H Toyota ήταν η ομάδα που κυριάρχησε στις δύο πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Silverstone για τον πρώτο αγώνα του WEC στο 2017.
Ο Kazuki Nakajima, με το #8 TS050 Hybrid έγραψε χρόνο στο 1:38.210 και ολοκλήρωσε τη μέρα ως ο ταχύτερος οδηγός του grid. O χρόνος αυτός, αποτελεί απόλυτο ρεκόρ πίστας για αγωνιστικά LMP1 στο Silverstone και είμαστε μόλις στο FP2. Στην 2η θέση βρέθηκε το #7 Toyota, μόλις 0.2s πίσω.
Οι δύο Porsche ήταν εκτός ρυθμού στις ελεύθερες δοκιμές, όντας πάνω από 2 δευτερόλεπτα εκτός ρυθμού. Η Γερμανική ομάδα πληρώνει το γεγονός πως ξεκινά τη σεζόν, με διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο.
Στο FP1, είχαμε αρκετά διαφορετική εικόνα, με τις ομάδες να κάνουν τα πρώτα επίσημα χιλιόμετρα στην πίστα, με τους χρόνους να βελτιώνονται συνεχώς.
Στην 1η θέση βρέθηκε ο Sebastien Buemi με το #8, κάνοντας χρόνο στο 1:40.104. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Brendon Hartley με τη #2 Porsche 919 Hybrid, αλλά ο χρόνος του ήταν πάνω από 0.7s μακριά από την κορυφή. Το #7 Toyota ολοκλήρωσε στην 3η θέση, ενώ η #1 Porsche στην 4η.
Στην LMP2, η Vaillante Rebellion δια χειρός Mathias Beche με το #13 Oreca, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:45.913.
Η Aston Martin ήταν η ταχύτερη ομάδα και στις δύο GTE κατηγορίες, με το #95 στην Pro και το #98 στην Am.
Στο FP2, η Toyota έδειξε τα δόντια της και έκανε σαφές πως δεν θα χαριστεί στην Porsche και θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη διαφορά που έχουν τα δύο πακέτα.
Ο Sebastien Buemi έσπασε το ρεκόρ πίστας και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:38.210, χρόνος που είναι πάνω από 1.5s ταχύτερος από το προηγούμενο ρεκόρ πίστας. Η Toyota μάλιστα έκανε το 1-2 στη διαδικασία.
Η Porsche αρκέστηκε στις θέσεις 3 και 4 την Παρασκευή, δείχνοντας ανήμπορη να ανταγωνιστεί τους Ιάπωνες.
Η ByKolles ολοκλήρωσε πάνω από 7 δευτερόλεπτα μακριά από τα υβριδικά LMP1, ενώ δεν κατάφερε να είναι ταχύτερη ούτε από τα LMP2.
Στην μικρή κατηγορία πρωτοτύπων, η G-Drive Racing πήρε την πρωτιά στην διαδικασία. Ο Alex Lynn με το #26 έγραψε το 1:44.874, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στην κατηγορία. Στην 2η θέση βρέθηκε το #36 της Alpine, ενώ την πρώτη τριάδα έκλεισε η Rebellion με το #13.
Η Porsche έδωσε την απάντηση της το απόγευμα της Παρασκευής, με τον Kevin Estre στη #92 911 RSR να κατεβάζει τα χρονόμετρα στο 1:57.756. Η Aston Martin επιβεβαίωσε πως είναι αρκετά δυνατή στο Silverstone παίρνοντας τις θέσεις 2 και 3 και ήταν 0.2s πίσω από την κορυφή.
Στην GTE-Am η #96 Gulf Racing Porsche ήταν ταχύτερη στη διαδικασία, όμως ο χρόνος της #98 Aston Martin από το FP1, έμεινε ο ταχύτερος χρόνος της ημέρας.
Η δράση συνεχίζεται το Σάββατο με το FP3 και τις κατατακτήριες δοκιμές.