spot_img

Τελικά μένουν ή φεύγουν τα shark fins;

Έντονη συζήτηση επικρατεί στο paddock της F1 τις τελευταίες ώρες, καθώς το θέμα των shark fins έρχεται και πάλι στο προσκήνιο.

Η επέκταση του καλύμματος του κινητήρα προς την πίσω αεροτομή επέστρεψε στην F1 φέτος μετά το 2010, με τις αντιδράσεις του κόσμου να είναι αρνητικές, καθώς μειώνει την αισθητική. Επιπλέον, προστέθηκε και άλλο ένα αεροδυναμικό βοήθημα μετά τα shark fins, το οποίο ονομάστηκε T-Wing, κάτι που έκανε τη κατάσταση ακόμα πιο δύσκολη.

Αρχικά οι ομάδες, είχαν συμφωνήσει στο να καταργήσουν τα T-Wings για την επόμενη χρονιά, μιας και η ύπαρξη τους οφείλεται σε τρύπα των κανονισμών και ως γνωστόν οι καινοτομίες στην F1, απαγορεύονται γρήγορα. Αργότερα μέσα στη χρονιά όμως, έπρεπε να αποφασιστεί για το αν θα παρέμεναν τα shark fins.

Η αρχική τοποθέτηση ήταν να απαγορευτούν και αυτά, όμως ο χώρος που προσφέρουν, είναι πολύτιμος ώστε να προβάλουν τα ονόματα των οδηγών, τους αριθμούς, αλλά και τους χορηγούς τους.

Οπότε, οι ομάδες άλλαξαν γνώμη και επέλεξαν να τα κρατήσουν. Ωστόσο, μία ομάδα που τέθηκε αντίθετη ήταν η McLaren, η οποία είπε πως δεν θέλει τα shark fins για το 2018 και ήταν από όλες τις ομάδες η μόνη που διαφώνησε στην εφαρμογή τους.

Τώρα όμως στο GP του Άμπου Ντάμπι, φαίνεται πως αλλάζει και πάλι το σκηνικό, με τις συζητήσεις γύρω από τα πτερύγια αυτά να ζωντανεύουν και πάλι. Αυτό δείχνει πως η McLaren άλλαξε γνώμη, με τις φήμες ήδη να παίρνουν φωτιά πως η ομάδα του Woking βρήκε έναν πολύ αξιόλογο λόγο ώστε να προβεί σε αυτή την απόφαση.

Μένει να δούμε ποια θα είναι η εξέλιξη της όλης ιστορίας, μιας και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί, ούτε για την κατάργηση, ούτε για την παραμονή των shark fins. Βέβαια, δεν αποκλείεται να δούμε και ακραίες λύσεις και σχεδιασμούς ενόψει 2018.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles