spot_img

Αλλαγές στο EoT για τα ιδιωτικά LMP1 στο Spa

H ACO και η FiA ανακοίνωσε αλλαγές στην απόδοση των ιδιωτικών LMP1 αγωνιστικών, μετά από ανάλυση δεδομένων που έγινε στον Πρόλογο.

Μετά τον Πρόλογο του WEC για την Super Season στο Paul Ricard, έγινε μεγάλος ντόρος σχετικά με τον ρυθμό των αγωνιστικών. Η Toyota έγραψε τον ταχύτερο της χρόνο, εκτός κανονισμών, ενώ εντός, ήταν μόλις η 3η σε δυναμική ομάδα.

Έπειτα, από ενδελεχή έλεγχο στα δεδομένα και τις τηλεμετρίες, αποφασίστηκε αλλαγή στο Equivalency of Technology συγκριτικά με τα LMP1 Hybrids και τα non-Hybrids. Για τον εναρκτήριο αγώνα της Super Season στο Spa το πρώτο σ/κ του Μαΐου, τα ιδιωτικά LMP1 αγωνιστικά θα έχουν 14% λιγότερη ενέργεια από τον κινητήρα ανά γύρο, ενώ θα διαθέτουν 6.9 kg μικρότερο ρεζερβουράρ. Αυτές οι αλλαγές, είναι συγκριτικά με τον Πρόλογο.

Τα δύο Toyota TS050 Hybrid θα διαθέτουν την ίδια ενέργεια από το κινητήριο σύνολο για το Spa, σε σχέση με το 2017. Στον Πρόλογο, οι Ιάπωνες είχαν 69% μικρότερη διαθέσιμη ενέργεια ανά γύρο, ενώ τώρα θα έχουν 49%.

Το φορτίο καυσίμου ανά stint τώρα, θα είναι στα 47.1 kg για τις ιδιωτικές ομάδες, ενώ μόλις 35.1 kg για τα δύο Toyota. To συνολικό βάρος των μη-υβριδικών παραμένει στα 833 kg και 878 kg θα παραμείνουν τα υβριδικά.

FiA & ΑCO προχώρησαν σε αλλαγές πριν την έναρξη της Super Season όσον αναφορά την απόδοση των μη-υβριδικών αγωνιστικών, ώστε να τα κάνουν όσο γρήγορα είναι τα υβριδικά. Το EoT είναι αποκλειστικά για το Spa και δεν αποκλείεται να δούμε κι άλλες αλλαγές, μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ των δύο ειδών αγωνιστικών.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles