Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε πως οι κινητήρες το 2022 θα έχουν όλο και πιο μικρή απόκλιση μεταξύ τους.
Το ιταλικό εργοστάσιο για την καινούρια αγωνιστική σεζόν σχεδίασε σχεδόν νέα κινητήρια μονάδα, μετά από μια απογοητευτική χρονιά. Μέχρι στιγμής, αν και βρίσκεται σχετικά μακριά από την απόδοση των πρωτοπόρων, η SF21 έχει παρουσιάσει θετικά δείγματα με περιθώρια βελτίωσης.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 3 Ιουνίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Από την εφαρμογή των νέων Τεχνικών Κανονισμών καθώς και από το ‘πάγωμα’ των κινητήρων, θα υπάρξουν νικητές και χαμένοι. Ήδη η Mercedes έχει αντιμετωπίσει αρκετές δυσκολίες παρά τις θετικές εμφανίσεις της, με τον 7-φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Lewis Hamilton να μην μπορεί να φέρει το μονοθέσιο στα μέτρα του. Παράλληλα, η Red Bull έχει στα χέρια της έναν άκρως ανταγωνιστικό κινητήρα της Honda, με πολλές δυνατότητες τις οποίες θα αξιοποιήσει περαιτέρω και το 2022.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Αζερμπαϊτζάν.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, μίλησε για την ελαχιστοποίηση στην διαφορά απόδοσης των διάφορων κινητήρων του grid.
Ο λόγος που συμφωνήσαμε στο πάγωμα των κινητήρων για το 2022 είναι πως μέχρι τότε, σε ένα χρόνο, θα έχει με κάποιο τρόπο υπάρξει ισότητα ανάμεσα στην απόδοση των κινητήριων μονάδων ανάμεσα στους κατασκευαστές. Αυτό το βλέπουμε ήδη να συμβαίνει και πιστεύω ότι σε έναν χρόνο μάλλον θα έχουμε φτάσει πολύ κοντά μεταξύ μας. Αυτό σημαίνει ότι ανάμεσα στις κινητήριες μονάδες θα υπάρχει διαφορά απόδοσης αλλά θα είναι αμελητέα, για να μπορεί ο ανταγωνισμός να γίνεται στο σασί των μονοθέσιων.
Αν και η διαφορά του midfield και της κορυφής δεν έχει γεφυρωθεί, το Πρωτάθλημα έχει αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον. Μένει να δούμε πόσες αναβαθμίσεις θα μπορέσουν να φέρουν οι ομάδες στο αγωνιστικό τους πακέτο. H Ferrari στοχεύει στο 2022 όχι μόνο να έχει έναν από τους πιο δυνατούς κινητήρες αλλά και στο μονοθέσιό της, έχοντας στρέψει όλη της την προσοχή εκεί.
Δείτε τον μεγάλο τελικό του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1.