spot_img

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023: Μπροστά ο Neuville, τον κυνηγά o Ogier

Άκρως ανταγωνιστική ήταν η πρώτη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για το 2023 με τον Thierry Neuville της Hyundai να προηγείται στη γενική κατάταξη.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2023 ξεκίνησε πραγματικά με τις Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής, που σε αρκετές περιπτώσεις έβαλαν δύσκολα στα πληρώματα. Αλλού ήταν πιο στεγνές, αλλού υπήρχε νερό και λάσπη και αλλού στέγνωναν πιο γρήγορα από το αναμενόμενο, με αποτέλεσμα έναν απρόβλεπτο αγώνα για την επικράτηση. Δεν έλειψαν και τα προβλήματα, με μία ΕΔ να διακόπτεται λόγω θεατών που βρίσκονταν μέσα (!) στο δρόμο κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής της.

Στο τέλος της ημέρας, ωστόσο, τα φαβορί βρέθηκαν μπροστά. Ο Τιερί Νεβίλ με το Hyundai i20 N Rally1 ήταν εκείνος που βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα των χρόνων. Ο Βέλγος έκανε πολύ καλό και σταθερό αγώνα, εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τη θέση του στη σειρά εκκίνησης και ολοκλήρωσε την ημέρα με την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη, κερδίζοντας μία από τις ΕΔ της ημέρας, το πρώτο πέρασμα από το Λουτράκι, που άνοιξε το πρόγραμμα της Παρασκευής.

Ο Νεβίλ όμως δεν είναι άνετος στην πρώτη θέση. Πίσω του σε απόσταση αναπνοής έχει τον Σεμπαστιάν Οζιέ, ο οποίος στο τιμόνι του Toyota GR Yaris Rally1 κάνει πράξη την «υπόσχεσή» του ότι θα παλέψει για τη νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Γάλλος ήταν πολύ γρήγορος και ολοκλήρωσε την ημέρα μόλις 2,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ, παρά το γεγονός ότι τερμάτισε την τελευταία ΕΔ της ημέρας με την πίσω πτέρυγα να λείπει από το αυτοκίνητό του και τον ίδιο να μη γνωρίζει πού και πώς την έχασε.

Ο Κάλε Ροβάνπερα είχε το δύσκολο έργο να μπαίνει πρώτος στις ΕΔ της ημέρας και να τις «σκουπίζει» για τους υπόλοιπους. Ο νεαρός πρωταθλητής με το Toyota GR Yaris Rally1 ωστόσο έκανε το καλύτερο που μπορούσε και μάλιστα κέρδισε και μία ΕΔ, τα Πίσια, που ήταν η δεύτερη στο πρόγραμμα της ημέρας. Είχε μάλιστα και μια πολύ δύσκολη στιγμή, όταν πέρασε ένα άλμα που δεν είχε στις σημειώσεις του και προσγειώθηκε λίγο άτσαλα με το εμπρός προφυλακτήρα του αυτοκινήτου του, ωστόσο κατάφερε να συνεχίσει και μάλιστα να κάνει τον καλύτερο χρόνο. Στο τέλος της ημέρας απέχει 25,5 δευτερόλεπτα από τον Νεβίλ, διαφορά που οριακά του δίνει την πιθανότητα να παλέψει για να την καλύψει το Σάββατο, που δεν θα μπαίνει πρώτος στο δρόμο.

Ακούστε την εκπομπή/podcast Slipstream για τη Formula 1 Με την ανάλυση του Grand Prix Ιταλίας. 

Ο Έλφιν Έβανς με το τρίτο Toyota GR Yaris που τρέχει στον αγώνα ακολουθεί στην 4η θέση, μόνο 5,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ροβάνπερα. Και για τον Βρετανό η σειρά εκκίνησης δεν ήταν ιδανική και έκανε υπομονετικό αγώνα για να επιτεθεί το Σάββατο και την Κυριακή. Ο Εσαπέκα Λάπι με το Hyundai i20 N Rally1 ακολουθεί στην 5η θέση, με τον Φινλανδό να μην αισθάνεται άνετα μέσα στο αυτοκίνητο και να ψάχνει λύσεις. Ο Τακαμότο Κατσούτα της Toyota και ο Ντάνι Σόρντο της Hyundai ακολουθούν στις δύο επόμενες θέσεις.

Ο Νικολάι Γκριάζιν με Skoda Fabia RS ηγείται της κατηγορίας WRC2 με την πολύ τιμητική 8η8η θέση στη γενική κατάταξη, μπροστά από τον Οτ Τάνακ που είναι ο πρώτος οδηγός της M-Sport στην 9η θέση. Ο Εσθονός έχασε πολύ χρόνο μετά το τέλος της ΕΔ Πίσια, όταν εντοπίστηκε πρόβλημα στην αντλία νερού του Ford Puma Rally1 και έπρεπε να επισκευαστεί. Ο Τάνακ ήταν ταχύτατος το απόγευμα και κέρδισε τις δύο τελευταίες ΕΔ της ημέρας, στην προσπάθειά του να καλύψει το χαμένο έδαφος.

Τα μηχανικά προβλήματα κόστισαν πολύ στην M-Sport, που είδε τον Πιέρ-Λουί Λουμπέ να εγκαταλείπει προτού καν ξεκινήσει η πρώτη ΕΔ της ημέρας, όταν το Ford Puma του «έμεινε» στην απλή διαδρομή πριν από την εκκίνηση από βλάβη.

Το μοναδικό ίσως μελανό σημείο του αγώνα ήταν η απερίσκεπτη συμπεριφορά ορισμένων θεατών, που μπήκαν μέσα στην ΕΔ Λουτράκι 2 και κάθισαν σε ένα ιδιαίτερα ανασφαλές σημείο. Τα on board πλάνα από τα αυτοκίνητα των οδηγών φανέρωσαν το μέγεθος της ανοησίας τους και οι αγωνοδίκες δεν είχαν άλλη επιλογή από το να ακυρώσουν την ΕΔ, έπειτα από το πέρασμα των αυτοκινήτων με Προτεραιότητα 1.

Το πρόγραμμα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίζεται το Σάββατο με έξι Ειδικές Διαδρομές στη Φθιώτιδα. Είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα, με 141,52 αγωνιστικά χιλιόμετρα, που εν πολλοίς θα κρίνουν πολλά για την έκβαση του αγώνα.

Δείτε τα αποτελέσματα με ένα click εδώ. 

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles