Η Red Bull Racing δεν είναι ευχαριστημένη για το γεγονός πως ο Max Verstappen είδε τον ταχύτερο γύρο του να διαγράφεται επειδή παραβίασε τα όρια πίστας.
Η μεγάλη κουβέντα για τα όρια πίστας στη φετινή σεζόν έχει προκαλέσει μεγάλο πονοκέφαλο, τόσο στις ομάδες αλλά και την FiA. Σε κάθε αγώνα βλέπουμε να αλλάζουν μέσα στο αγωνιστικό σαββατοκύριακο, δίχως να ξεκαθαρίζεται ιδιαίτερα προς το κοινό. Οι οδηγοί γνωρίζουν σχετικά με τα όρια πίστας και τι ισχύει από τη συνάντηση που κάνουν κάθε Παρασκευή βράδυ με τον Race Director, Michael Masi.
Διαβάστε επίσης: GP Πορτογαλίας: Ασταμάτητος Hamilton στο Portimao
Ο Verstappen τώρα στο GP Πορτογαλίας είδε τον ταχύτερο γύρο του να διαγράφεται στις κατατακτήριες, χάνοντας την pole position. Ο Ολλανδός πάτησε εκτός στην έξοδο της Τ4, ενώ στον τελευταίο γύρο πάτησε έξω στην έξοδο της Τ14 χάνοντας τον έναν επιπλέον βαθμό. Για την εξέλιξη αυτή δεν ήταν καθόλου χαρούμενος ο σύμβουλος της ομάδας Helmut Marko, o οποίος τοποθετήθηκε επί του θέματος.
Έχουμε χάσει νίκη, pole position και ταχύτερο γύρο. Είναι ενοχλητικό. Ελπίζω να είναι εδώ το τέλος. Κάτι πρέπει να αλλάξει. Ή κάνεις όρια με κέρμπ, ή με χαλίκια ή οτιδήποτε άλλο. Αν βγεις εκτός, υπάρχει ένα αυτόματο πέναλτι. Ο Norris πέρασε τον Perez, βγήκε εκτός και με τους τέσσερις τροχούς και δεν υπήρχαν συνέπειες. Δεν υπάρχουν σταθερές αποφάσεις και δεν είναι καθαρό racing όταν χειρίζεσαι έτσι τους αγώνες.
Δείτε το GP Μ. Βρετανίας της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1
Ο Verstappen έδωσε τη θέση του στον Hamilton στο GP Μπαχρέιν, καθώς τον προσπέρασε εκτός πίστας. Όπως είχε αναφερθεί και στο Driver’s Briefing με τον Masi, εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο, η παραχώρηση της θέσης ήταν μονόδρομος.
Επιπλέον, αντικαθιστώντας τις εξόδους διαφυγής με μπαριέρες ή χαλίκια θα άλλαζε σίγουρα τον τρόπο συμπεριφοράς των οδηγών. Όμως από τη στιγμή που υπάρχουν τα εκάστοτε όρια πίστας, τότε πρέπει να φερθούν οι οδηγοί ανάλογα.
Η Red Bull μπορεί να διαμαρτύρεται για τα όρια πίστας, όμως και στις τρεις περιπτώσεις οι αγωνοδίκες είχαν ξεκαθαρίσει τι ισχύει και τι όχι. Το τι πρέπει να αλλάξει όμως είναι μια κουβέντα που πρέπει να κάνει η FiA με τις πίστες.