spot_img

Αλλαγές στην απόδοση των LMP1 για τις 24H του Le Mans

H εβδομάδα αγώνα έφτασε και η έκθεση απόδοσης της ACO για τα αγωνιστικά της LMP1 ανακοινώθηκε με αλλαγές σε σχέση με το 2019.

Η Εξισορρόπηση Απόδοσης ή EoT που καθορίζει την «ίση» απόδοση ανάμεσα στις διαφορετικές τεχνολογίες των LMP1 δημοσιεύθηκε. Τα αγωνιστικά διαφέρουν αρκετά, καθώς έχουμε τα υβριδικά της Toyota, τα ατμοσφαιρικά και αυτά με turbo κινητήρες. Κατά τη διάρκεια του Πρωταθλήματος ισχύει το “Success Handicap” που έχει φέρει απρόσμενα αποτελέσματα.

Όμως το εν λόγω σύστημα δεν θα χρησιμοποιηθεί στο Le Mans όπως είχε προαποφασιστεί. Αυτό σημαίνει πως θα δούμε την απόλυτη ταχύτητα των αγωνιστικών. Το EoT λοιπόν φροντίζει να παίζουν όλοι με τα ίδια όπλα και το καλύτερο πακέτο θα κερδίσει.

Για το 2020, τα Toyota TS050 Hybrid θα ζυγίζουν 895 κιλά, 7 παραπάνω από το 2019. Από την άλλη, τα Rebellion και το ByKolles θα ζυγίζουν 816 κιλά. Η Ginetta μία εβδομάδα πριν τον αγώνα ανακοίνωσε πως δεν θα συμμετάσχει, λόγω μέτρων του Covid-19 στην Αγγλία.

Στο φορτίο καυσίμου για τα ιδιωτικά LMP1, το μέγιστο βάρος ανά stint αυξήθηκε στα 55.4 κιλά από τα 50.8 του 2019. Η αλλαγή έχει σκοπό να ξεκλειδώσει ακόμα περισσότερη ταχύτητα στα μη υβριδικά LMP1 και να προσφέρει ίδιας διάρκειας stint με τα Toyota. Στην αντίπερα όχθη, τα TS050 Hybrid παραμένουν στα 35.1 κιλά ανά stint, αριθμός εξωπραγματικός.

Τέλος η διάρκεια ανεφοδιασμού μειώνεται για τα μη υβριδικά LMP1, ώστε να έχουν την ίδια διάρκεια με της Toyota. H διάμετρος της μάνικας ανεφοδιασμού αυξήθηκε από τα 22.3mm στα 24.1mm για το 2020.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles