Έσπασε το ρεκόρ τελικής ταχύτητας για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Η Mobitec είναι η κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ τελικής ταχύτητας σε δύο τροχούς με αποκλειστικά ηλεκτική κίνηση, με τη μοτοσυκλέτα της να αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα.

Στην έρημο Bonneville διεξήχθησαν δοκιμές όπου συνολικά έσπασαν 15 ρεκόρ με το πιο σημαντικό να είναι αυτό της τελικής ταχύτητας όπως επιβεβαίωσε η FIM. O Ryuhji Tsurata πάνω στην ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Mobitec έσπασε το φράγμα των 200 μιλίων που ήταν το προηγούμενο ρεκόρ και σημείωσε συνολικά 329,32 χλμ/ώρα και έπειτα από 5 χρόνια από συνεχείς προσπάθειες το ρεκόρ αλλάζει χέρια. Οι δοκιμές τέτοιου τύπου είναι πολύ επικίνδυνες, μιας και το 2018 υπήρξε ένα πολύ τρομακτικό ατύχημα με ταχύητα πάνω από 300 χλμ/ώρα, με τον αναβάτη να μεταφέρεται στο νοσοκομείο με τραυματισμούς που θα τους κουβαλάει για μια ζωή.

Αν κάνουμε ένα συκγρητικό, οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της MotoE έχουν τελική ταχύτητα στα 170 χλμ/ώρα, πράγμα που σημαίνει πως αυτή της Mobitec η οποία είναι ειδικά διαμορφωμένη να πληρεί κανονισμούς που της επιτρέπει να είναι κοντά στο έδαφος. Αν όμως δούμε τις μοτοσυκλέτες του MotoGP, θα δούμε μια χαοτική διαφορά, καθώς μπορούν να πιάσουν μέχρι και τα 350 χλμ/ώρα.

Related Articles

F1 1985, Kyalami: Όταν η υποκρισία για το apartheid περίσσεψε

Οι ιστορίες από το παρελθόν της F1 επιστρέφουν, με μια άκρως ενδιαφέρουσα ιστορία γύρω από το Grand Prix Νοτίου Αφρικής του 1985.

Mercedes: Η απαγόρευση των party modes ωφέλησε την Red Bull

Σύμφωνα με τον Andrew Shovlin, η απαγόρευση χρήσης των party modes μεταξύ προκριματικών και αγώνα έφερε την Red Bull πιο κοντά στη Mercedes.

H Hyundai εξετάζει πρόγραμμα Hypercar για το WEC

Η Hyundai Motorsport βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης ενός προγράμματος που θα την φέρει στο WEC και Le Mans τα επόμενα χρόνια. Η κορεάτικη εταιρεία έχει...

Stay Connected

5,218ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1 1985, Kyalami: Όταν η υποκρισία για το apartheid περίσσεψε

Οι ιστορίες από το παρελθόν της F1 επιστρέφουν, με μια άκρως ενδιαφέρουσα ιστορία γύρω από το Grand Prix Νοτίου Αφρικής του 1985.

Mercedes: Η απαγόρευση των party modes ωφέλησε την Red Bull

Σύμφωνα με τον Andrew Shovlin, η απαγόρευση χρήσης των party modes μεταξύ προκριματικών και αγώνα έφερε την Red Bull πιο κοντά στη Mercedes.

H Hyundai εξετάζει πρόγραμμα Hypercar για το WEC

Η Hyundai Motorsport βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης ενός προγράμματος που θα την φέρει στο WEC και Le Mans τα επόμενα χρόνια. Η κορεάτικη εταιρεία έχει...

Η Ferrari εστιάζει στην εξέλιξη του πίσω μέρους

Η Scuderia Ferrari θα ασχοληθεί ιδιαίτερα με το πίσω μέρος του μονοθεσίου της, ξοδεύοντας εκεί τα token εξέλιξης το 2021. Το 2020 αποτελεί μια πολύ...

O Vinales παραδόθηκε στο έλεος της Yamaha

O Maverick Vinales είναι απογοητευμένος μετά από ένα κακό αποτέλεσμα, λέγοντας πως δεν υπάρχει κάποια λύση για την Yamaha. O Ισπανός ξεκίνησε τον αγώνα της...