spot_img

6H Μεξικό Race: Απόλυτη επικράτηση της Porsche

H Porsche ήταν εκείνη που πήρε τη μεγάλη νίκη στις 6H του Μεξικό, με τους πρωταθλητές να κάνουν ένα εμφατικό και πολύ σημαντικό 1-2.

Οι Timo Bernhard, Brendon Hartley & Earl Bamber με την #2 919 Hybrid ήταν από την αρχή σε θέση ισχύος, δεν κοίταξαν ποτέ πίσω και πήραν τη 3η συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό πρωτάθλημα. Έτσι, άνοιξαν κι άλλο τη διαφορά τους στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών. Στη 2η θέση βρέθηκε η #1 Porsche των Nick Tandy, Andre Lotterer & Neel Jani, οι οποίοι παρά και την ποινή διέλευσης δεν μπορούσαν να πάρουν τη νίκη, λόγω των team orders.

Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #8 Toyota των Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi & Anthony Davidson. Η Toyota ήταν απογοητευτική στο Autodromo Hermanos Rodrigues, καθώς και τα δύο της αγωνιστικά τερμάτισαν 1 γύρο πίσω από την κορυφή, ενώ ο ταχύτερος γύρος τους ήταν 0.7s πιο αργός από εκείνον της γρηγορότερης Porsche.

Στην LMP2, η Vaillante Rebellion πήρε μια μεγάλη νίκη στο Μεξικό, με τον Bruno Senna να είναι ο σταρ της ημέρας στο #31 Oreca. Δεν γινόταν να μην το καταφέρει βέβαια χωρίς τη βοήθεια των Julien Canal & Nicolas Prost. Στην 2η θέση βρέθηκε το #36 της Signatech Alpine, με τους Gustavo Menezes, Nico Lapierre & Andre Negrao να παίρνουν ως δώρο το δεύτερο σκαλί του βάθρου. Αυτό ήρθε χάρη στο λάθος του #24 Oreca της Manor στα τελευταία λεπτά του αγώνα, με τους Mat Rao, Ben Hanley & Jean-Eric Vergne να ισοφαρίζουν το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας.

Στην GTE-Pro, η Aston Martin θριάμβευσε στην κατηγορία με τους Nicki Thiim & Marco Sorensen στο #95 “Dane Train” να παίρνουν μια μεγάλη νίκη. Αυτή ήρθε και χάρη στη ποινή 10s που είχε η #71 Ferrari των Sam Bird & Davide Rigon που τερμάτισε στην 1η θέση, όμως κατετάγη στην 2η. Το βάθρο συμπλήρωσε η #91 Porsche των Fred Mackowiecki & Richard Lietz, οι οποίοι μείωσαν τη διαφορά στη βαθμολογία οδηγών στους 8 βαθμούς.

Στην GTE-Am, οι Matteo Cairoli, Christian Reid & Marvin Diest στο #77 της Dempsey-Proton πήρε μια μεγάλη νίκη στη κατηγορία, διαλύοντας τον ανταγωνισμό. Στην 2η θέση βρέθηκε η #98 Aston Martin, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε η #86 Porsche της Gulf UK Racing.

Στην εκκίνηση, οι δύο Porsche κρατήθηκαν στις πρώτες θέσεις με τα Toyota να ακκολουθούν ακριβώς πίσω τους. Στην LMP2, ο Lapierre με το #36 έμεινε στην 1η θέση, με τον Bruno Senna στο #31 να είναι κολλημένος πίσω του και να δίνουν εξαιρετική μάχη. Στην GTE-Pro, η #71 Ferrari ήταν μπροστά, με την #95 Aston να βρίσκεται στην 2η θέση. Το #66 Ford να χάνει τα φρένα στη στροφή 1, αλλά κρατήθηκε στην 3η θέση.

Οι δύο Porsche άνοιξαν αμέσως τη διαφορά, με το #2 να κάνει νέο ρεκόρ πίστας. Η κίνηση άρχησε στα πρώτα 8 λεπτά, με τις δύο 919 Hybrid να βρίσκονται σε απόσταση 2s και τα Toyota να χάνουν πολύ χρόνο σε κάθε πέρασμα.

Η μάχη στην LMP2 ήταν μεγάλη στα πρώτα λεπτά, με τον Senna να περνά στην 1η θέση και να συνεχίζει ένα απίστευτο πρώτο stint, ανεβάζοντας τη διαφορά στα 20s μέχρι το πρώτο pit stop. O Lapierre έδωσε μεγάλη μάχη για να κρατηθεί στην 2η θέση, με τον Alex Lynn στο #26 και τον Oliver Jarvis στο #38 να τον πιέζουν ασφυκτικά.

Στην GTE-Pro, Ο Bird στo #71 και ο Sorensen στο #95 είχαν πολύ μικρή διαφορά μεταξύ τους, ενώ ταυτόχρονα είχαν απομακρυνθεί πολύ από τα δύο Ford που ακολουθούσαν. Στην Am, η #77 Porsche είχε κρατήσει την 1η θέση, με το #98 πολύ κοντά.

Όμως, είχαμε επαφή της #61 Ferrari, με την #92 Porsche, με το πρώτο αγωνιστικό να έχει μερική ζημιά στο εμπρός μέρος και ποινή διέλευσης, ενώ το δεύτερο έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τε-τα-κε.

 Οι δύο Porsche είχαν ανοίξει μια άνετη διαφορά μπροστά, με την πρωτοπορία να αρχίζει να πλησιάζει γρήγρα το 1 λεπτό. Πολλές φορές είδαμε την #1 919 να περνάει στην 1η θέση, κυρίως μετά από τα pit-stop, όμως οι εντολές της ομάδας ήθελαν το #2 μπροστά.

Το #38 της Jackie Chan DC αντιμετώπισε προβλήματα με τον συμπλέκτη και έχασε πάρα πολλούς γύρους στα pit, όπως και η #97 Aston Martin που είχε προβλήματα με τα φρένα.

Η Ferrari μπορούσε να πάει έναν με δύο γύρους πιο μακριά από την Aston Martin, αλλά ότι κι αν γινόταν, η μεταξύ τους διαφορά ήταν πολύ μικρή.

Η #1 Porsche δέχθηκε ποινή διέλευσης, καθώς παρενεύει το όριο ταχύτητας στο pit-lane και έχασε αρκετό χρόνο.

Εντυπωσιακή μάχη είδαμε στην LMP2 για την 2η θέση, με τον Rusinov στο #26 να αμύνεται με νύχια και με δόντια από τον Menezes στο #36. Ο Αμερικανός, βγήκε αρκετές φορές εκτός πίστας στη προσπάθειά του να περάσει, με τον Ρώσο της G-Drive να οδηγεί εντυπωσιακά. Τελικά, ο οδηγός του #36 αναγκάστηκε να δώσει πίσω τη θέση του, λόγω της οδήγησης του.

Στην GTE-Pro, είχαμε μια εντυπωσιακή μάχη όπου ολοκληρώθηκε με δράματα. Ο Calado με την #71 Ferrari, επιτέθηκε στον Pla με το #66 Ford. Οι δυο τους είχαν πάνω από μία επαφή και ως αποτέλεσμα, το #51 είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερά ελαστικό και το #66 είχε ζημιά στο στήριγμα της ανάρτησης χάνοντας 4 λεπτά στο γκαράζ.

Ο Matteo Cairoli είχε κάνει ένα φανταστικό stint στην GTE-Am και έφερε την #77 Porsche στην 1η θέση. Ο νεαρός οδηγός εξέλιξης των Γερμανών, ξεκίνησε το stint του από την 2η θέση, επιτέθηκε στο #98, προσπέρασε και μέχρι την επόμενη επίσκεψη στο γκαράζ, είχε χτίσει διαφορά στο 1 λεπτό και 18 δευτερόλεπτα.

Όσο οι δύο Porsche έριχναν γύρο στα δύο Toyota, o Jean-Eric Vergne έκανε ένα καταπληκτικό διπλό stint για το #24 της Manor. Από την 5η θέση, ο Γάλλος ανέβηκε στην 2η και έβαλε το αγωνιστικό του στο παιχνίδι για την πρώτη νίκη της Manor στον θεσμό.

Στον αγώνα είχαμε συνολικά 2 Full Course Yellow. H πρώτη έγινε όταν μία μπάλα του baseball είχε μπει στη πίστα πριν τη στροφή 4, ενώ η δεύτερη, όταν ένα κομμάτι από το #61 ήταν στη μέση της πίστας.

Δεν είχαμε δράματα με την FCY, με πολλούς συνδυασμούς να έχουν χρόνο για να μπουν στα pit, χωρίς να χάσουν χρόνο ή θέσεις.

Το #24 είχε μπει για τα καλά στο παιχνίδι της νίκης, με τον Hanley να είναι στην 1η θέση και τον Bruno Senna κολλημένο πίσω του. Όμως, το αγωνιστικό της Rebellion είχε αλλάξει ελαστικά και παρά το τε-τα-κε του Βραζιλιάνου επέστρεψε στη κορυφή της κατηγορίας.

Η πιο άτυχη στιγμή του αγώνα, ήρθε για την #71 Ferrari. O Bird δεν μείωσε ρυθμό όσο γρήγορα έπρεπε στην δεύτερη FCY και δέχθηκε 10 δευτερόλεπτα ποινής στον χρόνο του. Ο Thiim με το #95 ήταν κολλημένος πίσω του και δεν είχαν άλλο pit-stop μέχρι το τέλος.

Τα σύννεφα έγιναν απειλητικά την τελευταία ώρα, με τις προβλέψεις για βροχή να αναμένουν τις πρώτες σταγώνες ανά πάσα στιγμή. Όμως, έτσι όπως τα έφερε ο καιρός και ο έντονος αέρας που σηκώθηκε, η βροχή δεν ήρθε ποτέ.

Το δράμα συνεχίστηκε στον αγώνα, καθώς ο Hanley στo #24 είχε τις βλέψεις για τη νίκη. Είχε ξεκινήσει το κυνήγι και μείωνε συνεχώς τη διαφορά από τον Senna έχοντας πιο φρέσκα ελαστικά. Όμως, εκεί που είχε μειώσει κάτω από τα 9s τη διαφορά, έκανε λάθος, έχασε τον έλεγχο, την 3η θέση από το #36 και την ευκαιρία για να πάρει τη νίκη.

Τα πράγματα δεν άλλαξαν μέχρι το τέλος, με την καρό σημαία να πέφτει ακριβώς με την ολοκλήρωση 6 ωρών και 240 γύρων, με την Porsche να κάνει ένα φανταστικό 1-2 και να αυξάνει τη διαφορά στη βαθμολογία.

Αποτελέσματα 6Η Μεξικό

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles