Ο Kimi Raikkonen ολοκλήρωσε την δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην κορυφή της κατάταξης, με την Ferrari να κάνει το 1-2.
Οι προβολείς άναψαν για τα καλά στη πίστα του Sakhir και η Ferrari έδειξε τη δυναμική της, ρίχνοντας αυτόματα τη πίεση προς τη Mercedes. O Φινλανδός οδηγός έγραψε το 1:29.817, χρόνος κατά πολύ ταχύτερος του FP1, με την SF71-H να δείχνει το ταχύτερο μονοθέσιο. Ο Sebastian Vettel έκανε το 1-2 για την Ferrari, όντας 0.011s πιο αργός από τον teammate του. Στην 3η θέση ακολούθησε ο Valtteri Bottas με την Mercedes W09, ο οποίος ήταν και πάλι μπροστά από τον Lewis Hamilton που ήταν στη 4η θέση.
Η Ferrari δείχνει να έχει εξαιρετικό ρυθμό και να είναι το ταχύτερο μονοθέσιο μέχρι στιγμής, όμως θα δούμε τη πραγματική εικόνα σε 24 ώρες.
Η Red Bull ολοκλήρωσε στις θέσεις 4 και 5, ενώ best of the rest ήταν ο Nico Hulkenberg με την Renault, 1.4s πίσω από τη κορυφή. Ξανά στην 10άδα ο Pierre Gasly με την Toro Rosso, μπροστά από τις δύο McLaren. Εκτός 10άδας οι δύο Haas, όμως αυτό αναμένεται να αλλάξει αύριο.
Το FP2
Με το που άναψε το πράσινο φως, αρκετά μονοθέσια μπήκαν στη πίστα για να κάνουν τους πρώτους γύρους, στις συνθήκες όπου θα συναντήσουν οι οδηγοί στους αγώνες.
Όσο περνάνε τα μονοθέσια από τη πίστα και αφήνουν λάστιχο, τόσο πιο γρήγορη γίνεται. Επιπλέον, οι χαμηλές θερμοκρασίες αλλάζουν αρκετά δεδομένα και ίσως βολέψουν διαφορετικά μονοθέσια σε σχέση με το FP1.
Οι χρόνοι αρχικά ήταν με την soft γόμα ελαστικών, με την Mercedes να είναι η μόνη που χώρισε τη στρατηγική στα ελαστικά, με τον Hamilton να είναι στη medium. Όμως ταχύτερος όλων ήταν ο Sebastian Vettel στο 1:30.041. Ο χρόνος του Γερμανού ήταν εντυπωσιακός, 0.6s ταχύτερος του Bottas και 1.2s ταχύτερος του Hamilton που ήταν βέβαια και με πιο αργή γόμα.
Λίγο μετά τη συμπλήρωση 30 λεπτών, ο Raikkonen έκανε την εμφάνισή του στη πίστα με την super-soft γόμα και με το 1:29.817 έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στη διαδικασία, παρά ένα λάθος στο τρίτο κομμάτι. Ακολούθησε ο Bottas, όμως ήταν 0.5s πιο αργός από τον συμπατριώτη του. Η Mercedes έδειχνε να είναι ευάλωτη αρκετά και ο Hamilton έμεινε στην 4η θέση, καθώς ο Magnussen τον εμπόδισε το τελευταίο κομμάτι.
Ο Vettel ήταν ο τελευταίος που βγήκε στη πίστα από τους τέσσερις πρώτους και βελτίωσε μεν τη προσπάθειά του, όμως έμεινε 0.011s πίσω από τον teammate του. Αυτό μαρτυρά πως η διαφορά της super-soft από τη soft είναι πολύ μικρή σε αυτή τη πίστα.
Ο Verstappen ανέκαμψε από τα πρωινά προβλήματα και ήταν 5ος, όμως οι δύο Red Bull ήταν πολύ μακριά σε σχέση με τις Ferrari και Mercedes. O Hulkenberg έκανε ικανοποιητική δουλειά για την Renault στην 7η θέση και ο Gasly ήταν και πάλι μπροστά από τις δύο McLaren που έκλεισαν τη 10άδα.
Η Williams αντιμετώπισε μεγάλα προβλήματα με το στήσιμο των μονοθεσίων της, με τον Sirotkin να έχει μια περίεργη έξοδο στη στροφή 11 χάνοντας το πίσω μέρος, ενώ ο Stroll είχε πολύ έντονη υποστροφή.
Στα τελευταία 45 λεπτά περίπου, όπως γίνεται σε κάθε FP2, οι ομάδες φόρτωσαν τα μονοθέσια με πολλά καύσιμα ώστε να κάνουν την απαραίτητη προσομοίωση αγώνα. Μέχρι το τέλος της διαδικασίας, δεν είχαμε κάποια εξέλιξη στους χρόνους. Όμως, είχαμε τον Raikkonen να σταματάει στην έξοδο της στροφήε 3, όταν οι μηχανικοί του δεν του βίδωσαν καλά τον εμπρός δεξί τροχό.
Σε ρυθμό αγώνα, η Ferrari με την Red Bull είχαν άνετο προβάδισμα στο υψηλό 1:35, ενώ η Mercedes ήταν 0.7s πίσω και δεν μπορούσε να σπάσει το 1:36.
Ο Raikkonen ολοκλήρωσε στην 1η θέση, με τους Vettel και Bottas να ακολουθούν.