Στην Scuderia Ferrari δεν ανησυχούν για την απόδοση και ταχύτητα της Reb Bull Racing στο GP Μαϊάμι, παρά το γεγονός πως στους δύο τελευταίους αγώνες έχει χάσει στα ίσα από την αυστριακή ομάδα.
Μετά από δυο εν μέρει απογοητευτικά αγωνιστικά τριήμερα στη σεζόν το ιταλικό εργοστάσιο αλλάζει την στρατηγική του. Σκοπεύουν να επικεντρωθούν στις αδυναμίες του αγωνιστικού τους πακέτου, χωρίς απαραίτητα να έχουν απάντηση στην βελτιωμένη δυναμική της Red Bull σε κάθε γύρο του Πρωταθλήματος.
Σύμφωνα με τον επικεφαλή της Ferrari, Mattia Binotto, η ανοδική πορεία της Red Bull είναι αδύνατο να διατηρηθεί μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος.
«Είναι αλήθεια πως έχουν βελτιώσει πολύ το μονοθέσιο από την αρχή της σεζόν με τις αναβαθμίσεις τους. Κρίνοντας από τους δυο τελευταίους αγώνες είναι ταχύτεροι από εμάς μερικά δέκατα σε κάθε γύρο. Χωρίς αμφιβολία πρέπει να βελτιώσουμε την απόδοσή μας και να φέρουμε αναβαθμίσεις. Ευελπιστώ πως οι περιορισμοί του “budget cap” κάποια στιγμή θα βάλουν φρένο στην πρόοδο της Red Bull».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Imola.
Παρά τα προβλήματα αξιοπιστίας, που παρουσιάστηκαν στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, η ταχύτητα στις ευθείες και ο ρυθμός αγώνα της RB18 στην πίστα του Hard Rock Stadium ήταν καταιγιστικός. Αν και η F1-75 ήταν ταχύτερη στις στροφές ο Leclerc έχοντας μεγαλύτερη καταπόνηση στα ελαστικά δεν κατάφερε να απειλήσει τον Verstappen ακόμα και όταν οι διαφορές μηδενίστηκαν μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 41ο γύρο του αγώνα. Στην Ferrari είναι έτοιμοι όμως να περάσουν στην αντεπίθεση, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Binotto.
«Δεν είμαι και τόσο ικανοποιημένος, γιατί θέλαμε την νίκη. Στους ερχόμενους αγώνες είναι η σειρά μας να παρουσιάσουμε αναβαθμίσεις. Νομίζω το αγωνιστικό πακέτο που θα φέρουμε στην Barcelona θα είναι και το πιο καθοριστικό καθώς βασίζεται πολύ στην κάθετη δύναμη του μονοθεσίου. Ελπίζω όλες οι νέες αλλαγές να λειτουργήσουν σωστά, ώστε να μπορέσουμε να γεφυρώσουμε το κενό με την Red Bull».
Παράλληλα, ο Binotto πιστεύει πως οι περιορισμοί του “budget cap”, το οποίο για την σεζόν του 2022 μειώθηκε περεταίρω στα $140m, θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό και το Ιταλικό εργοστάσιο. Τόνισε πως θα πρέπει να είναι πολύ μεθοδικοί και επιλεκτικοί με τα έξοδα τους στην συνέχεια της σεζόν. Έκλεισε τις δηλώσεις του βέβαια χωρίς να αποκαλύπτει το πλάνο της ομάδας, που θα φέρει το αγωνιστικό τους πακέτο σε νέο επίπεδο.
«Δεν έχουμε την πολυτέλεια οικονομικά να φέρνουμε αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα, είναι απλά τα πράγματα. Και αυτό όχι γιατί δεν μπορούμε, αλλά εξαιτίας του “budget cap”. Νομίζω τώρα είναι μια πολύ καλή στιγμή στην σεζόν για να επενδύσουμε στο μονοθέσιο».
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Η βαθμολογική διαφορά των δυο διεκδικητών του τίτλου στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών είναι μόλις 6 βαθμοί. Επόμενη στάση της Formula 1 το GP Ισπανίας στις 20 με 22 Μαΐου.
Δείτε το GP Βελγίου για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.