H Toyota έθεσε τον ρυθμό και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Spa, αυξάνοντας τη διαφορά από την Porsche.
O Kamui Kobayashi, με το #7 TS050 Hybrid ήταν και πάλι στη κορυφή του πίνακα κατάταξης με χρόνο 1:56.369. Ο πρωινός χρόνος του Mike Conway έγινε αμέσως καπνός στο μέσον της διαδικασίας, καθώς κατέβηκε πάνω από 1,5s.
O Timo Bernhard ήταν ο ταχύτερος και πάλι για το πλήρωμα της #2 Porsche 919 Hybrid, όμως ο χρόνος του ήταν κατά 0.5s πιο αργός από τον χρόνο της Toyota. Στην 3η θέση βρέθηκε και πάλι η #1 Porsche, αυτή τη φορά μόλις 0.1s πίσω από #2.
Το #8 Toyota ολοκλήρωσε την ημέρα στην 4η θέση, με το πλήρωμα των Davidson, Buemi και Nakajima να μην έχει βρει ακόμα ρυθμό και να μένει 1.5s πίσω από το #7. Σίγουρα όμως η κατάσταση θα βελτιωθεί το Σάββατο. Το #9 ολοκλήρωσε στην 5η θέση, συνεχίζοντας τη δουλειά στο set-up.
Στην LMP2, η ομάδα της Manor TRS Racing ολοκλήρωσε στο 1-2, με τον Jean-Eric Vergne με το #24 να σημειώνει το 2:02.662. Ο χρόνος του ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος του #25. Στην 3η θέση βρέθηκε το #36 της Signatech Alpine.
Στην GTE-Pro είχαμε αλλαγή σκηνικού στο FP2. O Marco Sorensen έφερε την #95 Aston Martin στη κορυφή, με ταχύτερο χρόνο στο 2:16.458. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε η #92 Porsche, με τον Kevin Estre να έχει μια επεισοδιακή περίοδο, ενώ στην 3η θέση βρέθηκε το #67 Ford GT. H διαφορά στην κατηγορία από την 1η μέχρι και την 8η θέση είναι μόλις 1.4s.
Στην GTE-Am, η Spirit of Race με την #54 Ferrari ολοκλήρωσε στην 1η θέση, μόλις 0.1s μπροστά από την #98 Aston Martin. Στην 3η θέση, βρέθηκε η #86 Porsche.
Στο FP2 είχαμε αρκετά συμβάντα και δύο κόκκινες σημαίες. Ο Kevin Estre προκάλεσε ζημιά στο πλάι του αγωνιστικού του, ενώ προς το τέλος της διαδικασίας το #13 της Rebellion σταμάτησε στην στροφή 14.