H μεγαλύτερη έκπληξη των χειμερινών δοκιμών, δεν είναι άλλη από την αξιοπιστία του κινητήριου συνόλου της Honda και την αλλαγή της εικόνας της σε σχέση με το 2017.
Πλησιάζοντας στο τέλος του δεύτερου και τελευταίου 4ημέρου δοκιμών στη πίστα της Βαρκελώνης, βλέπουμε πως τη μεγαλύτερη πρόοδο την έχει κάνει ο κινητήρας της Honda. Οι Ιάπωνες, έχουν βρει αξιοπιστία και απόδοση και αυτό φαίνεται στο χρονόμετρο και στα νούμερα. Ο Pierre Gasly έγραψε τον 3ο χρόνο την 7η ημέρα με την ultra-soft γόμα ελαστικών και τα χαμόγελα δεν κρύβονται στην μικρή ομάδα της Red Bull.
Όμως, σύμφωνα με τις φήμες από τα paddock, ενδέχεται οι μηχανικοί της Honda να αλλάζουν τη κινητήρια μονάδα κάθε βράδυ, ή ανά δύο βράδια, ώστε να διασφαλίσουν το γεγονός πως θα γράφουν κάθε μέρα πάνω 100+ γύρους. Στις χειμερινές δοκιμές, οι ομάδες μπορούν να χρησιμοποιούν όσους κινητήρες θέλουν, μιας και δεν υπάρχει κάποιο όριο όπως σε όλο το πρωτάθλημα που θα έχουν τρεις. Όμως οι περισσότερες, αν όχι όλες οι ομάδες, βγάζουν τις 8 ημέρες δοκιμών με μία ή δύο κινητήριες μονάδες.
Αυτό, μπορεί να εξηγεί τον λόγο που βλέπουμε τέλεια αξιοπιστία από την Honda μέχρι στιγμής, όμως δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις, καθώς μέχρι στιγμής κερδισμένη έχει βγει. Από την άλλη όμως, οι ίδιοι μπορεί να ξέρουν κατά πόσο είναι αξιόπιστοι ή όχι.
Αν ισχύει η φήμη αυτή, τότε ίσως ο κινητήρας της Honda δεν είναι όσο αξιόπιστος φαίνεται μέχρι στιγμής, όμως η αλήθεια θα φανεί στους πρώτους αγώνες.