Ο Lewis Hamilton ήταν εκείνος που κυριάρχησε στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με τη μάχη Mercedes & Ferrari να ανάβει.
Ο Βρετανός, είχε εξαιρετικό ρυθμό, τόσο με τη soft, αλλά και με την super-soft γόμα. Τελικά, ο ταχύτερος χρόνος του ήταν με τη μοβ και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:44.753. Αυτό ήταν ότι ταχύτερο έχουμε δει σήμερα στο Spa. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen με την Ferrari, επιβεβαιώνοντας πως το’χει στη συγκεκριμένη πίστα. Ο Φινλανδός ήταν 0.2s πίσω από τον οδηγό της Mercedes και απέδειξε πως η Ferrari έχει την ταχύτητα. Στην πρώτη 3άδα έκλεισε ο Valtteri Bottas με την δεύτερη Mercedes, ο οποίος ήταν 0.4s πίσω από τον teammate του.
Ο Max Verstappen έκανε την έκπληξη και βρέθηκε στην 4η θέση με την Red Bull, με τον Sebastian Vettel να ολοκληρώνει στην 5η θέση, 0.482s μακριά από την κορυφή.
Best of the rest o Nico Hulkenberg με την Renault, o οποίος ήταν στην 7η θέση, με τον Esteban Ocon στην 8η. Ενθαρρυντική η 11η θέση του Fernando Alonso.
Με την έναρξη του FP2, o Kevin Magnussen ήταν εκείνος που βγήκε πρώτος στη πίστα, ενώ ο teammate του τον ακολούθησε πίσω. Το FP2 ήταν αρκετά σημαντικό, καθώς ομάδες και οδηγοί, δοκίμασαν set-up και ρυθμό αγώνα, τις γόμες ελαστικών, ενώ έκαναν και τις πρώτες προσομοιώσεις κατατακτήριων δοκιμών.
Οι καιρικές συνθήκες ήταν διαφορετικές στην έναρξη του FP2, καθώς επικρατούσε συννεφιά πάνω από τη πίστα, ενώ υπήρχε και πρόβλεψη για βροχή.
Οι δύο Ferrari είχαν και πάλι διαφορετική στρατηγική στα πρώτα λεπτά της διαδικασίας, με τον Raikkonen στη soft και τον Vettel στην super-soft.
Μάλιστα, ο Γερμανός είχε τον ταχύτερο χρόνο στα πρώτα 15 λεπτά, καθώς είχε γράψει το 1:46.405, ενώ ο Max Verstappen ήταν πίσω του 0.076s πιο πίσω.
Η Mercedes ακολούθησε την ίδια τακτική, με τους δύο οδηγούς της να έχουν επίσης διαφορετικές γόμες. Ωστόσο, ακόμα δεν είχαμε δει την ultra-soft στα μονοθέσιά της. Ο Bottas αμέσως ανέβηκε στην 1η θέση με την super-soft, ενώ λίγο αργότερα ο Hamilton με την soft βελτίωσε ακόμα περισσότερο και έγραψε το 1:45.634. Ο χρόνος του ήταν εντυπωσιακός, καθώς ήταν 0.697s ταχύτερος του teammate του.
Σε σύγκριση μάλιστα με την Ferrari του Raikkonen με την ίδια γόμα, ο Βρετανός ήταν 1.4s ταχύτερος.
Οι δύο Renault ήταν τα πρώτα μονοθέσια που έβαλαν την ultra-soft γόμα ελαστικών, μόλις συμπληρώθηκαν 30 λεπτά. Ο Hulkenberg έκανε χρόνο στη 4η θέση, 0.8s πίσω από τον Hamilton, ενώ ο Palmer ήταν στην 6η θέση, 0.2s πίσω του. Στο στρατόπεδο της McLaren από την άλλη, ο Vandoorne ήταν στη 13η θέση, ενώ ο Alonso λίγο πιο πίσω, έχοντας όμως πιο σκληρή γόμα. Παρά τη μικρή διαφορά στα χρονόμετρα, τα πρώτα δείγματα ήταν ενθαρρυντικά για το νέο spec της Honda.
Όμως, έφτασε η ώρα για την ultra-soft για τις Mercedes, Ferrari και Red Bull.
O Vettel έριξε αμέσως τον χρόνο του Hamilton, ενώ ο Bottas τον προσπέρασε γράφοντας ταχύτερο χρόνο, με τον Verstappen να μπαίνει ανάμεσά τους. Όμως, ο Kimi Raikkonen έκανε ταχύτερο γύρο από τον συμπατριώτη του, ενώ ο Hamilton ήρθε ταχύτατος και έγραψε το 1:44.753 για να ανέβει στην 1η θέση. Ο Βρετανός ήταν 0.2s από τον Kimi και 0.4s από τον teammate του.
Η Mercedes βρήκε λιγότερο χρόνο σε σχέση με την Ferrari από την soft, μέχρι την ultra-soft. Όμως, είμαστε ακόμα στη Παρασκευή και δεν γνωρίζουμε τα φορτία καυσίμου.
Ο Alonso έκανε έναν εξαιρετικό χρόνο με την ultra-soft γόμα και ανέβηκε στην 10η θέεση, με τον teammate του να μην έχει κάνει καλό χρόνο και να μένει στη 14η θέση. Η Renault από την άλλη βελτιώθηκε σε σχέση με το FP1, με τον Hulkenberg να πέφτει στην 6η θέση μόλις.
Οι ομάδες ολοκλήρωσαν γρήγορα τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων, καθώς η απειλή της βροχής έγινε μεγαλύτερη και έπρεπε να επικεντρωθούν σε ρυθμό αγώνα.
Όλοι οι οδηγοί ήταν στη πίστα και με πολλά καύσιμα και δοκίμαζαν τον ρυθμό αγώνα, καθώς ήταν άκρως σημαντικό να πάρουν τα δεδομένα που ήθελαν για τη συνέχεια του τριημέρου.
Τελικά η βροχή έφτασε με περίπου 20 λεπτά να απομένουν στο ρολόι, με αποτέλεσμα τα προγράμματα των ομάδων να ολοκληρωθούν νωρίτερα από το επιθυμητό.
Αποτελέσματα FP2