Η FIA ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες σχετικά με τους κινητήρες της F1 του 2026, που θα έχουν ως στόχο την αύξηση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Η FIA επιβεβαίωσε πως οι κινητήρες της επόμενης γενιάς στη Formula 1, που θα εμφανιστούν το 2026, δε θα έχουν το MGU-H, όμως θα αυξηθεί η ηλεκτρική ισχύς τους στα 350kw. Από την πλευρά της, η Formula 1 αναζητούσε τις τελευταίες λεπτομέρειες για τους νέους κινητήρες. Στο χθεσινό meeting του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ), ένα από τα θέματα συζήτησης ήταν να αποκτήσουν τελική μορφή οι νέες αλλαγές. Παρόλο που δεν υπάρχει ακόμα η επισημοποίηση των αλλαγών, η FIA δημοσίευσε αρκετές λεπτομέρειες για τις νέες μονάδες ισχύος, με τις αλλαγές να διαμορφώνονται, κατά ένα ποσοστό, για να προσελκύσουν το Volkswagen Group.
Διαβάστε επίσης: Συγκάλυψη σκανδάλου ή αποποίηση ευθυνών;
Οι κινητήρες 1,6 λίτρων θα συνεχίσουν να υφίστανται, όμως το MGU-H δεν θα υπάρχει. Πρόκειται για ένα σύστημα που μετατρέπει την απώλεια θερμότητας σε ηλεκτρική ενέργεια και αποτελεί έναν έξυπνο τρόπο anti-lag συστήματος για το τούρμπο. Είναι μια αρκετά εξελιγμένη τεχνολογία για τους υβριδικούς κινητήρες, όμως έχει μηδαμινή σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής. Η παύση ύπαρξής του πρόκειται ν’ αντισταθμιστεί με την αύξηση ισχύος για το MGU-K κατά 350kw. Επίσης, αναμένεται και η εισαγωγή ενός ορίου κόστους για τις μονάδες ισχύος, αν και δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα επισήμως το ακριβές νούμερο αυτού.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Άμπου Ντάμπι.
Οι παραπάνω λεπτομέρειες σχετίζονται με την προσπάθεια της FIA να πετύχει τέσσερις συγκεκριμένους στόχους, μέσα στους οποίους περιλαμβάνονται η σημαντική μείωση του κόστους, καθώς και το να γίνει πιο εύκολη η είσοδος νέων κατασκευαστών σε ανταγωνιστικό επίπεδο. Το όριο του budget είναι κάτι που έχει απασχολήσει τους τωρινούς κατασκευαστές, καθώς έχει προκύψει η φήμη για πιθανή συνεργασία της Red Bull είτε με την Porsche είτε με την Audi. Το Volkswagen Group αναμένεται τις επόμενες ημέρες να πάρει απόφαση για το πώς θα θελήσει να εισέλθει στη Formula 1, είτε κάνοντας δικούς του κινητήρες είτε αν θα συνεργαστεί με τη Red Bull.
Οι άλλοι 2 στόχοι που έχει η FIA για το μέλλον στη Formula 1, έχουν να κάνουν με την προώθηση ενός μηνύματος για «οικολογική ισχύ», αλλά και μια επιθυμία να προστατέψουν το προϊόν. Το μήνυμα για «οικολογική ισχύ» βασίζεται στη σταδιακή στροφή του αθλήματος στο 100% βιώσιμα καύσιμα. Από την άλλη πλευρά, η προστασία του προϊόντος έχει να κάνει με πιο «δυνατές» μονάδες ισχύος, που θα λειτουργούν σε υψηλότερες στροφές, αλλά και τη βελτίωση της απόδοσης των μονοθεσίων, της δυνατότητας των οδηγών για να αγωνίζονται και γενικότερα τη δημιουργία ενός πιο ανταγωνιστικού πρωταθλήματος.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Το 2022 θα μπει η F1 σε μια νέα εποχή, με τα μονοθέσια να έχουν διαφορετικό σχεδιασμό, ενώ από το 2026 κι έπειτα οι αλλαγές θα αφορούν και τις μονάδες ισχύος. Έχει ενδιαφέρον να διαπιστωθεί η διαφορά στη δυναμική των ομάδων με τις αλλαγές των κανονισμών και αν θα υπάρξει καινούριος πρωταγωνιστής στην κορυφή.
Δείτε το GP Μ. Βρετανίας για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.