Η Scuderia Ferrari θα προσπαθήσει να παρουσιάσει ορισμένες αναβαθμίσεις νωρίτερα απ’ όσο περίμενε, στον δεύτερο αγώνα της σεζόν στην Αυστρία.
Το GP Αυστρίας ήταν ένας αγώνας με ανάμεικτα συναισθήματα για την ομάδα του Maranello, καθώς ο απόλυτος ρυθμός δεν ήταν ο ιδανικός. Κατά τη διάρκεια των 71 γύρων, η SF1000-H ήταν το πέμπτο ταχύτερο μονοθέσιο, πίσω από τις Mercedes, Red Bull, McLaren και Racing Point και αν ο αγώνας δεν είχε τόσες παρεμβάσεις από το Safety Car, ο Charles Leclerc ενδεχομένως να μην είχε τη δυνατότητα να κάνει το καταπληκτικό του τελευταίο stint.
Λίγες ημέρες πριν τον εναρκτήριο αγώνα, ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε πως στους πρώτους αγώνες θα τρέξουν με το μονοθέσιο της Αυστραλίας, ενώ ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων -για το οποίο έχουμε αποκλειστικές πληροφορίες- θα έρθει στο GP Ουγγαρίας.
Την Δευτέρα όμως, σε ανακοίνωση της, η ομάδα τόνισε πως θα προσπαθήσει να φέρει όσο το δυνατόν περισσότερες αναβαθμίσεις γίνεται στον δεύτερο αγώνα της Αυστρίας. Αυτή είναι μια προσπάθεια από την Ferrari να μειώσει την διαφορά από την Mercedes, η οποία ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο στις κατατακτήριες δοκιμές πιο αργή από την Mercedes.
H δουλειά που γίνεται στο εργοστάσιο είναι πολύ έντονη, με το κλείσιμο του εργοστασίου να έχει επηρεάσει την Ferrari περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα. Η διαφορά όμως ήταν απογοητευτική σε σχέση με την Mercedes και τα προβλήματα είναι στη δομή του μονοθεσίου.
Μπορείς να ακούσεις την εκπομπή “Slipstream” όπου αναλύουμε το GP Αυστρίας και τα προβλήματα της Ferrari.