Η Renault Sport θα παραμείνει στην F1 για τα επόμενα χρόνια, παρά τα μέτρα μείωσης κόστους της τάξης των 2 δις ευρώ στην εταιρεία.
Τις τελευταίες εβδομάδες, πολλές φήμες ήθελαν την Renault να αποχωρεί από την Formula 1 και ταυτόχρονα να βρίσκεται σε συζητήσεις με διάφορους ενδιαφερόμενους για να πάρουν την ομάδα του Enstone. Η γαλλική φίρμα κατέκτησε το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών το 2005 και το 2006 και αποχώρησε στο τέλος της δεκαετίας, για να επιστρέψει το 2016 με την ομάδα που είχε πουλήσει.
Το πλάνο των Γάλλων ήταν η πρόσληψη τεχνικών και εργαζόμενων, ώστε να χτίσουν μια δυνατή ομάδα για τα επόμενα χρόνια. Μετέπειτα το σχέδιο ήταν να έχουν έτοιμη ομάδα για τους νέους τεχνικούς κανονισμούς, αλλά τα νέα μονοθέσια πλέον παίρνουν παράταξη για το 2022. Επιπλέον, η Renault ήταν υπέρμαχη της εφαρμογής του Budget Cap, καθώς η στρατηγική της δεν αποτελούνταν από ποσά που ξόδευαν η Mercedes, η Ferrari και η Red Bull για να επιστρέψει στη κορυφή.
Η Διευθύνων Σύμβουλος του γκρουπ, Clotilde Delbos, σύμφωνα με το Reuters, φαίνεται πως εξασφάλισε με δήλωσή της, την μακροχρόνια παραμονή της Renault στην F1.
Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως σκοπεύουμε να παραμείνουμε στην Formula 1. Έχουμε νέους κανονισμούς, το Budget Cap και ο τρόπος επένδυσης. Τα τελευταία χρόνια επενδύουμε λιγότερο από τους ανταγωνιστές μας. Οπότε Formula 1, είμαστε εδώ και θα μείνουμε εδώ.
Η Renault δεν έχει ολοκληρώσει το οδηγικό line-up της για το 2021 με την ομάδα να έχει συνδεθεί με την επιστροφή του Fernando Alonso στην F1, όπως επίσης και με τους Sebastian Vettel και Valtteri Bottas.
Επιπλέον, τα μέτρα μείωσης κόστους κατά 2 δις ευρώ τα επόμενα τρία χρόνια, φαίνεται πως δεν επηρεάζουν τα αγωνιστικά πλάνα του γκρουπ για την Alpine. Η μικρή γαλλική εταιρία, ετοιμάζεται το 2022 να αγωνιστεί στο WEC και τις 24H του Le Mans με ένα αγωνιστικό της LMDh.