O Lewis Hamilton ήταν το απόλυτο αφεντικό για ακόμα έναν αγώνα και έκανε το απόλυτο στο CoTA, με την Mercedes να κατακτά το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Βρετανός έχασε την πρωτοπορία στην αρχή του αγώνα, αλλά ήταν ο ταχύτερος όλων για ακόμα μια φορά, πέρασε τον Vettel και έκτοτε δεν κοίταξε ποτέ πίσω. Ο Hamilton πήρε ακόμα μια νίκη και είναι έτοιμος να κατακτήσει πλέον τον φετινό τίτλο. Άψογη οδήγηση από τον Βρετανό, όπου φέτος έχει ανέβει κατά πολύ επίπεδο.
Στην 2η θέση τερμάτισε ο Sebastian Vettel, o οποίος με στρατηγική 2 pit-stop ανέκτησε τη θέση του με team orders από τον Kimi Raikkonen, όμως αν δεν είχε ακολουθήσει αυτή τη στρατηγική, ίσως είχε πρόβλημα να κρατηθεί εκεί. Η διαφορά όμως, ανέβηκε στους 66 βαθμούς και ο τίτλος ίσως κριθεί σε μία εβδομάδα στο Μεξικό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Max Verstappen με ένα τρομερό προσπέρασμα στον Kimi Raikkonen στον τελευταίο γύρο για το βάθρο, ενώ ο Bottas τερμάτισε στην 5η θέση.
Best of the Rest και σήμερα ο Esteban Ocon στην 6η θέση, ο οποίος κράτησε τον Carlos Sainz στην 7η σε μια τρομερή μάχη των δύο σε ένα τρομερό ντεμπούτο για τον Ισπανό.
Update: Ο Max Verstappen δέχθηκε 5 δευτερόλεπτα ποινής καθώς στο προσπέρασμα του στον Kimi Raikkonen βγήκε εκτός πίστας. Έτσι, ο Φινλανδός πήρε τη τελευταία θέση του βάθρου.
Στην εκκίνηση, o Vettel πετάχτηκε εξαιρετικά και καλύτερα από όλους και στην πρώτη στροφή ήταν δίπλα δίπλα με τον Hamilton. Οι δύο ήρθαν πολύ κοντά στο να ακουμπήσουν και ο οδηγός της Ferrari πέρασε στην 1η θέση με εντυπωσιακό τρόπο. Πίσω, ο Bottas παρέμεινε στην 3η θέση και ο Ricciardo στην 4η. Ο Alonso έκανε καλή εκκίνηση και ανέβηκε στην 7η θέση, ενώ ο Ocon πέρασε τον Raikkonen για την 5η.
Στον δεύτερο γύρο, ο Ricciardo βούτηξε εντυπωσιακά στην εσωτερική του Bottas και οι δύο βρέθηκαν δίπλα δίπλα μέχρι τη στροφή 4, αλλά ο Φινλανδός κράτησε τη θέση του προς το παρόν. Την ίδια στιγμή, ο Raikkonen προσπέρασε τον Ocon και γρήγορα έφτασε τους δύο οδηγούς μπροστά του.
Ο Ricciardo δεν το έβαλε κάτω και επιτέθηκε και πάλι στον 4ο γύρο στο ίδιο σημείο, με την ιστορία να επαναλαμβάνεται και ο οδηγός της Mercedes να κρατά τη θέση του και πάλι. Από τις πίσω θέσεις, ο Verstappen είχε ανέβει ήδη στην 9η θέση, ενώ ο Nico Hulkenberg ήταν η πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα.
Ο Hamilton είχε μαζέψει γρήγορα τη διαφορά και στον 6ο γύρο με τη βοήθεια και του DRS πέρασε στην 1η θέση με ένα πολύ ωραίο προσπέρασμα στην εσωτερική της στροφής 12. Ο Γερμανός δεν έπαιξε καθόλου καλή άμυνα και το προσπέρασμα ήταν αναπόφευκτο. Η διαφορά ανέβηκε αμέσως πάνω από το 1s, ενώ και ο Bottas ξέφυγε από τους Ricciardo και Raikkonen και άρχισε να μαζεύει δέκατα.
Η Mercedes έδειχνε να έχει καλύτερη διαχείριση ελαστικών και να έχει ταυτόχρονα καλύτερο ρυθμό από όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια, με τα πρώτα pit-stop να είναι γεγονός. Στο τέλος του 12ου γύρου, ο Ricciardo μπήκε για αλλαγή στην super-soft γόμα και βγήκε στην 9η θέση.
Στην Ferrari δεν απάντησαν στη στρατηγική της Red Bull, με τον Αυστραλό να γράφει και ταχύτερο πέρασμα στον αγώνα, ενώ οι Ocon και Alonso μπήκαν κι εκείνοι με τη σειρά τους στα pit στον 14ο γύρο. Όμως, η τύχη του οδηγού της Red Bull δεν ήταν μαζί του, με τον Ricciardο να εγκαταλείπει τον αγώνα από πρόβλημα στον κινητήρα.
Ο Vettel μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 17ο γύρο και πέρασε στην soft γόμα ελαστικών και βγήκε στην 5η θέση και αμέσως έκανε ταχύτερο γύρο, με την Mercedes να επιλέγει να βάλει τον Bottas πρώτο στα pit, δύο γύρους μετά και ο Hamilton να μένει έξω.
Ο Hamilton μπήκε στα pit στον 20ο γύρο και έβαλε και εκείνος την soft γόμα. Στην έξοδο από τα pit, βγήκε ακριβώς μπροστά από τον Vettel, o οποίος προσπάθησε να κρατηθεί κοντά του, αλλά στην ευθεία με το DRS o Βρετανός είχε μια διαφορά ασφαλείας. Εντυπωσιακή διαχείριση από την Mercedes που έδειξε ψυχραιμία και έκανε τη στρατηγική να δουλέψει άψογα.
Στον 23ο γύρο, οι Verstappen, Massa και Vandoorne δεν είχαν κάνει pit-stop, ενώ ο πρώτος ήταν στη 1η θέση του αγώνα και οι Hamilton-Vettel να τον πλησιάζουν επικίνδυνα. Ο Hamilton πήρε το DRS και επιτέθηκε στον Max, ο οποίος αμύνθηκε για μερικές στροφές, αλλά ο Βρετανός τον έφερε στο σημείο που ήθελε και ανέκτησε την πρώτη θέση του αγώνα.
Ο Ολλανδός μπήκε επιτέλους για την αλλαγή ελαστικών του στον 25ο γύρο και πέρασε στην soft γόμα για το υπόλοιπο του αγώνα. Την ίδια στιγμή, ο Alonso αντιμετώπισε ακόμα ένα μηχανικό πρόβλημα με τον κινητήρα του και εγκατέλειψε τον αγώνα ενώ ήταν στην 7η θέση.
Στους επόμενους γύρους, ο Hamilton άνοιξε τη διαφορά, με τον Bottas να είναι στα 3s πίσω από τον Vettel, με τον Verstappen να είναι εκείνος που κινείται ταχύτερα απ’όλους και να αρχίζει να πλησιάζει τους τέσσερις πρώτους. Έτσι, η μάχη είχε αλλάξει στρατόπεδο και ήταν πλέον για την 7η θέση, με τον Sainz να δίνει μια φοβερή μάχη με τον Perez, αλλά στο τέλος ο οδηγός της Renault πλέον, πέρασε μπροστά.
Ξαφνικά, η μάχη για τις μπροστά θέσεις άναψε, με τον Bottas να είναι σχεδόν στο DRS του Vettel και ο Raikkonen πίσω του να τον πιέζει πολύ. Ο Verstappen είχε φτάσει στο 1.5s πίσω τους και μπήκε στον 37ο γύρο για νέο σετ της super-soft γόμας, καθώς δεν είχε τίποτα να χάσει. Η Ferrari ακολούθησε το παράδειγμα της Red Bull και έβαλε τον Vettel στον επόμενο γύρο για την super-soft γόμα. Οι Bottas και Raikkonen όμως, έμειναν έξω με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι λιγότερο από 1s και οι δύο πίσω τους να κερδίζουν αρκετά σε κάθε πέρασμα.
O Raikkonen ήταν σε εξαιρετική ημέρα, είδε τη πόρτα ανοιχτή και έκανε ένα εξαιρετικό προσπέρασμα στον Bottas και ανέβηκε στην 2η θέση, με τον Vettel να κερδίζει 2s σε κάθε γύρο και ο Verstappen να ακολουθεί από κοντά. Τα αίματα άναψαν όταν ο Vettel έδωσε γύρο στον Magnussen, o Ericsson βρήκε την ευκαιρία να μπει στην εσωτερική αλλά οι δύο ακούμπησαν και ο Δανός έπεσε στη τελευταία θέση.
O Vettel έφτασε τον Bottas με 5 γύρους να απομένουν και στην έξοδο της στροφής 1 πέρασε τον Φινλανδό με πολύ καλύτερη έξοδο και ανάμεσα στον Vandoorne. Πολύ έξυπνη κίνηση από τον Vettel, με πολύ όμως πιο φρέσκα ελαστικά. Ο Verstappen άργησε έναν παραπάνω γύρο να προσπεράσει, όμως τα ελαστικά του Bottas είχαν τελειώσει και από την ομάδα τον κάλεσαν στα pit. Ίσως, ο χειρότερος φετινός αγώνας για τον Φινλανδό.
Ο Massa κατάφερε να περάσει τον Kvyat για την 9η θέση, ενώ ο Sainz έδωσε τρομερή μάχη με τον Ocon για την 6η, αλλά δεν κατάφερε να τον περάσει.
Ο Hamilton είχε μια άνετη διαφορά στον τελευταίο γύρο, με τον Verstappen να θέλει όσο τίποτα τη τελευταία θέση του βάθρου. Και πράγματι στην στροφή 18 έκανε ένα απίστευτο προσπέρασμα και πήρε μια τρομερή 3η θέση.
Ο Hamilton πέρασε την γραμμή του τερματισμού στην 1η θέση και πήρε μια άκρως σημαντική νίκη και 5η στο CoTA. O Vettel βρέθηκε στην 2η θέση και ο Verstappen στην 3η.
Αποτελέσματα Αγώνα