spot_img

Brundle: «Τα ηχητικά με τον Masi κάνουν την F1 να νιώθει άβολα»

Ο σχολιαστής του Sky Sports, Martin Brundle, δηλώνει πως οι ενδοεπικοινωνίες ανάμεσα στους εκπροσώπους των ομάδων και τον Διευθυντή Αγώνων, Michael Masi, φέρνουν τη Formula 1 σε δύσκολη θέση.

Την περασμένη Τετάρτη δημοσιεύτηκαν στα social media κάποια ηχητικά στα οποία συνομιλούσαν ο Διευθυντής Αγώνων, Michael Masi, με τον Αγωνιστικό Διευθυντή της Red Bull, Jonathan Wheatley, στους τελευταίους γύρους του GP Άμπου Ντάμπι. Μέχρι πρότινος, οι μόνες συνομιλίες που ήταν ευρέως γνωστές ήταν αυτές του επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, με τον Masi, οι οποίες δημοσιεύτηκαν και στη διάρκεια της μετάδοσης του «μεγάλου τελικού» του Πρωταθλήματος του 2021.

Διαβάστε επίσης: Ο Verstappen δε νιώθει αυξημένη πίεση ως Πρωταθλητής

Στη συνομιλία με τη Διεύθυνση Αγώνα, ο Wheatley έλεγε τα παρακάτω:

Αυτά τα μονοθέσια που είναι πίσω ένα γύρο δε χρειάζεται να τ’ αφήσεις αμέσως και να προλάβουν τους τελευταίους της ουράς (των μονοθεσίων). Απλά χρειάζεται να τ’ αφήσεις να φύγουν και μετά έχουμε στη διάθεσή μας αγώνα ταχύτητας (motor race).

Αυτό που έκανε ακόμα πιο «μπερδεμένη» την κατάσταση ήταν η απάντηση του Michael Masi στον Toto Wolff αμέσως μετά τη λήξη του GP Άμπου Ντάμπι, στο οποίο εν τέλει νικητής (και Πρωταθλητής) αναδείχθηκε ο Max Verstappen. Πιο συγκεκριμένα, όταν ο επικεφαλής της Mercedes έκανε κριτική στον Masi για τις επιλογές του, ο τελευταίος του απάντησε λέγοντας:

Toto, αποκαλείται αγώνας ταχύτητας (motor race), εντάξει;

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση παρουσίασης της Red Bull RB18 και Haas VF-22.

Παρόλο που το εν λόγω team radio ανάμεσα σε Masi και Wheatley δεν ήταν καινούριο, καθώς η Formula 1 το είχε δημοσιεύσει λίγες ημέρες μετά τη λήξη του GP Άμπου Ντάμπι, αρκετοί fans αγνοούσαν την ύπαρξή του. Ακόμα μεγαλύτερη σύμπτωση αποτελεί το γεγονός πως η δημοσίευση είχε γίνει στις 16 Δεκεμβρίου, λίγο μετά την ανακοίνωση, από πλευράς Mercedes, πως δεν θα προχωρήσει με τις ενστάσεις της. Σύμφωνα με τον Martin Brundle, η εκ νέου αναφορά σε αυτό το team radio αποτυπώνει την οργή που υπάρχει σε μερίδα θεατών για τον τρόπο με τον οποίο ολοκληρώθηκε ο αγώνας στην πίστα Yas Marina.

Δεν είναι νέα είδηση, επίσης πιστεύω πως πρέπει να καταλάβετε ότι δε σημαίνει απαραίτητα πως είπε (ο Wheatley) στον Michael Masi κάτι που δε γνώριζε ήδη. Ας υποθέσουμε πως δίνονται στον Masi πληροφορίες που δε γνώριζε ήδη σχετικά με το τι μπορούσε και τι δεν μπορούσε να κάνει με τα μονοθέσια που ήταν ένα γύρο πίσω. Φυσικά και είναι πραγματικά άβολο και πολλοί άνθρωποι είναι δυσαρεστημένοι, οι fans του Hamilton, αλλά και της Mercedes. Δε χρειάζεται καν να είσαι fan του Lewis Hamilton για να πιστέψεις πως θα έπρεπε να είναι 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Για εμένα, ο πραγματικά ζωτικής σημασίας κανονισμός που δεν εφαρμόστηκε ήταν πως το αυτοκίνητο ασφαλείας θα έπρεπε να μπει (στα pits) στο τέλος του ακόλουθου γύρου. Γνωρίζουμε, επίσης, πως άγραφοι κανόνες και συναντήσεις, οι οποίες δεν θα έπρεπε ν’ αντικαθιστούν με τίποτα, έλεγαν πως δεν ήθελαν να ολοκληρώσουν τον αγώνα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Είναι σίγουρα μη αποδεκτό, συνάντησα τόσους πολλούς fans που ήταν νέοι για τη Formula 1 την περσινή σεζόν, καθώς και άλλους θεατές γενικότερα, οι οποίοι ήταν υπερβολικά στενοχωρημένοι με ό,τι συνέβη.

Ο Brundle έκανε κριτική, επίσης, για τις ομάδες και την πίεση που ασκούσαν στον Διευθυντή Αγώνων, με αφορμή τα όσα δημοσιεύτηκαν στο GP Άμπου Ντάμπι.

Δεν μπορούμε να έχουμε τις ομάδες να «ενοχλούν» τη Διεύθυνση Αγώνα όταν προσπαθεί να λάβει κρίσιμες αποφάσεις με μονοθέσια στην πίστα, κριτές και άλλα οχήματα. Ξέρουμε πως θ’ αλλάξει αυτό. Κάποιες φορές υπήρχε μονοθέσιο που είχε φωτιά. Προσπαθούσε να το διαχειριστεί αυτό και δεχόταν πιέσεις από παντού. Μπορείτε να το φανταστείτε αυτό σε γήπεδο ποδοσφαίρου ή ράγκμπι και είναι μη αποδεκτό, αυτό θ’ αλλάξει. Δεν είναι καθόλου ωραίο για τη Formula 1, όμως δε νομίζω πως αυτό το ηχητικό αλλάζει την όλη άβολη κατάσταση αναφορικά με το τι συνέβη.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Σχετικά με ενδεχόμενη αντικατάσταση του Michael Masi, ο Brundle είπε τα εξής:

Έχω σχολιάσει πως το ν’ αλλάξεις τον Michael Masi δεν θα διορθώσει το πρόβλημα, εννοώντας πως είναι υπερβολικά «μεγάλη» (σε φόρτο εργασίας) δουλειά για ένα άτομο. Αυτό δεν σημαίνει πως τον υποστηρίζω, πιστεύω πως θα δυσκολευτεί να διατηρήσει τη θέση του. Το πρόβλημα είναι πως έχει «τραβήξει» τα φώτα επάνω του και κάθε του απόφαση θ’ αναλύεται. Τι θα συμβεί εάν πρόκειται να πάρει ποινή ο Lewis, θα είναι επιεικής μαζί του; Αυτή είναι μία κατάσταση που δεν μπορεί να διατηρηθεί.

Ο Martin Brundle δεν συμμερίζεται τις επιλογές του Michael Masi, όμως έκανε μία πιο σφαιρική ανάλυση των επιλογών του Διευθυντή Αγώνων στο GP Άμπου Ντάμπι.

Αξιολογούμε τους οδηγούς της Formula 1 για τη σεζόν του 2021.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles