Ανακοινώθηκαν οι τεχνικοί κανονισμοί για τα Le Mans Hypercars και LMDh

Η ACO εξέδωσε ανακοίνωση σε συνεργασία με την IMSA για τους τεχνικούς κανονισμούς της νέας γενιάς πρωτοτύπων που θα αποτελέσουν κοινή κατηγορία: Le Mans Hypercars και LMDh.

Οι αγώνες αντοχής μπαίνουν σε μια νέα εποχή το 2021, με τη κατηγορία των Le Mans Hypercars να κάνουν την εμφάνισή τους στο WEC, ενώ από το 2022 τα LMDh θα τα πλαισιώσουν ώστε να διαμορφώσουν την νέα κορυφαία κατηγορία, ενώ ταυτόχρονα είναι ελκυστικά στις απαιτήσεις των κατασκευαστών.

Στις 24H της Daytona ανακοινώθηκε η συνεργασία μεταξύ της ACO-WEC με την IMSA για μια κοινή πλατφόρμα όπου οι κορυφαίοι αγώνες αντοχής μπορούν να φιλοξενήσουν τα Le Mans Hypercars μαζί με τη δεύτερη γενιά των DPi. Ως αποτέλεσμα, γεννήθηκε η κατηγορία LMDh, η οποία είναι ο διάδοχος των DPi και θα βασιστεί στα τέσσερα σασί των LMP2. Τα LMDh θα κάνουν ντεμπούτο στις 24H της Daytona το 2022 και θα μπορούν να αγωνίζονται και στην IMSA, αλλά και στο WEC με τις 24H του Le Mans να είναι το κερασάκι στη τούρτα.

Η αρχική εκτίμηση ήθελε τα αγωνιστικά να αποδίδουν κοντά στους 800 ίππους και να ζυγίζουν 1100kg, όμως τώρα τα πράγματα αλλάζουν δραστικά. Τόσο τα Le Mans Hypercars αλλά και τα LMDh θα έχουν μέγιστη απόδοση τα 670 άλογα, ενώ θα ζυγίζουν 1030kg. Επιπλέον, οι κατασκευαστές ειδικά στην κατηγορία των LMH θα έχουν τεράστια ελευθερία στην επιλογή των κινητήρων.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Τώρα, έγινε η ανακοίνωση για τους πρώτους τεχνικούς κανονισμούς των LMDh, οι οποίοι έχουν εδώ και καιρό σταλεί στους κατασκευαστές. Ας δούμε λοιπόν τι περιλαμβάνουν τα σχέδια για τα LMDh:

  • Τα LMDh είναι ένα κοινό αγωνιστική δημιουργίας της ACO και της IMSA και μπορεί να αγωνίζεται στο WEC και στην IMSA.
  • Τα LMDh είναι μια κατηγορία χαμηλού κόστους και θα βασιστούν στα σασί της επόμενης γενιάς των αγωνιστικών της LMP
  • Μόνο κοινοί κατασκευαστές μπορούν να περάσουν από ομολογκάρισμα ένα αγωνιστικό της LMDh.

Τα αγωνιστικά της LMDh θα αποτελούνται από:

  • Το αμάξωμα των αγωνιστικών θα σχεδιάζεται με βάση τον αρμόδιο κατασκευαστή.
  • Θα περιλαμβάνει κινητήρα με το σήμα του κατασκευαστή.
  • Θα περιλαμβάνουν ένα κοινό υβριδικό σύστημα που θα δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς.
  • Η περίοδος ομολογκαρίσματος θα διαρκεί για 5 χρόνια.

Η βάση των τεχνικών κανονισμών της κατηγορίας LMDh θα αποτελείται από τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Κατώτατο όριο βάρους 1030kg
  • Μέγιστη ιπποδύναμη 500 kW (περιλαμβάνεται το υβριδικό σύστημα).
  • Ένα αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο θα διαθέτει συγκεκριμένη αεροδυναμική απόδοση.
  • Κοινός προμηθευτής ελαστικών (Η Michelin έχει συμβόλαιο να προμηθεύσει τη κατηγορία LM-Hypercar και επίσης είναι επίσημος προμηθευτής ελαστικών της IMSA).
  • Σύστημα Balance of Performance το οποίο θα εξισορροπεί την απόδοση των LMDh με τα LM-Hypercar.

Le Mans Hypercars LMDh

Related Articles

H Rodin «κάρφωσε» ποια νέα ομάδα της F1 πήρε έγκριση

Σε σίριαλ φαίνεται πως εξελίσσεται η επιλογή της ενδέκατης ομάδας στη F1 από την FIA, καθώς σύμφωνα με μία υποψήφια, μία συγκεκριμένη πήρε ήδη...

Η απογοήτευση του Hamilton με τη Mercedes

O Lewis Hamilton έχει ένα συγκεκριμένο παράπονο από τη Mercedes και η γερμανική ομάδα δεν έχει κάνει όσα θα έπρεπε για να τον κάνει...

Με ποιους πρωταθλητές ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ο Newey;

O Adrian Newey έκανε ωμή παραδοχή για μία ομάδα στην οποία δεν πήγε ποτέ και δύο οδηγούς που θα ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ποτέ...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

H Rodin «κάρφωσε» ποια νέα ομάδα της F1 πήρε έγκριση

Σε σίριαλ φαίνεται πως εξελίσσεται η επιλογή της ενδέκατης ομάδας στη F1 από την FIA, καθώς σύμφωνα με μία υποψήφια, μία συγκεκριμένη πήρε ήδη...

Η απογοήτευση του Hamilton με τη Mercedes

O Lewis Hamilton έχει ένα συγκεκριμένο παράπονο από τη Mercedes και η γερμανική ομάδα δεν έχει κάνει όσα θα έπρεπε για να τον κάνει...

Με ποιους πρωταθλητές ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ο Newey;

O Adrian Newey έκανε ωμή παραδοχή για μία ομάδα στην οποία δεν πήγε ποτέ και δύο οδηγούς που θα ήθελε αλλά δεν συνεργάστηκε ποτέ...

H FIA παραδέχθηκε εύνοια προς τον Verstappen

H FIA παραδέχθηκε τις λάθος αποφάσεις της στο Grand Prix Σιγκαπούρης που ευνόησαν τον Max Verstappen της Red Bull Racing. Στο Grand Prix Σιγκαπούρης της...

«Πυρ και μανία» ο Gasly με την Alpine: «Τι στο ***» (vid)

O Pierre Gasly ήταν άκρως εκνευρισμένος με τον τρόπο που η Alpine διαχειρίστηκε τους τελευταίους γύρους του Grand Prix Ιαπωνίας. Στο Grand Prix Ιαπωνίας της...