Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής του 1000ου αγώνα της F1 στη Κίνα, σε έναν αγώνα όπου κυριάρχησε από την αρχή μέχρι το τέλος.
Ο Βρετανός τα έκανε όλα τέλεια, από την εκκίνηση όπου πήρε τη πρωτοπορία του αγώνα, άνοιξε αμέσως τη διαφορά και έχοντας τέλεια διαχείριση και με την άνεση την οποία ο ίδιος ξέρει, κέρδισε τον 75ο αγώνα της καριέρας του και ανέβηκε στη κορυφή της βαθμολογίας με τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε ο Valtteri Bottas κάνοντας το τρίτο σερί 1-2 για τη Mercedes η οποία έχει το απόλυτο στο 2019 και ένα πολύ μεγάλο προβάδισμα πλέον στη βαθμολογία των κατασκευαστών. Ο Φινλανδός δεν πήρε το αποτέλεσμα που ήθελε, όμως βρίσκεται 6 βαθμούς πίσω από τον teammate του στη βαθμολογία των οδηγών. Στη 3η θέση ολοκλήρωσε ο Sebastian Vettel παίρνοντας το πρώτο του βάθρο στη σεζόν, σε έναν αγώνα όπου απαίτησε team orders από την ομάδα του και δικαιώθηκε με ένα καλό αποτέλεσμα.
Στη 4η θέση έμεινε ο Max Verstappen με τη Red Bull, o οποίος είχε μια ευκαιρία να περάσει τον Vettel, όμως αρκέστηκε σε ένα ακόμα καλό αποτέλεσμα για τον ίδιο. Πίσω του έμεινε ο Charles Leclerc που έκλεισε τη 5άδα, αλλά σίγουρα δεν θα είναι ευχαριστημένος με τη σημερινή απόδοση του και τη στρατηγική της ομάδας του. Ο Pierre Gasly έκανε έναν ήσυχο αγώνα στην 6η θέση και πήρε τον ένα επιπλέον βαθμό κάνοντας και τον ταχύτερο γύρο. Ο Daniel Ricciardo ήταν ο Best of the Rest για τη Renault, κρατώντας πίσω του τους Sergio Perez και Kimi Raikkonen, ενώ τη 10άδα έκλεισε ο Alexander Albon.
Κακός αγώνας για τη McLaren, με τον Carlos Sainz στη 14η θέση και τον Lando Norris να εγκαταλείπει, με τους δύο να δέχονται τη «τορπίλη» του Daniil Kvyat στο πρώτο γύρο, πέφτοντας πολύ πίσω.
Ο Αγώνας
Στην εκκίνηση, ο Hamilton έκανε τη τέλεια εκκίνηση και πετάχτηκε στη 1η θέση, με τον Bottas να βλέπει τον Vettel να τον απειλεί, αλλά ο Leclerc είχε καλύτερη γραμμή και ανέβηκε στη 3η θέση. Πιο πίσω ο Perez έκανε καταπληκτική εκκίνηση και είχε ανέβει στην 8η θέση. Στη στροφή 4 όμως, ο Kvyat είχε μια πρώτη επαφή με τον Sainz και έπειτα με τον Norris ο οποίος απογειώθηκε προσωρινά και το VSC έκανε την εμφάνιση του για λίγα δευτερόλεπτα. Ο αγώνας των δύο McLaren είχε καταστραφεί, με τους δύο οδηγούς να είναι στις θέσεις 19 και 20. Πολύ σημαντικό ήταν το γεγονός πως από τους οδηγούς που ξεκίνησαν εκτός 10άδας, μόνο οι Giovinazzi και Albon ξεκίνησαν με τη soft γόμα.
Ο Hamilton είχε το ταχύτερο γύρο στον 7ο γύρο και είχε ανοίξει τη διαφορά στα 2.2s από τον Bottas, ενώ ο Vettel ήταν στο DRS του Leclerc, με τους δύο τους να ανοίγουν τη διαφορά από τις Red Bull. Μέχρι τον 10ο δεν είχε αλλάξει κάτι στη κατάταξη, με τις δύο Ferrari να είναι κοντά, αλλά ο Vettel δεν μπορούσε να περάσει. Στον επόμενο γύρο όμως, η Ferrari έδωσε εντολή στον Leclerc να αφήσει τον teammate του, με την ομάδα να ψάχνει τρόπο να απειλείσει τις δύο Mercedes.
H διαφορά δεν μειώθηκε, αλλά αντίθετα αυξήθηκε από τις Mercedes, με τον Vettel να είναι 11s πίσω από τον Hamilton στον 14ο γύρο και ο Verstappen ήταν λίγο εκτός DRS από τον Leclerc. H Red Bull ήταν σε απόσταση βολής και στον 18ο γύρο έφερε τον Verstappen για να βάλει τη hard γόμα ελαστικών και η πίεση ήταν στη Ferrari που έβλεπε τη νίκη να της ξεφεύγει.
Η Ferrari απάντησε και έφερε τον Vettel, o οποίος βγήκε ακριβώς μπροστά από τον Verstappen, ο οποίος επιτέθηκε αμέσως στον Γερμανό. Στα φρένα για τη πίσω ευθεία, ο Verstappen βούτηξε στην εσωτερική, με τον Vettel να τον καταλαβαίνει, πήρε καλύτερη έξοδο και κράτησε τη θέση του και αμέσως τον έφερε στο όριο του DRS. Την ίδια τιγμή, από την ομάδα ενημέρωσαν τον Leclerc πως θα ακολουθήσουν άλλη στρατηγική. Στη Mercedes έκαναν κίνηση και έφεραν πρώτα τον Bottas για αλλαγή ελαστικών και βγήκε 4s μπροστά από τη Ferrari του Vettel. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Hamilton και βγήκε με άνεση στη 1η θέση, με τον Leclerc τελικά να μπαίνει κι εκείνος για αλλαγή.
Η διαφορά στη κορυφή είχε πέσει στο 1.5s λόγω της στρατηγικής της Mercedes, με τον Βρετανό να χάνει 4s σε σχέση με τον teammate του ο οποίος έκανε δύο διαδοχικούς ταχύτερυους γύρους, με τη μάχη ανάμεσα στους δύο να ανάβει.
Μέχρι τον 30ο γύρο όμως, η διαφορά εκτοξεύθηκε στα 3.2s και διπλασιάστηκε από τον Vettel. Πιο πίσω, ο Leclerc ξεκίνησε την αντεπίθεση του και ξεκίνησε να μειώνει τη διαφορά απ΄τον Verstappen, με το ενδεχόμενο των 2 pit-stop να είναι ανοικτό. Από τη Red Bull το κατάλαβαν και στον 35ο γύρο έφεραν τον Ολλανδό για αλλαγή στη medium γόμα ελαστικών.
Στη Ferrari απάντησαν και έφεραν τον Vettel για αλλαγή ελαστικών στη medium γόμα και η Mercedes αμέσως απάντησε φέρνοντας και τους δύο της οδηγούς, τον Hamilton για χρησιμοποιημένη medium και τον Bottas για φρέσκο σετ, δίχως να αλλάξει η μεταξύ τους διαφορά. Όμως πλέον ανάμεσα τους ήταν ο Leclerc, o οποίος δεν μπήκε για αλλαγή, με τη μάχη του να είναι με τον Verstappen και τη διαφορά τους στα 17s.
O Bottas επιτέθηκε στον 38ο γύρο από την εξωτερική, αλλά δεν κατάφερε να περάσει και η μάχη τους να συνεχίζεται μέχρι και τον επόμενο γύρο. Στη πίσω ευθεία και με καλύτερα ελαστικά, ο οδηγός της Mercedes είχε μικρή διαφορά, DRS και ολοκλήρωσε το προσπέρασμα για τη 2η θέση.
Πιο πίσω στη 10άδα, ο Perez ήταν όλο τον αγώνα κάτω από 2s πίσω από τον Ricciardo για την 7η θέση, με τον Raikkonen στα 2.1s πίσω του και τον Albon να κλείνει τη 10άδα στον 42ο γύρο. Η μοναδική εγκατάλειψη έως τώρα ήταν ο Hulkenberg, με τις δύο McLaren να είναι στον αγώνα στις θέσεις 15 και 19. Ο Vettel προσπέρασε δίχως πρόβλημα τον Leclerc και ανέβηκε στη 3η θέση, με τον Μονεγάσκο να μπαίνει για αλλαγή στη medium γόμα σε ένα κακό pit-stop και πλέον είχε 14.7s μπροστά τον Verstappen.
Μπαίνοντας στους τελευταίους 10 γύρους, ο Hamilton είχε διαφορά 6.9s από τον Bottas, ο οποίος ήταν 4.2s μπροστά από τον Vettel που κρατούσε μέχρι εκείνο το σημείο τον ταχύτερο γύρο. Ο Leclerc δεν μπόρεσε να πλησιάσει τον Verstappen, όμως στη Red Bull έβαλαν τον Gasly ώστε να κάνει εκείνος το ταχύτερο γύρο και να κλέψει τον ένα βαθμό.
Ο Hamilton όμως ήταν στη καλύτερη θέση όλων και με τεράστια άνεση πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στη σεζόν στο 1000ο αγώνα της F1. O Bottas τερμάτισε στη 2η θέση μπροστά από τον Vettel. O Verstappen έμεινε στη 4η θέση μπροστά από τον Leclerc, ενώ ο Gasly κατάφερε να πάρει τον ταχύτερο γύρο.
Αποτελέσματα Αγώνα