spot_img

Δεν τη γλιτώνει την ποινή η Ferrari για αλλαγή κινητήρα

Η Ferrari φαίνεται πως δεν ξεμπέρδεψε με τις αλλαγές κινητήρων για τη φετινή σεζόν και φημολογείται μία ακόμα ποινή θέσεων σε σειρά εκκίνησης στους τελευταίους 4 αγώνες για το 2022.

Το 2022 ήταν μία χρονιά στην οποία η Ferrari έδειχνε πως είχε την προοπτική να διεκδικήσει, τουλάχιστον, την επιστροφή στην κορυφή των Πρωταθλημάτων της Formula 1. Η εξέλιξη των τριών πρώτων αγώνων γέμισε με αισιοδοξία τους ανθρώπους της ιταλικής ομάδας, αλλά και τους tifosi, οι οποίοι πίστεψαν πως ήταν κοντά στο να πανηγυρίσουν κάποιο Τίτλο για πρώτη φορά μετά το 2008. Η συνέχεια της σεζόν δεν ήταν ανάλογη, καθώς διάφοροι παράγοντες οδήγησαν στο να χάσει μεγάλο έδαφος στη βαθμολογία.

Ένας από αυτούς ήταν τα προβλήματα αξιοπιστίας, κάτι που έχει πληρώσει αρκετά τόσο ο Charles Leclerc, όσο και ο Carlos Sainz. Μπορεί η τελευταία εγκατάλειψη από μηχανικό πρόβλημα για τη Ferrari να συνέβη τον Ιούλιο στο GP Αυστρίας, όμως ακόμα η Scuderia δεν έχει λύσει πλήρως τα προβλήματά της. Σύμφωνα με τη γερμανική ιστοσελίδα Auto Motor Und Sport (AMUS), οι οδηγοί της ιταλικής ομάδας απέφευγαν την επαφή με τα kerb, ειδικότερα στο chicane μετά τη στροφή 130R στην πίστα της Suzuka. Ο λόγος που το έκαναν ήταν για να αποφύγουν τους μεγάλους κραδασμούς και οδηγηθούν σε νέα εγκατάλειψη, όπως συνέβη σε προηγούμενες περιστάσεις τη φετινή χρονιά.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του Grand Prix Ιαπωνίας.

Επιπλέον, το εν λόγω δημοσίευμα του AMUS αναφέρει πως ο Leclerc μάλλον χρησιμοποιούσε χαμηλότερη ισχύ, συγκριτικά με τον teammate του, κάτι που του κόστιζε σε χρόνο στις ευθείες. Κατά συνέπεια, η Ferrari δεν αποκλείει νέα αλλαγή κινητήρα στο Μονεγάσκο, με την πίστα του Austin και το ερχόμενο GP ΗΠΑ να φαντάζει ως το καταλληλότερο σημείο.

Από την άλλη πλευρά, τα θετικά μηνύματα στις τάξεις της Ferrari έχουν να κάνουν με τα δεδομένα που σύλλεξε η ομάδα στο GP Ιαπωνίας από το νέο δάπεδο που έφερε. Ο Mattia Binotto (επικεφαλής της Ferrari) ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Δουλεύει όπως αναμέναμε, το δοκιμάσαμε στη βροχή την Παρασκευή. Δεν ήμασταν σε θέση να συγκεντρώσουμε αρκετά δεδομένα, όμως κατανοήσαμε περισσότερα πράγματα στο FP3, όταν η πίστα ήταν στεγνή. Τα δεδομένα επιβεβαιώνουν το θετικό βήμα στην εξέλιξη».

Ο Ιταλός εξήγησε, επίσης, το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η F1-75 αυτή τη στιγμή.

«Ο ρυθμός μας στον ένα γύρο είναι ικανοποιητικός, τώρα θα πρέπει να δούμε τι διαφορετικό μπορούμε να κάνουμε με τη διαχείριση ελαστικών».

Η Ferrari αγωνίζεται, επί της ουσίας, για την εξασφάλιση της 2ης θέσης στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών, με τη Mercedes να την «απειλεί» στη βαθμολογία. Παράλληλα, ο Charles Leclerc διεκδικεί τη δεύτερη θέση, αντίστοιχα, στο Πρωτάθλημα οδηγών.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles