Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, η ιταλική ομάδα δεν έχει “διακινδυνεύσει” την πρόοδο του μονοθεσίου του 2022 ώστε να εξασφαλίσει την 3η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών του 2021.
Η Ferrari ξεκίνησε το πρωτάθλημα του 2021 όντας πιο πίσω από τη McLaren σε δυναμική. Ωστόσο, η ομάδα του Maranello έδειχνε να βελτιώνεται στη διάρκεια της χρονιάς. Παρόλο που η McLaren πανηγύρισε το μοναδικό 1-2 στη φετινή σεζόν στο GP Ιταλίας και στον επόμενο αγώνα (GP Ρωσίας) ήταν άκρως ανταγωνιστική, η Ferrari έκανε μία μεγάλη ανατροπή από το GP Τουρκίας και μετά.
Διαβάστε επίσης: Verstappen – Η σημασία του Τίτλου και η ζωή μακριά από τη F1
Ο Charles Leclerc είχε στη διάθεσή του το νέο υβριδικό σύστημα της Ferrari από το GP Ρωσίας, ενώ ο Carlos Sainz το χρησιμοποιεί από το GP Τουρκίας. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στη Ferrari να μετατρέψει την απόστασή της από τη McLaren από το -17,5 στο +39,5 μέσα σε 5 αγώνες. Ο Mattia Binotto, πάντως, διαβεβαίωσε πως η Ferrari δεν έχει πάψει να επικεντρώνεται στο μονοθέσιο του 2022, το οποίο θα είναι διαφορετικό από το φετινό εξαιτίας των διαφορετικών τεχνικών κανονισμών.
Στην πραγματικότητα, δεν έχουμε αναπτύξει ιδιαίτερα το φετινό μονοθέσιο. Απλώς εισάγαμε κάποιες αναβαθμίσεις στο ξεκίνημα της σεζόν και αυτό ήταν. Η εξαίρεση ήταν η μονάδα ισχύος, την οποία και φέραμε αργότερα στη σεζόν. Και πάλι, όμως, αυτή ήταν μία αναβάθμιση που σχετίζεται με το 2022, επομένως όλες οι προσπάθειές μας από την έναρξη της σεζόν ήταν πάντα το μονοθέσιο του 2022, ποτέ δεν θέσαμε σε κίνδυνο την ανάπτυξή του. Συμπερασματικά, ας πούμε πως δεν ήταν ποτέ στο μυαλό μας, ακόμα και σε κάποιο χρονικό σημείο της σεζόν, να “τιμωρήσουμε” το 2022 για να ωφεληθούμε για το 2021.
Γνωρίζαμε πως μπορεί να παλέψουμε για την 3η θέση στο ξεκίνημα της σεζόν, γνωρίζαμε πως θα μπορούσε να ήταν οριακή η μάχη. Ξέραμε, όμως, πως ο βασικός στόχος το 2021 δεν ήταν η 3η θέση, αλλά να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε ως ομάδα σε όλες τις λεπτομέρειες και η 3η θέση απλά είναι αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας. Νομίζω πως εάν σήμερα είμαστε σε θέση να εξασφαλίσουμε την 3η θέση, αυτό οφείλεται στο ότι η ομάδα, ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουμε στα διάφορα τριήμερα έχει σίγουρα βελτιωθεί πάρα πολύ από την έναρξη της σεζόν και δεν σχετίζεται με το αν έχει βελτιωθεί το ίδιο το μονοθέσιο.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Κατάρ.
Ο Binotto εκτιμά πως διάφοροι παράγοντες, εκτός του μονοθεσίου και της αναβάθμισης του κινητήρα, έχουν συνεισφέρει στην αλματώδη πρόοδο το 2021.
Νομίζω πως το προσωπικό των αγώνων, από την αρχή της σεζόν, έχει κάνει πολύ μεγάλη πρόοδο. Έχει μεγάλη βελτίωση αναφορικά με την στρατηγική, τον τρόπο διαχείρισης καταστάσεων, την επικοινωνία με τους οδηγούς, την κατανόηση του τι ακριβώς κάνουμε. Έχει βελτιωθεί πάρα πολύ στο κομμάτι της διαχείρισης ελαστικών. Νομίζω πως η ομάδα, μετά το Paul Ricard (GP Γαλλίας), βελτίωσε πάρα πολλά μικρά εργαλεία και μεθοδολογίες που συνέβαλαν στη γενικότερη πρόοδό της.
Εάν κοιτάξω πού βρισκόμασταν την περασμένη σεζόν, στην 6η θέση, με πολύ λίγους πόντους στο πρωτάθλημα, νομίζω πως πήραμε τα μέγιστα με τους τρέχοντες τεχνικούς κανονισμούς, αλλά και το μονοθέσιο το οποίο είχε περιορισμένα περιθώρια εξέλιξης για το 2021, καθώς επίσης και διάφορα επιμέρους στοιχεία του. Επομένως, συνολικά η ομάδα έκανε καταπληκτική πρόοδο με αυτά που ήταν πιθανά να πετύχει. Σε ό,τι αφορά αυτά, είμαι πολύ χαρούμενος επειδή, όντως, η 3η θέση είναι ένα πολύ καλό προϊόν της φετινής προσπάθειάς της.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Η Ferrari, μαζί με τη Red Bull, είναι αναμφίβολα οι πιο βελτιωμένες ομάδες στο grid της Formula 1 το 2021, συγκριτικά με το 2020. Οι φίλοι της ομάδας του Maranello περιμένουν με μεγάλο ενδιαφέρον την επόμενη σεζόν κι ελπίζουν να δουν την αγαπημένη τους ομάδα να πρωταγωνιστήσει ξανά.
Δείτε το GP ΗΠΑ για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.