Μόνο ένα συγκεκριμένο αριθμό σημαντικών αναβαθμίσεων θα έχει η Scuderia Ferrari στον επερχόμενο αγώνα της Formula 1 στην Ισπανία.
Τους τελευταίους μήνες η Scuderia Ferrari δούλευε ενδελεχώς σε πολύ σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων για την SF-23. To ξεκίνημα της φετινής χρονιάς της Formula 1 ήταν απογοητευτικό για τους «κόκκινους» και αυτό τους ανάγκασε να αλλάξουν πλεύση στον τομέα της εξέλιξης.
Το πλάνο που είχε καταστρώσει η Ferrari προέβλεπε να παρουσιαστούν οι αναβαθμίσεις στον αγώνα της Ίμολα. Ωστόσο, η ματαίωσή του άλλαξε τα σχέδιά της και στο Μαρανέλο αποφάσισαν να μεταθέσουν τις αναβαθμίσεις για το Grand Prix Ισπανίας.
Το πακέτο της Ferrari περιλαμβάνει νέα εμπρός ανάρτηση, αλλαγές στο αμάξωμα και στα sidepods, όπως επίσης και αλλαγές στο διαχύτη. Ωστόσο, όπως αναφέρει ο επικεφαλής της, Fred Vasseur, η Ferrari δεν θα έχει ολόκληρο το πακέτο αναβαθμίσεων στην Ισπανία.
«Κάθε ομάδα έχει τη δική της φιλοσοφία και το δικό της τρόπο προσέγγισης στον αγώνα των αναβαθμίσεων και την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει. Θα δούμε τι θα συμβεί σχετικά, ωστόσο στη Βαρκελώνη δεν πρόκειται να έχουμε τη νέα εμπρός ανάρτησή μας».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream, με την ανάλυση του Grand Prix Μονακό.
H εμπρός ανάρτηση είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του μονοθεσίου, που ορίζει τα οδηγικά του χαρακτηριστικά όπως και τη ροή αέρα προς το υπόλοιπο «σώμα», μέχρι το πίσω μέρος. Στο Μονακό είδαμε τη Mercedes-AMG να παρουσιάζει μία πολύ διαφορετική W14. Στις αναβαθμίσεις της γερμανικής ομάδας, συμπεριλήφθηκε μια νέα εμπρός ανάρτηση με το σύστημα «anti-dive» που έχουν Red Bull Racing και Aston Martin. Το ερώτημα που προκύπτει είναι αν η Ferrari ετοιμάζει μια ανάλογη λύση και γι’ αυτό καθυστερεί η εν λόγω αναβάθμιση.
Σύγκριση των αλλαγών μεταξύ της παλιάς εμπρός ανάρτησης της W14 με τη νέα που θα δούμε από το Μονακό κι έπειτα. Πιστεύω πως πρόκειται για μεγαλύτερη αναβάθμιση από τα sidepods. #F1 #F1gr #MonacoGP #Mercedesf1 #F12023 #Formula1 #F1greece pic.twitter.com/rYVCe5V2l5
— Stathis Kokkorogiannis (@KokkoRacing) May 25, 2023
Οι αναβαθμίσεις της Ferrari ξεκίνησαν στο Μαϊάμι με το νέο δάπεδο, ενώ ο Carlos Sainz επιβεβαίωσε πως και στο Μονακό οι κόκκινοι είχαν διάφορα νέα μικρά εξαρτήματα στην SF-23.