spot_img

Allison: «Το budget cap θα θέσει μια μεγάλη πρόκληση στη Mercedes»

Ο Τεχνικός Επικεφαλής της Mercedes, James Allison, προβλέπει μια δύσκολη ανερχόμενη σεζόν για την ομάδα του, με αφορμή το νέο καθεστώς του budget cap.

Όπως έχει ήδη γνωστοποιηθεί, το budget των δέκα ομάδων της F1 θα περιοριστεί στα 145 εκατομμύρια δολάρια από το 2021, με ειδικούς εξωτερικούς αρμόδιους να έχουν οριστεί ώστε να εξασφαλιστεί η τήρηση του ορίου αυτού. Πρόκειται για μια εφαρμογή κανονισμών οικονομικής φύσεως που θα καθιερωθεί για πρώτη φορά στην ιστορία της F1.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 18 Φεβρουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Η Mercedes μετράει πλέον επτά συνεχόμενους τίτλους ως Κατασκευαστής και, φυσιολογικά, συγκαταλέγεται μεταξύ των ομάδων με τις υψηλότερες ετήσιες δαπάνες. Ως εκ τούτου, η προσαρμογή σε ένα περιοριστικό οικονομικό σύστημα θα επιβάλλει νέους ρυθμούς εργασίας.

Ο Allison στηρίχτηκε σε αυτή την προσαρμογή που απαιτείται να επιδείξει η Mercedes και έθεσε τους δικούς του προβληματισμούς.

Το 2021 θα είναι μια μεγάλη χρονιά για όλο το σπορ. Είναι η πρώτη χρονιά των καινούριων οικονομικών κανονισμών, του budget cap. Οι κανονισμοί αυτοί περιορίζουν τον προϋπολογισμό των μεγάλων ομάδων στα επίπεδα των ομάδων του midfield. Έτσι, όλοι μας ξεκινούμε τις δράσεις μας στο πρωτάθλημα έχοντας ουσιαστικά την ίδια οικονομική δύναμη. Οι αλλαγές αυτές έχουν έναν ενδιαφέρων αντίκτυπο εδώ στη Mercedes. Είμαστε μία από τις μεγαλύτερες ομάδες στην F1 και πρέπει να διεκδικήσουμε τον τίτλο με πολύ μικρότερη οικονομική στήριξη. Αυτό συνεπάγεται την εύρεση τρόπων ώστε να έχουν τα μηχανικά μας τμήματα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, να είναι πιο φτηνά και ταυτόχρονα να αποδίδουν το ίδιο καλά όσο και στο παρελθόν.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” #39 με τις τελευταίες εξελίξεις της F1.

Προεκτείνοντας τη σκέψη του, ο Allison τόνισε πως το καθεστώς του budget cap θα αλλάξει σημαντικά τη νοοτροπία των ομάδων ως προς την προσέγγιση στην εξέλιξη των μονοθεσίων τους. Τα ιδανικά αποτελέσματα το 2021 θα πρέπει να ξεκινήσουν πολύ νωρίς στη σεζόν και δεν θα υπάρχουν περιθώρια για απώλειες.

Θα είναι μια τεράστια πρόκληση και η κατασκευή του μονοθεσίου είναι απλώς ένα μέρος της πρόκλησης αυτής. Έπειτα, το μονοθέσιο πρέπει να εξελιχθεί και να παραμείνει λειτουργικό για όλη τη σεζόν, με όλες τις αβεβαιότητες περί αξιοπιστίας να λαμβάνονται πάντα σοβαρά υπόψη. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που μπορούμε να αποκτήσουμε από νωρίς, είναι να παρουσιαστούμε με ένα μονοθέσιο που θα είναι ήδη γρήγορο από την αρχή της σεζόν. Έτσι, θα χρειαστούν λιγότερα χρήματα ώστε να διατηρηθεί η δυναμική του καθ’όλη τη διάρκειά της. Επομένως, ας ελπίσουμε πως η δουλειά μας θα είναι αποδοτική από την αρχή της χρονιάς ώστε να παραμείνουμε σε υψηλό επίπεδο, παρόλο που θα βρισκόμαστε στην ίδια οικονομική βάση με τους υπόλοιπους.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Θυμίζουμε πως η παρουσίαση της νέας Mercedes W12 έχει προγραμματιστεί για τις 2 Μαρτίου.

Δείτε το GP Γαλλίας, τον Pre-Season αγώνα για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles