Charles, τα λάθη πληρώνονται…

Ο Charles Leclerc βίωσε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο πως ακόμα και ένα από τα μικρότερα λάθη στο GP Μονακό έχει τεράστιες συνέπειες.

Η σεζόν του 2021 αποτελεί μια διαφορετική νότα στη συγχορδία της F1 των τελευταίων ετών. Η μάχη είναι ανάμεσα σε δύο ομάδες και δύο οδηγούς, οι οποίοι έχουν κατακτήσει όλες τις νίκες μέχρι στιγμής στη χρονιά. Όμως, τα πράγματα μπορούσαν να είναι αρκετά διαφορετικά μετά το φετινό Μονακό.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 25 Μαΐου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – INDY 500 SPECIAL

Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο Leclerc έκανε το μεγάλο λάθος που του κόστισε… τώρα αν του κόστισε νίκη ή αποτέλεσμα είναι άγνωστο. Το μόνο σίγουρο είναι πως η σύγκρουση με τις μπαριέρες ήταν η αιτία.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Μονακό.

Οι αρχικές φοβίες ήταν για την κατάσταση του κιβωτίου ταχυτήτων, όμως από την ομάδα διασφάλισαν την κανονική του λειτουργία. Όμως, μετά την στροφή 6 στον αναγνωριστικό γύρο προς το grid, το ημιαξόνιο αστόχησε και ο Μονεγάσκος δεν εκκίνησε ποτέ. Από την Ferrari επέμειναν πως δεν είχε αστοχήσει το κιβώτιο και οι έρευνες της αιτίας και γιατί δεν μπόρεσαν να το εντοπίσουν νωρίτερα είχαν ξεκινήσει.

Έπειτα από ανάλυση των δεδομένων και του μονοθεσίου, η Ferrari επιβεβαίωσε πως η πλήμνη του πίσω αριστερά τροχού κατέρρευσε και η στρεπτική ράβδος έσπασε. Εν τέλει, η σύγκρουση που είχε στις μπαριέρες τραυμάτισε και το αριστερό μέρος της SF21.

H Ferrari πρέπει να βρει απαντήσεις στο γιατί δεν βρήκε νωρίτερα το πρόβλημα. Σύμφωνα με τις έρευνες που έκαναν και αυτά που είπαν, δεν έλεγξαν εξονυχιστικά την αριστερή πλευρά, ενώ οπτικά φαινόταν να μην έχει ζημιές. Αξίζει να αναφερθεί πως η πλήμνη έσπασε στην στροφή 6, καθώς ακόμα και στο γκαράζ οι ενδείξεις ήταν θετικές. Αυτό που πρέπει να λύσουν στην ομάδα είναι το γιατί δεν μπόρεσε να εντοπίσει νωρίτερα τη ζημιά στη πλήμνη.

Μην χάσετε την Τρίτη 25 Μαΐου στις 21:00 την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Μονακό.

Μην ξεχνάμε πως οι μηχανικοί έχουν συγκεκριμένο χρονικό διάστημα υπό καθεστώς parc ferme ώστε να δουλέψουν πάνω στα μονοθέσια. Επιπλέον, πρέπει να αποδείξουν στην FiA πως υπάρχει πρόβλημα με κάποιο εξάρτημα ώστε να προβούν στην οποιαδήποτε αντικατάσταση. Ειδάλλως, θα πρέπει να ξεκινήσουν από το pit-lane. Είναι προς το παρόν άγνωστο εάν αυτό είναι εφικτό.

Η ευθύνη όμως ή το μεγαλύτερο μέρος της πρέπει να καταλογιστεί στον Leclerc. Εκείνος έστειλε το μονοθέσιο στον τοίχο και προκάλεσε την όλη ζημιά. Είναι άγνωστο το αν θα έπαιρνε την pole position. O Max Verstappen βελτίωνε ένα δέκατο μόλις στη μισή πίστα πριν βγει η κόκκινη σημαία, ενώ ο Valtteri Bottas είχε κάνει ένα εκπληκτικό πρώτο sector. Όμως, το δεύτερο και το τρίτο ήταν τα καλύτερα της Ferrari, αλλά εκείνος στην τελευταία του προσπάθεια δεν θα βελτίωνε.

Με μισή πίστα να απομένει δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως δεν θα έπαιρνε την pole position, την οποία δεν πήρε πότε, καθώς δεν έφτασε στην εκκίνηση (DNS). Το Μονακό δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος και αποδείχθηκε για ακόμα μια φορά.

Εικασίες και κακεντρεχή σχόλια για το αν υπήρξε δόλος στο ατύχημα, καλύτερα να πεταχτούν στα σκουπίδια. Υπάρχουν εξάλλου πιο ασφαλείς τρόποι να εμποδίσεις αντίπαλό σου να βελτιώσει χρόνο στο Πριγκιπάτο. Αλλά στέλνοντας το μονοθέσιο στις μπαριέρες, ρίχνεις τις ελπίδες σου στην τύχη η οποία είτε σε ανταμείβει, είτε σε στέλνει στα τάρταρα.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Στη περίπτωση του Leclerc, η Ferrari είδε την πρώτη της pole position από το 2019 να γίνεται αέρας, χάνοντας πιθανότατα την μεγάλη της ευκαιρία για νίκη. Ο Leclerc σίγουρα απογοήτευσε την ομάδα, έκανε ένα τεράστιο λάθος και του κόστισε.

Όμως αποτελεί ακόμα ένα κομμάτι στο παζλ που συναρμολογεί η Ferrari, αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά, με τους οδηγούς της ή με τους μηχανικούς της για ένα καλύτερο αύριο και την διεκδίκηση του Πρωταθλήματος από το 2022.

Δείτε τον μεγάλο τελικό του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.