24H Le Mans H7-12: Κυριαρχία Toyota στα μισά του δρόμου

H Toyota στο μέσον του αγώνα άνοιξε το προβάδισμα της στις 24H του Le Mans, ενώ έχουμε τρομερές μάχες στις υπόλοιπες κατηγορίες.

Οι Ιάπωνες κάνουν έναν εξαιρετικό αγώνα διαχείρισης, με το δεύτερο εξάωρο να είναι άκρως επεισοδιακό. Συνολικά το #7 των Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez έχει συμπληρώσει 190 γύρους. Στην 2η θέση βρίσκεται το #8 Toyota, ενώ η Rebellion συνεχίζει δίχως προβλήματα στις θέσεις 3 και 4.

Η Ferrari συνεχίζει να προηγείται στην GTE-Pro, σε μια επική μονομαχία με την Aston Martin για τον θρίαμβο στις 24H Le Mans.

Ώρα #7

Όλα έγιναν στην έβδομη ώρα του αγώνα, αλλάζοντας δραματικά. Το Safety Car αποχώρησε, όμως γρήγορα επανήλθαμε στη διαδικασία αυτή.

Το #4 της ByKolles είχε αστοχία στη πίσω αεροτομή και έφυγε στις μπαριέρες με τεράστιες ζημιές. Στον ίδιο γύρο και λίγα δευτερόλεπτα ακόμα όμως είχαμε άλλο συμβάν. Το #30 LMP2 της Duqueine έχασε τον έλεγχο στο πρώτο σικέιν της Mulsanne, διαλύοντας το αγωνιστικό και τις μπαριέρες.

Όταν βγήκε το SC όμως και πάλι, το δράμα συνεχίστηκε. Το #8 Toyota μπήκε στο γκαράζ για αλλαγή στις εμπρός εισαγωγές αέρα των φρένων. Ως αποτέλεσμα έπεσε στην 3η θέση, έναν γύρο πίσω από το #7.

Ταυτόχρονα είδαμε δράματα στην LMP2.  Το #37 της Jackie Chan DC που είχε τη πρωτοπορία στις πρώτες έξι ώρες αντιμετώπισε προβλήματα και σταμάτησε στο τελευταίο κομμάτι της πίστας. Λίγο πιο μπροστά σταμάτησε και το #16 της G-Drive by Algarve από την 8η θέση. Η ώρα ολοκληρώθηκε υπό το SC.

Ώρα #8

Η Aston Martin εκμεταλλεύτηκε το SC και με έξυπνη στρατηγική βρέθηκε σε θέση όπου θα έπαιρνε τη πρωτοπορία αμέσως μετά. Στον ίδιο γύρο είχαμε τα έξι από τα οκτώ GTE στη κατηγορία.

Το SC αποχώρησε, όμως είχε μείνει η Slow Zone μέχρι το πρώτο σικέιν για επισκευές στις μπαριέρες.

Το Toyota #8 αμέσως ανέβηκε στην 2η θέση και άφησε γρήγορα πίσω το #1 Rebellion. Λίγο αργότερα ήρθε η ώρα για ακόμα ένα pit-stop, με το #7 που ήταν στη πρωτοπορία και το #1 από την 3η θέση ήταν στον ίδιο κύκλο στρατηγικής.

Στην LMP2, η G-Drive στο #26 είχε βρεθεί στην 1η θέση της κατάταξης, μπροστά από το #32 της United Autosports. Ο Vergne στο #26 όμως δέχθηκε ποινή διέλευσης για αντικανονικό προσπέρασμα. Στον ίδιο γύρο στη κατηγορία είχαν μείνει το #38 της Jota και το #22 της UA.

Οι μπαριέρες είχαν επισκευαστεί, όμως έπρεπε να απομακρυνθούν τα οχήματα που ήταν στο σημείο επισκευής. Το SC έκανε και πάλι την εμφάνισή του και αποχώρησε με 10 λεπτά να απομένουν στην ώρα.

Στην LMP1 το #7 Toyota είχε 1 γύρο διαφορά από το #8, το οποίο με τη σειρά του ήταν στον ίδιο γύρο με τα Rebellion. Στην LMP2 είχαμε 5 αγωνιστικά στον ίδιο γύρο. Η UA ήταν στη 1η θέση με το #31 και ακολουθούσαν τα #26 G-Drive, #22 UA, #38 Jota και #31 Panis Racing.

Στην GTE-Pro, τα τέσσερα πρώτα αγωνιστικά ήταν στον ίδιο γύρο. Η #97 Aston Martin ήταν μαζί με την #51 Ferrari, ενώ οι teammate τους ακολουθούσαν ένα λεπτό μακριά. Στην GTE-Am η Ferrari #75 που ήταν στη 1η θέση πριν το SC έχασε πολύ χρόνο στο γκαράζ με προβλήματα στα υδραβλικά. Στον ίδιο γύρο είχαμε 6 αγωνιστικά, με την #83 Ferrari να προηγείται από τις Aston Martin #90 και #98.

Ώρα #9

Δίχως κίτρινες σημαίες ή κάποια Slow Zone, η ώρα κύλισε ομαλά, κυρίως στην LMP1. Η διαφορά ενός γύρου παρέμεινε ανάμεσα στα Toyota. Η Rebellion σιγά σιγά έχανε χρόνο και απόδοση, με το γυρολόγιο να μην είναι αρκετά σταθερό. Το πρόβλημα του #1 είναι στη κίνηση, όπου δεν μπορεί να περάσει με την ίδια ευκολία τα άλλα αγωνιστικά.

Τα άσχημα νέα στη κατηγορία ήρθαν από την ByKolles. Οι μηχανικοί δεν κατάφεραν να επισκευάσουν το #4 CLM και έγινε η πρώτη εγκατάλειψη στη κατηγορία.

Στην GTE-Pro είδαμε μια φοβερή μάχη και πάλι. Η #97 Vantage έβαλε τα soft ελαστικά και έφερε τη μάχη στην Ferrari. Εκεί που δέχθηκε το προσπέρασμα πριν δύο ώρες, πήρε το αίμα του πίσω ο Maxime Martin. Οι teammate τους είχαν απόσταση 90 δευτερόλεπτα ο καθένας και η Risi στην 5η θέση προσπαθούσε να πάρει τον γύρο της πίσω.

Στην LMP2, είδαμε τα πράγματα να ηρεμούν αρκετά και τις διαφορές να ανοίγουν ανάμεσα στα αγωνιστικά η United Autosports είχε το 1-3, με την G-Drive να τη χωρίζει στα δύο.

Στην GTE-Am, ο κύκλος των pit-stop είχε μπερδέψει τις στρατηγικές. Η #83 Ferrari είχε διαφορά στους γύρους που έμπαινε στα pit. Η μάχη ήταν μαζί με τις δύο Aston Martin, ενώ η #56 Porsche είχε μείνει μισό λεπτό πίσω.

Διαβάστε επίσης: 24H Le Mans Η1-6: Ιδανικό ξεκίνημα για Toyota

Ώρα #10

Η Aston Martin συνέχισε από εκεί που είχε μείνει, κάνοντας ένα φοβερό stint στο #97. Μάλιστα, άρχισε να πλησιάζει επικίνδυνα το #95 για να του δώσει γύρο. Αυτό ανάγκασε τον Sorensen να κάνει προσωπικά ταχύτερα περάσματα, αλλά είχε απόσταση από το #82.

Τα ραντάρ καιρού έδειχναν βροχή στις γύρω περιοχές, αλλά προς το παρόν δεν είχαν φτάσει στη πόλη του Le Mans.

Η G-Drive έδινε μάχη στην LMP2 για την 1η θέση, όμως αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα. Ο Rusinov που ήταν στο τιμόνι, έβλεπε τον κινητήρα να σταματά και να ανάβει. Ξόδεψε δύο γύρους στη πίστα για να μπει στο γκαράζ και έχασε σημαντικές θέσεις. Αυτό άφησε την United Autosports στο 1-2. Η Jota ήταν στη 3η θέση, αλλά ο ρυθμός των Goodyear δεν ήταν ικανοποιητικός.

Το #8 Toyota είχε πολύ καλύτερο ρυθμό από το #7 και άρχισε να πλησιάζει για να μπει στον ίδιο γύρο. Η Slow Zone που βγήκε στο τέλος της ώρας δεν επηρέασε την κατάταξη, με την Rebellion να είναι καθαρά 2 γύρους πίσω πλέον.

Μέχρι το τέλος της ώρας, η Ferrari #71 στην GTE-Pro είχε τον καλύτερο ρυθμό στις τέσσερις πρώτες θέσεις. Η Porsche είχε την #91 911 στην 6η θέση και ήταν 90 δευτερόλεπτα πίσω από το #82 της Risi.

Ώρα #11

Τα δεδομένα άλλαξαν και πάλι στην GTE-Pro ανάμεσα σε Ferrari και Aston Martin. Στο τελευταίο pit-stop, η #51 488 GTE πέρασε στην 1η θέση. Ο Serra με την Ferrari είχε εξαιρετικό stint και έπαιρνε σχεδόν 0.3s ανά γύρο και άνοιγε τη διαφορά από τον Tincknell στο #97. Η #71 Ferrari είχε μειώσει τη διαφορά επίσης, με τα ιταλικά αγωνιστικά να ζωντανεύουν.

Το #8 άρχισε να μαζεύει χρόνο από το #7, αλλά στάθηκε άτυχο στο επόμενο pit-stop. Ο Ανδρέας Λασκαράτος είχε έξοδο με την Porsche στο δεύτερο σικέιν και προκάλεσε Slow Zone. Το #8 πέρασε από τη Slow Zone παραπάνω φορές από το #7 και έχασε τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα.

Στο τέλος της ώρας είχαμε επιπλέον εξελίξεις. Η Ferrari #71 από την 3η θέση στην GTE-Pro είχε αστοχία ανάρτησης και κλατάρισμα πίσω δεξί ελαστικού. Αυτό ήταν καταστροφικό για την ομάδα όπου έχασε την 3η θέση. Επιπλέον το #37 της Jackie Chan DC που νωρίτερα προηγούνταν στον αγώνα στην LMP2 δέχθηκε αποκλεισμό από τον αγώνα. Ο λόγος ήταν πως όταν σταμάτησε στην πίστα δέχθηκε εξωτερική βοήθεια από μηχανικό της ομάδας.

Ώρα #12

H #71 Ferrari επέστρεψε μετά από 11 λεπτά στο γκαράζ στην 6η θέση στη κατηγορία πίσω από τη #91 Porsche. Στο στρατόπεδο των Γερμανών, ήθελαν να ξεπεράσουν την Risi, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι σχεδόν ένα λεπτό.

Στην GTE-Am, η Aston Martin είχε επανέλθει στο 1-2 στη κατηγορία. Η εργοστασιακή ομα΄δα με το #98 είχε προβάδισμα 3 δευτερολέπτων από το #90 της TF-Sport. H Ferrari #83 είχε ανέβει στην 3η θέση μπροστά από τις Porsche #56 και #77 που πάλευαν να μείνουν στον ίδιο γύρο με τον πρωτοπόρο.

Στην LMP1, O Kobayashi είχε αναλάβει καθήκοντα στο #7 και πίεζε πολύ. Από την Toyota πήραν εντολή τα αγωνιστιά να πιέσουν και ο Ιάπωνας πλησίασε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Άνοιγε την διαφορά πλέον από το #8 και πλέον ήταν πιο κοντά να ρίξει δεύτερο γύρο από το  να μπουν στον ίδιο.

Στην LMP2, η United Autosports άνοιξε τη διαφορά από την Jota Sport που παρέμεινε στην 3η θέση της κατάταξης. Η διαφορά ανάμεσα στο #32 και το #22 ήταν στο μισό λεπτό στα μέσα του αγώνα.

Η #75 Ferrari είχε έξοδο στα Porsche Curves. Η Slow Zone εμφανίστηκε, με το Toyota #8 να επωφελείται. Το #7 Toyota και το #1 Rebellion πέρασαν δύο φορές τη Slow Zone έναντι μίας του #8 με το κέρδος να είναι μισό λεπτό.

Φτάνοντας στα μέσα του αγώνα, η Toyota είχε τα ηνία στην LMP1 με το 1-2 για τις 24H Le Mans. Στην LMP2 είχαμε το 1-2 για την United Autosports, με τα δύο της αγωνιστικά να δίνουν πλέον μάχη. Στην GTE-Pro η διαφορά ήταν στα 6 δευτερόλεπτα ανάμεσα στη Ferrari και την Aston Martin. Στην GTE-Am όμως, η βρετανική εταιρεία είχε το 1-2 με την AMR να προηγείται της TF-Sport.

Αποτελέσματα 24H Le Mans: Ώρα 12

Related Articles

Σαν σήμερα, 19 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

GP Αραγονίας Race: Ο θρίαμβος του Rins και της Suzuki

Ο Alex Rins, μετά από μια φοβερή μάχη με τον Alex Marquez, κέρδισε στο GP Αραγονίας κι έγινε ο όγδοος διαφορετικός νικητής σε εννέα αγώνες.

Σαν σήμερα, 18 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Stay Connected

5,218ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Σαν σήμερα, 19 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

GP Αραγονίας Race: Ο θρίαμβος του Rins και της Suzuki

Ο Alex Rins, μετά από μια φοβερή μάχη με τον Alex Marquez, κέρδισε στο GP Αραγονίας κι έγινε ο όγδοος διαφορετικός νικητής σε εννέα αγώνες.

Σαν σήμερα, 18 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Leclerc: «Οι νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί μπορούν να βοηθήσουν την Ferrari»

Ο Charles Leclerc εξέφρασε θετικά σχόλια για τους νέους αεροδυναμικούς κανονισμούς κι ελπίζει σε μεγαλύτερη ανάκαμψη της Ferrari στο μέλλον.

GP Αραγονίας QP: Δεν τον σταματά τίποτα

O Fabio Quartararo ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις κατατακτήριες δοκιμές για το GP Αραγονίας, παίρνοντας μια μεγάλη pole position. O Γάλλος, κατευθείαν από το ιατρικό...