαν από το ιατρικό...