Η Scuderia Ferrari ετοιμάζει να αλλάξει την εμφάνιση της SF1000-H, στην προσπάθεια να βρει απόδοση, όπως μαθαίνει το Automotonews.gr.
Στις χειμερινές δοκιμές, η ομάδα του Maranello εμφανίστηκε και έδειξε ένα διαφορετικό πρόσωπο σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Οι χρόνοι οι οποίοι έγραφαν οι Charles Leclerc και Sebastian Vettel δεν ήταν στη κορυφή της κατάταξης, ενώ σύμφωνα με τα γυρολόγια, τις αναλύσεις και το κλίμα στην ομάδα έπειτα και το δεύτερο τεστ η δυναμική του μονοθεσίου ήταν πίσω από τις Mercedes και Red Bull.
Όμως κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19 που έβαλε φρένο στη διεξαγωγή των αγώνων, η Ferrari αποφάσισε να κάνει δραστικές αλλαγές. Με γνώμονα το γεγονός πως το 2021 θα εισέλθει το Budget Cap και η εξέλιξη των μονοθεσίων θα είναι περιορισμένη, σημαίνει ότι το 2020 είναι μια κρίσιμη χρονιά όπου οι αναβαθμίσεις πρέπει να λειτουργήσουν, ώστε να μην χαθούν ακόμα δύο χρόνια δίχως προσπάθεια για πρωτάθλημα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Automotonews.gr, η Ferrari ετοιμάζει δραστικές αλλαγές στην SF1000-H ώστε να πλησιάσει σε απόδοση τις Mercedes και Red Bull. Οι αναβαθμίσεις αναμένεται να περάσουν σύντομα σε δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα και προς το παρόν είναι προγραμματισμένες να έρθουν σε δύο φάσεις. Αρχικά, θα υπάρξουν ορισμένα κομμάτια στην Αυστρία και για να μείνουν αλλά και για δοκιμές, με το μεγάλο πακέτο να έρχεται στον τρίτο αγώνα, ο οποίος ίσως είναι το Silverstone, με το τελικό πρόγραμμα να μην έχει οριστικοποιηθεί.
Οι αλλαγές που θέλει η Ferrari να φέρει είναι ανασχεδιασμός του εμπρός ρύγχους σε ένα πιο στενό. Αυτό θα αλλάξει το αεροδυναμικό προφίλ και σημαίνει πως θα δούμε αλλαγές στην εμπρός αεροτομή, στα πλαϊνά bargeboards, ενώ ήδη είναι στα τελικά στάδια η αναδιαμόρφωση στο πάτωμα του μονοθεσίου για να ταιριάξει στο νέο αεροδυναμικό προφίλ.
Το μονοθέσιο που θα φέρει η Ferrari στην Αυστρία θα είναι πιθανότατα αυτό με το οποίο θα αγωνιζόταν στην Αυστραλία με τις μικρές αναβαθμίσεις, πριν «κουμπώσει» τις μεγάλες αλλαγές. Μένει να δούμε πόσες από τις αναβαθμίσεις θα πάρουν το πράσινο φως, διότι το λεγόμενο «correlation» μπορεί να μην λειτουργήσει και να δούμε εκ νέου αλλαγές στο πρόγραμμα αναβαθμίσεων.