Ο τρίτος αγώνας της Super Season του WEC είναι λίγες ώρες μακριά, με τα νέα και τις φήμες από τα paddock να έρχονται σιγά σιγά στη δημοσιότητα.
*Οκτώ από τα 10 αγωνιστικά στην κατηγορία της LMP1 θα λάβουν μέρος, μιας και η TRS Manor Ginetta δεν θα μπορέσει να αγωνιστεί. Η ομάδα προχώρησε σε αλλαγή προμηθευτή κινητήρα – από Mechachrome σε AER – όμως δεν πρόλαβε την προθεσμία που θέλει το ομολογκάρισμα να γίνεται 30 ημέρες πριν τον επόμενο αγώνα. Η ομάδα αναμένεται να αγωνιστεί στις 6H του Fuji.
*Πακέτο υψηλής αεροδυναμικής αντίστασης θα δούμε από όλες τις ομάδες, με τις Toyota, SMP Racing και Rebellion Racing να ντεμπουτάρουν τα δικά τους πακέτα στο Silverstone. H Dragonspeed από την άλλη είχε επιλέξει το πακέτο αυτό και για το Spa, όμως λόγω του ατυχήματος του Pietro Fittipaldi δεν αγωνίστηκε ποτέ.
*Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο Equivalence of Technology αναμένεται να κάνουν τα ιδιωτικά LMP1 αγωνιστικά 1.5s-2s ταχύτερα σε σχέση με τα όσα είδαμε στις 6H του Spa. Επιπλέον, θα έχουμε μεγαλύτερα stint από τις ιδιωτικές ομάδες και το έργο της Toyota μόνο εύκολο δεν θα είναι.
*H Rebellion ολοκλήρωσε δύο ημέρες δοκιμών στις αρχές του μήνα με το ανανεωμένο EoT και το πακέτο υψηλής κάθετης δύναμης. Η ByKolles επίσης ολοκλήρωσε δύο ημέρες δοκιμών με το νέο της αεροδυναμικό kit, ενώ η Dragonspeed από την άλλη, έκανε ένα shakedown στην πίστα της Multimatic.
*O Fernando Alonso είναι ανοικτός στο να παραμείνει στα sportscars και στο WEC μετά και την Super Season. Ο Ισπανός θα αποχωρήσει από την F1 στο τέλος του 2018 και όπως όλα δείχνουν το 2019 πέραν του WEC, θα τον δούμε να αγωνίζεται και στο Indycar. H σχέση του με την Toyota είναι εξαιρετική μέχρι στιμής έχοντας κερδίσει και τους δύο πρώτους αγώνες σε Spa και Le Mans και δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να συνεχίσει και για τη σεζόν 2019-2020.
*Το προσχέδιο για το καλεντάρι της σεζόν 2019-2020 αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στο τριήμερο. Οι φήμες κάνουν λόγο για ένα πρωτάθλημα 8 αγώνων, αρχίζοντας από το Silverstone και ολοκληρώνοντας στο Le Mans. Το Μπαχρέιν είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει μέσα στον Δεκέμβρη, ενώ το Interlagos θα μπει κι εκείνο ξανά στο πρόγραμμα τον Φεβρουάριο, πριν τον αγώνα στο Sebring.