H Toyota έκανε το 1-2 στην πρώτη περίοδο κατατακτήριων δοκιμών στο Circuit de la Sarthe και θέλει να διατηρήσει τη πρωτιά την Πέμπτη.
Οι συνθήκες συνέχισαν να είναι εξαιρετικές στην βόρεια Γαλλία και επέτρεψαν την επίτευξη πολύ γρήγορων χρόνων.
Τελικά, ο Kamui Kobayashi με το #7 Toyota ΤS050 Hybrid βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων. Ο Ιάπωνας, έγραψε το 3:18.793 στο μέσον της 2ωρης διαδικασίας και άφησε τους υπόλοιπους να τον κυνηγούν. Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, μπορούσε να βελτιώσει τον χρόνο ακόμα περισσότερο, αλλά βρήκε αρκετή κίνηση.
Στην 2η θέση βρέθηκε ο Kazuki Nakajima με το #8 Toyota, όντας 0.6s πιο αργός από τον teammate του. Η Toyota δείχνει πολύ δυνατή, όμως αύριο κρίνονται πολλά και το περσινό ρεκόρ της pole φαίνεται πως θα πέσει. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε η #2 919 Hybrid, όμως η διαφορά ήταν λιγότερο από 1s από τα TS050, με την Porsche να επικεντρώνεται από νωρίς σε ρυθμό αγώνα και όχι σε απόλυτο χρόνο. Ακολούθησαν το Toyota #9, η Porsche #1 και το #4 της ByKolles.
Στην LMP2, o Mtthieu Vaxiviere στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας έφερε το #28 Oreca της TDS Racing στη κορυφή των χρόνων. Ο Γάλλος, ξεπέρασε τον Bruno Senna με το #31 της Rebellion για 0.5s και τον άφησε στην 2η θέση. Ακολούθησαν στις θέσεις 3 και 4 τα δύο πρωτότυπα της Manor, όπου νωρίτερα στη διαδικασία είχαν τις πρώτες θέσεις.
Η Aston Martin κυριάρχησε στην GTE-Pro και στην GTE-Am, δείχνοντας πως βολεύεται σε κρύες καιρικές συνθήκες.
Στην GTE-Pro, o Marco Sorensen με χρόνο νωρίς στη διαδικασία έφερε την #95 Vantage στην 1η θέση και μόλις 0.1s από την #71 Ferrari 488, ενώ η #51 έκλεισε την πρώτη 3άδα. Η έτερη Aston #97 ακολούθησε στην 4η θέση.
Στην GTE-Am, ο Pedro Lamy ξεχώρισε και πάλι και έβαλε την #98 Aston στην προσωρινή pole position. Ο χρόνος ήταν αρκετός, ώστε να αφήσει κατά 0.5s πίσω του την #77 Porsche της Dempsey-Proton, ενώ την πρώτη 3άδα έκλεισε η #90 Vantage της TF Sport.
Η δράση συνεχίζεται την Πέμπτη το απόγευμα με το Q2, ενώ το ίδιο βράδυ θα ολοκληρωθούν οι κατατακτήριες με το Q3.
Αποτελέσματα Q1