Στην McLaren είναι διευθετημένοι να πάρουν μεγάλα ρίσκα και να δείξουν ένα πολύ καλύτερο πρόσωπο το 2023 με ένα άκρως αναβαθμισμένο αγωνιστικό πακέτο.
Η McLaren έχει καταφέρει να βελτιώσει την εικόνα της στο Πρωτάθλημα ειδικά μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Μάχεται για την 4η θέση της κατάταξης με την ομάδα της Alpine Renault με διαφορά μόλις 18 βαθμούς. Ήδη όμως η βρετανική ομάδα έχεις στρέψει το ενδιαφέρον της στο 2023.
Ο CEO της ομάδας, Andreas Seidl, αναφέρθηκε στον πιθανό σχεδιασμό του μονοθεσίου και τόνισε πως είναι έτοιμοι να ρισκάρουν για να μειώσουν την διαφορά τους από την κορυφή.
«Νομίσω θα είναι ένας συνδυασμός. Αφού οι τεχνικοί κανονισμοί θα παραμείνουν σχεδόν ίδιοι, είναι σίγουρο πως δεν θα είναι και τόσο επαναστατικό. Παράλληλα όμως με τις ομάδες στην κορυφή να είναι μέχρι και ένα δευτερόλεπτο ταχύτερες, είναι ξεκάθαρο πως πρέπει να κάνουμε μεγάλα βήματα για να βελτιωθούμε».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Ιταλίας.
Ο επικεφαλής στο Τεχνικό τμήμα της McLaren, James Key, υποστήριξε πως το μεγαλύτερο εγχείρημα για την ομάδα ήταν να ξεπεράσει το πολύ κακό ξεκίνημα στην σεζόν. Η ομάδα είχε αναμφισβήτητα την χειρότερη εμφάνιση στις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν όπως επίσης και στην πρεμιέρα του Πρωταθλήματος για το 2022.
«Υπήρχαν πολλές δυσκολίες γιατί είναι ένα καινούριο μονοθέσιο. Ο πρώτος αγώνας και η απογοητευτική εμφάνιση όμως είναι που καθόρισαν και το υπόλοιπο της σεζόν. Βελτιωθήκαμε αρκετά στην συνέχεια και φέραμε καλά αποτελέσματα, αλλά το ξεκίνημα ήταν δύσκολο και ειδικά με τους νέους κανονισμούς. Κάποιες φορές είμαστε γρήγοροι και κάποιες όχι, αυτό όμως δεν είναι λάθος κανενός αλλά απλά η πραγματικότητα της ομάδας.»
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Ο αόρατος αντίπαλος για όλες τις ομάδες του grid φέτος αποτελεί τo “Budget Cap”. Σύμφωνα με τους οικονομικούς περιορισμούς οι δαπάνες των ομάδων έχουν μειωθεί αισθητά και δεν αφήνει πολλά περιθώρια για περιττές σπατάλες όπως τόνισε και ο Key στην συνέχεια.
«Επίσης το “cost cap” βάζει πολλούς περιορισμούς και έπρεπε να είμαστε επιλεκτικοί με τις αναβαθμίσεις μας και ειδικά γιατί μιλάμε για ένα νέο μονοθέσιο. Μαθαίνουμε πολλά όμως μέσα από την διαδικασία αυτή και όλα έχουν να κάνουν με το πως κρατάς σταθερές τις ισορροπίες. Εάν ξοδέψεις χρήματα για να αναβαθμίσεις ένα κομμάτι της ομάδας, το ίδιο πρέπει να επενδυθεί και στα υπόλοιπα».