Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, εκτιμά πως η ιταλική ομάδα δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί το Max Verstappen, ωστόσο διέκρινε θετικά στοιχεία για το τριήμερο του GP Ιταλίας.
Η Ferrari είχε την πρωτοπορία του GP Ιταλίας, με τον Charles Leclerc να διατηρεί τη θέση του στους πρώτους γύρους του αγώνα. Η εμφάνιση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας οδήγησε την ιταλική ομάδα στο να κάνει pitstop στον Μονεγάσκο, κάτι που τον έριξε πίσω από το Max Verstappen. Ο Ολλανδός δεν έχασε ποτέ το προβάδισμα που είχε και σημείωσε την 11η φετινή του νίκη και 5η σερί στο «ναό της ταχύτητας». Η Scuderia, ωστόσο, έδειξε κάποια σημάδια βελτίωσης, καθώς επανήλθε μονοθέσιό της στη 2η θέση μετά από 5 αγώνες.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, έκανε την ανασκόπηση της Ferrari για το GP Ιταλίας.
«Πιστεύω πως ο Max (Verstappen) ήταν πιο γρήγορος από εμάς σήμερα, ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικός στο ρυθμό αγώνα του και αντιμετώπισε καλύτερα τη φθορά ελαστικών. Συνεπώς, θα ήταν πολύ δύσκολο για εμάς να τον κερδίσουμε. Η 2η θέση παραμένει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Ο Carlos είχε ένα φανταστικό αγώνα, καθώς ξεκίνησε από τη 18η θέση και τερμάτισε στην 4η. Συνολικά, νομίζω πως είναι ένα καλύτερο τριήμερο για εμάς, σε σύγκριση με το τελευταίο. Το μονοθέσιο έχει βελτιωθεί. Ερχόμενοι εδώ στη Monza (GP Ιταλίας) ήμασταν στην pole, είχαμε πολύ καλές κατατακτήριες. Ελπίζαμε για τη νίκη μπροστά στους tifosi, αυτό όμως δε συνέβη και νομίζω πως ο Max άξιζε τη νίκη σήμερα».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ολλανδίας.
Ο Binotto, σε ερώτηση για το αν μπορούσε η Ferrari να έχει διαφορετική επιλογή στο καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας
«Νομίζω πως ο ρυθμός του Charles (Leclerc) στο πρώτο σκέλος του αγώνα ήταν καταπληκτικός. Είδαμε, ωστόσο, πως ο Max (Verstappen) είχε λίγο μικρότερη φθορά στα ελαστικά του, επομένως αν μέναμε στην ίδια στρατηγική θα ήταν δύσκολο για εμάς να τον κερδίσουμε. Αποφασίσαμε να κάνουμε δύο pitstop αντί για ένα, ψάχνοντας μία ευκαιρία για τη νίκη. Είδαμε, επίσης, πως η Red Bull και ο Max ήταν έτοιμοι να κάνουν pitstop, ουσιαστικά θα ακολουθούσαν την αντίθετη επιλογή από εμάς. Και πάλι, νομίζω πως ήταν η σωστή απόφαση, δεν απέδωσε διότι ο Max ήταν πολύ γρήγορος».
Μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής της Ferrari κλήθηκε να σχολιάσει αν θα επιθυμούσε να εμφανιστεί στο τέλος η κόκκινη σημαία.
«Δε νομίζω πως η κόκκινη σημαία ήταν αναγκαία. Δεν κατανοήσαμε γιατί χρειάστηκε τόσος χρόνος για να αφήσουν τα μονοθέσια (που ήταν ένα γύρο πίσω) να περάσουνε στο καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Δεν υπήρχε λόγος να περιμένουμε τόσο πολύ. Είναι κρίμα για τη Formula 1, καθώς όταν ολοκληρώνεται ένας αγώνας πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας είναι κακό για το άθλημα, για το show. Είμαστε αρκετά σίγουροι πως θα μπορούσε σήμερα η FIA να επιταχύνει τη διαδικασία».
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Η Ferrari διατηρεί τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών, όντας 139 πόντους πίσω από τη Red Bull Racing και 35 μπροστά από τη Mercedes.