Hamilton: «Η W12 είναι μια τερατώδης ντίβα»

Ο Lewis Hamilton δηλώνει πως οι δυσκολίες που συνάντησε η Mercedes με την W12 τον κάνουν να πιστεύει πως είναι σαν μια γυναίκα που αισθάνεται υπερβολικά ντίβα.

Η Γερμανική ομάδα φέτος βρίσκεται σε μια σκληρή μάχη με την Red Bull Racing τόσο για το πρωτάθλημα οδηγών, όσο και γι αυτό των κατασκευαστών και με δύο αγώνες να απομένουν, όλα είναι ρευστά. Είναι αλήθεια πως αρκετές φορές στη φετινή σεζόν ήταν καθαρά πίσω από τους Ταύρους σε απόδοση, με αυτό να είναι ιδιαίτερα έκδηλο στις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν. Εκεί φάνηκε πως οι νέοι κανονισμοί που αφορούσαν το πάτωμα φέτος, άλλαξαν την ισορροπία του αυτοκινήτου, καθιστώντας το δύσκολο τόσο στην οδήγηση, όσο και στην εύρεση του ιδανικού set-up.

Διαβάστε επίσης: Υποτιμημένοι «άφαντοι» της F1 – #4, John Love

Για το συγκεκριμένο θέμα μίλησε ο Lewis Hamilton σε συνέντευξή του, τονίζοντας πως φέτος ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να “ξεκλειδώσει” τη δυναμική της W12 ώστε να μπορεί να αποδώσει όπως θα ήθελε. Μάλιστα σχολίασε πως το αυτοκίνητο αυτό ήταν ακόμα δυσκολότερο και από αυτό του 2017:

Θα έλεγα ότι φέτος είμαι πιο αφοσιωμένος στη μάχη από ποτέ. Ωστόσο ένα πράγμα που συνειδητοποίησα είναι πως το αυτοκίνητο ήταν πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να στηθεί σωστά. Κάποτε ο Toto Wolff είχε χαρακτηρίσει ένα μονοθέσιο μας ως ντίβα. Το φετινό όμως σίγουρα είναι τερατώδης ντίβα. Αυτό που καταλαβαίναμε συχνά είναι πως ήταν πολύ δύσκολο να φέρεις το αυτοκίνητο εκεί που το θες και με την λιγότερη ώρα που είχαμε στα FP, αυτό γινόταν ακόμα πιο δύσκολο. Έτσι όταν δεν έχεις αυτό που θες, αυτομάτως περιορίζεις τις δυνατότητες σου. Χωρίς το ιδανικό set up, απλά δεν μπορούσα να εκμεταλλευτώ τις ικανότητες μου στο απόλυτο. Στη Βραζιλία για παράδειγμα, το αυτοκίνητο ήταν ακριβώς εκεί που ήθελα, αλλά αυτό φέτος έγινε άλλη μια ή δύο φορές.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Κατάρ.

Όπως ήδη αναφέρθηκε, οι δυσκολίες που συνάντησε φέτος η Mercedes, ιδιαίτερα στην αρχή της χρονιάς, προήλθαν από τι αλλαγές των κανονισμών για το πάτωμα φέτος, που έπληξαν ιδιαίτερα τα αυτοκίνητα με χαμηλό rake. O Hamilton επεσήμανε επίσης το γεγονός πως η ομάδα του δυσκολεύτηκε να ανταποκριθεί στα προβλήματα που προέκυψαν και από το γεγονός πως δεν μπορούσαν να ομολογκάρουν εξαρτήματα φέτος, περιορίζοντας έτσι τις αλλαγές που μπορούσαν να γίνουν για να ανακτηθεί η χαμένη κάθετη δύναμη.

Ξέραμε ότι με τους κανονισμούς θα χάσουμε κάθετη δύναμη και μόλις ανακαλύψαμε πόση ακριβώς, άλλαξε όλος ο προσανατολισμός όσο αφορά την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Αυτό στο οποίο είχαμε δουλέψει τόσα χρόνια, καταφέρνοντας να έχουμε τελικά ένα αυτοκίνητο σαν το περσινό, ξαφνικά άλλαξε και είναι ένας πραγματικός εφιάλτης όταν δεν μπορείς να αλλάξεις αυτό που ευθύνεται για την αλλαγή (ενν. πως δεν είναι δυνατό να αλλαχτεί το πάτωμα και κάποια άλλα εξαρτήματα λόγω κανονισμών, οπότε έπρεπε να βρεθεί άλλος τρόπος να αντιμετωπιστεί η έλλειψη κάθετης δύναμης). Ωστόσο, αυτά ήταν τα δεδομένα και έπρεπε να βρούμε έξυπνους τρόπους να δουλέψουμε με λιγότερη κάθετη δύναμη.

Photo: Mercedes-AMG

Μάλιστα ο Βρετανός πολυπρωταθλητής σημείωσε πως πέρασε πάρα πολλές ώρες και στον προσομοιωτή φέτος, προσπαθώντας να βρει λύσεις για το στήσιμο της W12:

Ήταν το δυσκολότερο αυτοκίνητο που κλήθηκα να στήσω ποτέ και γι αυτό πέρασα πάρα πολλές ώρες στον προσομοιωτή φέτος. Παρ’ ολ’ αυτά, ακόμα και ο προσομοιωτής πολλές φορές δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Κάνεις το τεστ και τελικά τα επίπεδα πρόσφυσης στον πραγματικό κόσμο δεν είναι ίδια, ή ο αέρας επίσης ή ακόμα έχεις θέσει λάθος την θερμική παραμόρφωση των ελαστικών στον υπολογιστή. Έτσι πολλές φορές παίρνεις λάθος αποτελέσματα τελικά. Γι αυτό πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με τα δεδομένα που λαμβάνεις και τις αποφάσεις που παίρνεις. Είναι μια τρελή διαδικασία.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Με δύο αγώνες να απομένουν μόνο για το πρωτάθλημα του 2021, η διαφορά Verstappen και Hamilton είναι μόλις 8 βαθμοί, ενώ αυτή μεταξύ Mercedes και Red Bull Racing βρίσκεται στους 5. Ποιος θα καταφέρει τελικά να στεφθεί πρωταθλητής;

Δείτε το GP Μονακό για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Το GP Ισπανίας διατηρείται στη Βαρκελώνη έως το 2026

Η F1 ανακοίνωσε πως ήρθε σε νέα συμφωνία με την πίστα της Βαρκελώνης, με το GP Ισπανίας να παραμένει στο πρόγραμμα μέχρι το 2026 τουλάχιστον.

Το MotoGP ανακοίνωσε σειρά-ντοκιμαντέρ στο Amazon

Η διοργανώτρια αρχή του MotoGP ανακοίνωσε την παραγωγή σειράς 8 επεισοδίων που θα προβάλλεται το 2022, στο Amazon Prime Video.

Vettel και Schumacher φτιάχνουν ομάδα για το Race of Champions

Οι Sebastian Vettel και Mick Schumacher θα εκπροσωπήσουν τη Γερμανία στο Race of Champions τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Το μεγάλο αγωνιστικό γεγονός Race of Champions επιστρέφει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Το GP Ισπανίας διατηρείται στη Βαρκελώνη έως το 2026

Η F1 ανακοίνωσε πως ήρθε σε νέα συμφωνία με την πίστα της Βαρκελώνης, με το GP Ισπανίας να παραμένει στο πρόγραμμα μέχρι το 2026 τουλάχιστον.

Το MotoGP ανακοίνωσε σειρά-ντοκιμαντέρ στο Amazon

Η διοργανώτρια αρχή του MotoGP ανακοίνωσε την παραγωγή σειράς 8 επεισοδίων που θα προβάλλεται το 2022, στο Amazon Prime Video.

Vettel και Schumacher φτιάχνουν ομάδα για το Race of Champions

Οι Sebastian Vettel και Mick Schumacher θα εκπροσωπήσουν τη Γερμανία στο Race of Champions τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Το μεγάλο αγωνιστικό γεγονός Race of Champions επιστρέφει...

Hamilton: «Η W12 είναι μια τερατώδης ντίβα»

Ο Lewis Hamilton δηλώνει πως οι δυσκολίες που συνάντησε η Mercedes με την W12 τον κάνουν να πιστεύει πως είναι σαν μια γυναίκα που...

Binotto: «Κοιτάμε μόνο το 2022»

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, η ιταλική ομάδα δεν έχει “διακινδυνεύσει” την πρόοδο του μονοθεσίου του 2022 ώστε να εξασφαλίσει την...