Η πίσω ανάρτηση της Mercedes πέρασε από το μικροσκόπιο των ομάδων της Formula 1, όμως δεν πρόκειται να υπάρξει καμία ένσταση κατά των Πρωταθλητών.
Η Mercedes έχει μια βελτιωμένη πίσω ανάρτηση στους τελευταίους αγώνες, κάτι που βρέθηκε στο προσκήνιο από το GP Τουρκίας και μετά. Στις ελεύθερες δοκιμές εκείνου του αγώνα, εμφανίστηκε μία ανάλυση μέσω βίντεο για το πώς “κατεβαίνει” το πίσω μέρος της W12 στις ευθείες, στοχεύοντας σε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα σε αυτές.
Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το «Chaos», το Ελληνικό ultracar
Μετά το πέρας του GP ΗΠΑ, ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε πως το εφέ της ανάρτησης της W12 “ίσως τους δώσει περισσότερη δύναμη” στους τελευταίους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος. Ωστόσο, ξεκαθάρισε πως η καινοτομία της Mercedes είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς και δεν πρόκειται να προχωρήσει σε κάποια ένσταση.
Θα επηρεάσει περισσότερο σε κάποιες από τις επόμενες πίστες. Η επίδραση που είχε εδώ (GP ΗΠΑ) ήταν μικρότερη, όμως, για παράδειγμα, σε μία πίστα σαν τη Jeddah (GP Σαουδικής Αραβίας), θα μπορούσε να είναι αρκετά ισχυρή. Όχι, δεν πιστεύουμε πως είναι παράνομο (το σύστημα). Είναι κάτι που χρησιμοποιείται στην ιστορία της Formula 1. Το έχουμε δει να χρησιμοποιείται και στο παρελθόν.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP ΗΠΑ.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, τοποθετήθηκε και αυτός σχετικά με την ανάρτηση που χρησιμοποιεί τελευταία η Mercedes.
Ειλικρινά δεν μ’ ενδιαφέρει τόσο πολύ αυτή η συζήτηση. Δεν παρακολουθώ ιδιαίτερα τις εξελίξεις, απλά άκουσα σχετικά με αυτή (ανάρτηση της W12). Δεν βλέπω κάτι λάθος ή παράνομο σε αυτό το σύστημα. Δεν είμαι, πάντως, ιδιαίτερα έκπληκτος, βλέποντας τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται το μονοθέσιό τους.
Μην χάσετε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Μεξικού στις 21:00
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, μεταξύ άλλων, δήλωσε πως δεν βλέπει κάτι που να του φαίνεται παράνομο στην αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση της Mercedes. Ταυτόχρονα, όμως, λέει πως η ομάδα του δεν έχει προσέξει ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα.
Τη δική του άποψη σχετικά με το σύστημα της W12 εξέφρασε και ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl:
Για να είμαι ειλικρινής, το είδα μόλις χθες στο Sky (Sky Sports F1), στο βίντεο όπου έγινε και η σχετική ανάλυση. Όμως, δεν ξοδέψαμε το χρόνο μας έως τώρα σε αυτό το ζήτημα. Έχουμε αρκετά να κάνουμε σχετικά με τη δική μας ομάδα και το πώς θα έχουμε έναν καλό αγωνιστικό τριήμερο. Επομένως, ας μιλήσουμε γι’ αυτό ξανά σε μία εβδομάδα, όταν θα το έχουμε κοιτάξει ως ομάδα. Και θα διαπιστώσουμε αν όντως υπάρχει κάτι πίσω από αυτό ή αν κινείται σαν “φάντασμα” γύρω από τα paddock αυτήν τη στιγμή.
Η βελτιωμένη απόδοση της Mercedes από το Silverstone και μετά έχει δημιουργήσει αρκετά ερωτηματικά, έντονα ή μη, στον κόσμο της Formula 1. Ανεξάρτητα από τη συζήτηση για τη νομιμότητα ή μη αυτών των καινοτομιών της W12, οι θεατές του αθλήματος παρακολουθούν μία συναρπαστική μάχη και για τα 2 παγκόσμια πρωταθλήματα.
Δείτε το GP Βραζιλίας για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.