Σε έναν αγώνα που θύμισε τη περσινή σεζόν, η Toyota έκανε το 1-2 στις 8H του Μπαχρέιν, με την Aston Martin να κερδίζει το θρίλερ της GTE.
Οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez έφεραν το #7 TS050 Hybrid στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου με σχετική άνεση στον 8ωρο αγώνα και πήραν την εκδίκησή τους για τον κακό αγώνα της Κίνας. Εκμεταλλεύτηκαν τα δράματα της εκκίνησης, ο Conway έκανε εκπληκτική δουλειά στα πρώτα stint και άνοιξε μια διαφορά σχεδόν 1 λεπτού δίχως να απειληθεί και με την εξέλιξη του αγώνα, οι teammate του ολοκλήρωσαν τη δουλειά και με τη νίκη αυτή πλέον είναι στη 1η θέση της βαθμολογίας πηγαίνοντας στον πρώτο από τους δύο αγώνες στις Η.Π.Α. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε το #8 Toyota των Sebastien Buemi, Brendon Hartley & Kazuki Nakajima, οι οποίοι είχαν ζημιά μετά την εκκίνηση και με το Success Ballast να τους φέρνει σε μειονεκτική θέση, δεν είχαν καλό ρυθμό και ολοκλήρωσαν 1 γύρο πίσω από το πρώτο αγωνιστικό.
Με το αποτέλεσμα αυτό, τα δύο υβριδικά αγωνιστικά θα έχουν το μεγαλύτερο Success Ballast πηγαίνοντας τον 5ο αγώνα της σεζόν, με το #7 να είχε το μέγιστο.
Στη 3η θέση ολοκλήρωσε το #1 της Rebellion Racing, με τους Bruno Senna, Norman Nato και Gustavo Menezes να έχουν εξαιρετικό ρυθμό αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος τους. Στην εκκίνηση, είχαν επαφή με το #5 που τους έριξε στη τελευταία θέση της κατάταξης, όμως ο Senna ήταν απίστευτα γρήγορος και ανέβηκε μέχρι και τη 2η θέση. Ο Menezes όταν ανέλαβε ρόλο οδηγού μείωνε συνεχώς τη διαφορά, όμως ένα μηχανικό πρόβλημα και μια αλλαγή στην εμπρός ανάρτηση τους κόστισε πολύ, σε έναν αγώνα όπου είχαν τον ρυθμό να κερδίσουν για δεύτερη φορά φέτος. Στη κατηγορία, τα δύο αγωνιστικά της Ginetta εγκατέλειψαν, αμφότερα από μηχανικά προβλήματα, με το #6 να σταματάει στη πίστα χάνοντας δύναμη, ενώ το #5 ξόδεψε τις τελευταίες ώρες του αγώνα στο γκαράζ, δίχως να μπορεί η ομάδα να το επισκευάσει.
LMP2
Η United Autosports έκανε τον τέλειο αγώνα, με τους Paul di Resta, Phill Hanson και Felipe Albuquerque στο #22 Oreca να παίρνουν τη πρώτη τους νίκη στο WEC και έπειτα από ένα δύσκολο ξεκίνημα, έκλεισαν το 2019 με το κορυφαίο σκαλί του βάθρου. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε το #38 της Jota Sport, με τα ελαστικά της Goodyear να λειτουργούν εξαιρετικά, καθώς το δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας που τρέχει με το όνομα της Jackie Chan DC #37 να κλείνει το βάθρο, σε μια εμφάνιση που έδειξε τη δυναμική της ομάδας αλλά και των ελαστικών.
GTE-Pro
Η Aston Martin πήρε μια μεγάλη νίκη έπειτα από μια επική μάχη με τη Ferrari που κράτησε για πάνω από 7 ώρες και ως συνήθως η δράση ήταν άπλετη στη κατηγορία, με τα δράματα να μην λείπουν. Οι Marco Sorensen και Nicki Thiim πήραν το αποτέλεσμα που ήθελαν από τη Κίνα και με τη #95 Aston Martin πήραν τη δεύτερη νίκη της σεζόν, σε μια εμφάνιση ιδανική για την ομάδα. Το αποτέλεσμα ήταν αναπάντεχο, όμως δύσκολα θα ερχόταν εάν η Ferrari #71 των Davide Rigon και Miguel Molina δεν είχε δεχθεί ποινή στη τελευταία ώρα. Ο δεύτερος σπίναρε τους τροχούς στο τελευταίο pit-stop, κάτι που απέφερε ποινή stop/go και αρκέστηκαν στη 2η θέση, όμως στην AF Corse Ferrari ξέρουν πως έχασαν μια μεγάλη ευκαιρία για θρίαμβο.
Στη 3η θέση ολοκλήρωσε η δεύτερη Aston Martin #97 των Maxim Martin και Alex Lynn που άντεξαν στη πίεση της Ferrari #51 των James Calado και Alessandro Pier Guidi, με τα δύο αγωνιστικά να είναι μαζί στη πίστα τις τελευταίες 3 ώρες. Οι δύο Porsche είχαν έναν καταστροφικό αγώνα στο Μπαχρέιν, με τις #91 και #92 911 RSR να αντιμετωπίζουν προβλήματα που τους περιόρισαν και αυτό κόστισε πολλούς βαθμούς στη κατηγορία.
GTE-Am
Ο αγώνας ήταν ένας μονόλογος της Team Project 1, με τους Ben Keating, Larry ten Voorde και Jeroen Bleekemolen να παίρνουν μια μεγάλη νίκη με την #57 Porsche 911 RSR. Μάλιστα, οδήγησαν τον αγώνα από την αρχή έως το τέλος του, με τον Keating να κάνει ένα εξαιρετικό τριπλό stint στην αρχή του αγώνα, όντας εξαιρετικά γρήγορος. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε η #98 Aston Martin, ενώ το βάθρο στη κατηγορία έκλεισε η #56 Porsche της Gulf Racing.