spot_img

GP Μεξικού: Επιβλητική νίκη Sainz, ντροπιαστική οδήγηση Verstappen

O Carlos Sainz ήταν εντυπωσιακός στο GP Μεξικού και κατάφερε να πάρει μια εντυπωσιακή νίκη και η Ferrari με τα δεδομένα στο πρωτάθλημα να αλλάζουν.

Το Grand Prix Μεξικού, ο 20ος φετινός αγώνας της Formula 1, ήταν ιδιαίτερα συναρπαστικός και επεισοδιακός και είχε για νικητή τον Carlos Sainz της Scuderia Ferrari, ο οποίος πανηγύρισε για 4η φορά στην καριέρα του, σε έναν από τους τελευταίους αγώνες του στα κόκκινα.

Ο Lando Norris με τη McLaren ήταν επίσης ταχύτατος και τερμάτισε 2ος, μπροστά από τον Charles Leclerc , που ανέβηκε στο βάθρο και συμπλήρωσε το 1-3 της Ferrari. Ο Max Verstappen της Red Bull έλαβε 20 δευτερόλεπτα ποινή για την οδήγησή του στον αγώνα και τερμάτισε στην 6η θέση.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Charles Leclerc στο GP ΗΠΑ στο παρακάτω βίντεο.

Τι έγινε στο GP Μεξικού

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση του Σιρκουί Χερμάνος Ροντρίγκες για τους 71 γύρους του αγώνα με τους οδηγούς της πρώτης 10άδας να έχουν επιλέξει τη μεσαία γόμα της Pirelli για το ξεκίνημα του αγώνα, ενώ πιο πίσω οι επιλογές ήταν μοιρασμένες ανάμεσα στη μεσαία και στη σκληρή γόμα.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Verstappen από τη 2η θέση ξεκίνησε καλύτερα από τον poleman Sainz και βρέθηκαν δίπλα-δίπλα, αλλά με τον Ολλανδό στην εσωτερική. Ο Sainz βγήκε εκτός πίστας όταν «ξέμεινε» από πίστα και επέστρεψε μπροστά από τον Verstappen, αλλά αμέσως έδωσε πίσω τη θέση και την πρωτοπορία στον Ολλανδό.

Πιο πίσω, οι Norris και Leclerc δεν μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν το slipstream της μεγάλης ευθείας και διατήρησαν τις θέσεις τους, δηλαδή την 3η και 4η αντίστοιχα, ενώ ο Χάμιλτον πέρασε τον Ράσελ για την 5η θέση. Ακολουθούσαν οι Magnussen, Hulkenberg, Gasly και Lawson . Ο Perez κέρδισε 5 θέσεις στην εκκίνηση αλλά είχε σταματήσει σε λάθος σημείο, λίγο πιο μπροστά από ό,τι έπρεπε, στο grid και για αυτό έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων.

Ο πρώτος γύρος όμως δεν ολοκληρώθηκε, καθώς μια βίαιη έξοδος του Tsunoda, έπειτα από σύγκρουση με τον Albon, τον οποίο «έσπρωξε» ο Γκασλί στο «στριμωξίδι» της εκκίνησης. Το μονοθέσιο της RB χτύπησε στις μπαριέρες και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα, ενώ οι Tsunoda και Albon εγκατέλειψαν επιτόπου.

Αφού η πίστα καθαρίστηκε, ο αγώνας ξαναξεκίνησε, με τον Verstappen να μην απειλείται από τον Sainz και να κρατά την πρωτοπορία. Όχι για πολύ όμως, γιατί στον επόμενο γύρο και με τη βοήθεια του DRS ο Sainz κατάφερε να περάσει τον Ολλανδό και να πάρει πίσω την πρώτη θέση που έχασε στην εκκίνηση.

Τα «γάντια» βγήκαν λίγο αργότερα, όταν ο Norris έφτασε πίσω από τον Verstappen. Οι δυο τους συνέχισαν από εκεί που σταμάτησαν στο Όστιν και έδωσαν σκληρή μάχη τροχό με τροχό. Αρχικά, ο Norris πέρασε τον Verstappen στη στροφή 4, αφού ο Ολλανδός τον «έσπρωξε εκτός πίστας, αλλά αμέσως μετά,μ στη στροφή 8 ο Φερστάπεν έκανε μια παρακινδυνευμένη κίνηση, που έστειλε και τους δύο εκτός πίστας, και πέρασε ξανά από την περιοχή διαφυγής.

Οι κινήσεις αυτές δεν ξέφυγαn από τους αγωνοδίκες, που τιμώρησαν τον Verstappen με ποινή 10 δευτερολέπτων για κάθε ένα από τα δύο συμβάντα, κάτι που σημαίνει συνολική ποινή 20 δευτερολέπτων για τον οδηγό της Red Bull.

Όλο αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Leclerc να τους περάσει και τους δύο με όλη του την άνεση και να αρχίσει να καταδιώκει τον Σάινθ, που δεν είχε απομακρυνθεί. Η Ferrari είχε ξανά το 1-2 για δεύτερο αγώνα στη σειρά. Λίγο πιο πίσω, ο russell πέρασε τον Hamilton και ανέβηκε στην 5η θέση.

Ο Sainz γύρο με το γύρο άρχισε να ξεφεύγει από τον leclerc και έφτιαξε μια μικρή διαφορά από τον Leclerc, ενώ ο Norris έφτασε ξανά πίσω από τον Φερστάπεν και άρχισε να τον πιέζει. Βρισκόμασταν πλέον στον 27ο γύρο και η Red Bull αποφάσισε να καλέσει στα pit τον Ολλανδό για να εκτίσει την ποινή και να αλλάξει τα ελαστικά του.

Μετά το pit stop ο Verstappen έπεσε στη 15η θέση αλλά είχε πλέον φρέσκα ελαστικά και μπορούσε να πιέσει, αν και είχε μπροστά του πολλά μονοθέσια για να προσπεράσει. Πίσω του, στη 16η θέση, βρισκόταν ο Sergio Perez, ο οποίος είχε ήδη κάνει ένα pit stop.

Στους επόμενους γύρους σταδιακά όλοι οι οδηγοί πέρασαν από τα pit για να αλλάξουν τα ελαστικά τους. Όταν ολοκληρώθηκε αυτός ο κύκλος, ο Sainz παρέμεινε στην 1η θέση, έχοντας μια καλή διαφορά της τάξης των 9 δευτερολέπτων από τον leclerc , με τον Norris στην 3η θέση. Ο Russell ακολουθούσε στην 4η θέση, με τον Hamilton πίσω του και τον Verstappen στην 6η θέση.

Μετά τα pit stop ο αγώνας μπήκε σε ένα σταθερό ρυθμό, χωρίς σοβαρές μάχες, για τους βαθμούς τουλάχιστον. Ο Sainz δεν ένιωθε πραγματική απειλή από τον Leclerc , παρότι ο Μονεγάσκος σιγά-σιγά τον πλησίαζε, ενώ ο Norris από την 3η θέση προσπαθούσε να ασκήσει κάποιου είδους πίεση στον Leclerc , αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Πολύ πιο πίσω ακολουθούσαν οι Mercedes των Russell και Hamilton, με τον Verstappen στην 6η θέση μάλλον να απομακρύνεται αντί να πλησιάζει τον Hamilton, ενώ τη 10άδα έκλειναν οι Magnusen, Hulkenberg, Piastri και Gasly . Ο PErez ήταν τελευταίος, προς απογοήτευση των χιλιάδων Μεξικανών στις εξέδρες.

Οι τρεις πρώτοι ακολουθούσαν ένα ρυθμό που οι υπόλοιποι απλώς δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν, με τον Russell, ο οποίος παρεμπιπτόντως έδινε πολύ σκληρή μάχη με τον Hamilton, να βρίσκεται πάνω από μισό λεπτό πίσω από τον Sainz.

Ο Leclerc, ακόμα κι αν το ήθελε, δεν μπορούσε να ηρεμήσει και έχοντας την απειλή του Norris πίσω του πλησίασε λίγο περισσότερο τον Sainz, ενώ ο Βρετανός της McLaren δεν είχε ακόμα εγκαταλείψει την ιδέα της 2ης θέσης και μείωνε διαρκώς τη διαφορά από τον Leclerc. Ο Μονεγάσκος ήταν λίγο άτυχος, γιατί συνάντησε τα αργά μονοθέσια σε δύσκολο σημείο της πίστας ενώ ο Norris τα «ξεφορτώθηκε» πολύ πιο εύκολα και έφτασε πίσω από τη Ferrari.

Η πίεση του Norrsi έφερε αποτέλεσμα, καθώς οδήγησε σε ένα λάθος του Leclerc, ο οποίος βγήκε για λίγο εκτός πίστας και έδωσε την ευκαιρία στον οδηγό της McLaren να περάσει εύκολα και να πάρει τη 2η θέση. Ο Norris θα ήθελε να κυνηγήσει και τον Sainz, αλλά απέμεναν πλέον μόνο 6 γύροι και η διαφορά ήταν σχεδόν 8 δευτερόλεπτα.

Πιο πίσω, η μάχη των Mercedes δεν είχε σταματήσει, με τον Hamilton να προσπαθεί να περάσει σε κάθε ευκαιρία και τον Russel; να αμύνεται μανιασμένα αλλά καθαρά. Τελικά όμως ο 7κις πρωταθλητής κατάφερε να περάσει και να ανέβει στην 4η θέση.

Μέχρι το τέλος, ο Sainz δεν απειλήθηκε και έφτασε σε μια μεγάλη νίκη, επιβεβαιώνοντας την ταχύτητα που έδειξε όλο το 3ήμερο στο Μεξικό. Ο Norris πήρε μια σημαντική 2η θέση για τη διεκδίκηση του τίτλου ενώ ο Leclerc τερμάτισε στην 3η θέση, με τη Ferrari να κάνει το 1-3 και να δείχνει πολύ δυνατό σε αυτό το σημείο του πρωταθλήματος. Ακολούθησαν οι Hamilton, Russell, Verstappen, Magnussen, Piastri, Hulkenberg και Gasly.

Το πρωτάθλημα δεν σταματά και απλώς μεταφέρεται νοτιότερα για τον επόμενο αγώνα, που είναι του GP Βραζιλίας το προσεχές Σαββατοκύριακο 1-3 Νοεμβρίου.

Αποτελέσματα GP Μεξικού

race

Επρεπε να τιμωρηθεί ο Norris για το προσπέρασμα στον Verstappen; Γιατί η οδήγηση του Verstappen προκαλεί αντιδράσεις; Έκαναν τη δουλειά τους οι αγωνοδίκες; Οι απαντήσεις παρακάτω.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

 

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles