Ο Fernando Alonso προηγείται στον 57ο αγώνα στην πίστα της Florida για το πρωτάθλημα της IMSA, έπειτα από ένα εντυπωσιακό stint στη βροχή.
Ο Ισπανός πήρε το τιμόνι του #10 της WTR από τον Jordan Taylor και σκαρφάλωσε στη κορυφή από την 4η θέση σε ένα διάστημα μίας ώρας. Μάλιστα, έδωσε εξαιρετική μάχη με τα δύο Acura, τα οποία τα προσπέρασε στο ίδιο σημείο, στα φρένα για το “bus stop”. Αμέσως άνοιξε τη διαφορά, η οποία στο τέλος της 16ης ώρας έχει μηδενιστή λόγω Full Couse Yellow.
H βροχή ξεκίνησε το τελευταίο δίωρο, με το #31 της Action Express να έχει τέλεια στρατηγική και να παίρνει διαφορά σχεδόν δύο λεπτών, όμως προβλήματα στη συνέχεια το έφεραν στη 4η θέση. Έτσι, τα δύο Acura είναι στις θέσεις 2 και 3, με το #6 μπροστά από το #7 και τίποτα δεν έχει ακόμα κριθεί. Μόλις τα τέσσερα πρώτα αγωνιστικά είναι στον ίδιο γύρο και θα είναι αυτά που θα διεκδικήσουν τη νίκη. Στην 5η θέση είναι το #54 Nissan DPi της Core Autosport 5 γύρους πίσω και ακολουθεί το #85 Cadillac της JDC Miller.
Tα προβλήματα για τη Mazda συνεχίστηκαν με το #55 να εγκαταλείπει και αυτό έπειτα από προβλήματα στον κινητήρα που οδήγησαν σε σύγκρουση με πιο αργό αγωνιστικό.
Στην LMP2, η Dragonspeed έχει ακόμα το 1-2, με το #81 μπροστά από το #18 Oreca, με το δέυτερο να έχει πρόβλημα να πάρει μπρος στα pit αλλά και μια έξοδο που οδήγησε σε αλλαγή εμπρός και πίσω μέρους.
Στην GTLM, η Ferrari προηγείται ακόμα στον αγώνα με το #62 να έχει τη 1η θέση, κυρίως λόγω εξαιρετικής δουλειάς των μηχανικών στα pit-stop, όπου αντιδρούν καλύτερα από τις άλλες ομάδες. Στη 2η θέση βρίσκεται η #912 Porsche, όπου μετά από μεγάλη προσπάθεια μπήκε στον ίδιο γύρο και σκαρφάλωσε στη κατάταξη. Στην 3η θέση βρίσκεται το #66 Ford GT, όπου παρά την έξοδο την 7η ώρα, είναι στο παιχνίδι. Έξι αγωνιστικά έχουν μείνει πλέον στον ίδιο γύρο, με την Corvette Racing να είναι αρκετά άτυχη με τα αγωνιστικά της. Στο τέλος της 8ης ώρας, το #4 έχασε τον έλεγχο στη στροφή 1 και έπεσε με πολλή φόρα στον τοίχο και βγήκε εκτός αγώνα.
Στη GTD κατηγορία, η #33 Mercedes προηγείται στον αγώνα, μπροστά από το #86 Acura και το #29 Audi. Στη κατηγορία αυτή, οι μνηστήρες για τη νίκη είναι πάρα πολλοί και η κατάσταση θα ξεκαθαρίσει την τελευταία ώρα. Συνολικά 12 αγωνιστικά είναι στον ίδιο γύρο μετά από 16 ώρες.