Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, μίλησε και πάλι για την δύσκολη σεζόν που διανύει και στάθηκε στο επίπεδο όλων των ομάδων.
Η Scuderia βρίσκεται σε μια περίοδο ανασυγκρότησης, με το 2020 να αποδεικνύεται καταστροφικό. Η SF1000-H δεν είναι ανταγωνιστική και οι Τεχνικές Ντιρεκτίβες της FiA άλλαξαν τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα της. Ως αποτέλεσμα, δεν βλέπουμε πλέον την Ferrari να μάχεται για τις μπροστά θέσεις, αλλά για να μπει στους βαθμούς.
Το GP Τοσκάνης στο Mugello αποδείχθηκε ακόμα ένας δύσκολος αγώνας, κατακτώντας μόλις 5 βαθμούς από τους δύο οδηγούς της. Ο Binotto έρχεται να εξηγήσει πως δεν είναι μόνο η αδυναμία της Ferrari να φτιάξει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο που τη φέρνει τόσο πίσω. Μιλάει για τις άλλες ομάδες και την πρόοδο που έχουν κάνει τους τελευταίους 12 μήνες.
Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος, όμως όλοι φυσικά πιστεύουν στην F1 και είναι πολύ ωραίο να βλέπεις να δουλεύουμε τόσο καλά σε μια δύσκολη χρονιά. Η Ferrari πάντα ήταν μέρος της F1 και θα συνεχίσει να είναι για πολλά χρόνια ακόμα. Πλέον όμως έχουμε πολλούς περισσότερο ανταγωνισμό. Οι αντίπαλοι μας είναι τρομερά δυνατοί, οπότε τα επίπεδα της οργάνωσης και της εξέλιξης είναι πολύ μεγαλύτερα. Έχουμε συνηθίσει να έχουμε μια μεγάλη πρόκληση με τα μονοθέσιά μας. Η μεγάλη διαφορά όμως είναι πως ο ανταγωνισμός είναι πολύ πιο δυνατός και όλοι είναι τόσο κοντά μεταξύ τους. Χρειάζεται πολύς χρόνος για να είσαι και πάλι δυνατός. Πήρε 6 χρόνια στην Ferrari να γίνει υπερδύναμη με τον Schumacher. Πήρε επίσης πολύ καιρό στην Red Bull και στην Mercedes να γίνουν κυρίαρχες ομάδες.
Οι δηλώσεις αυτές του Binotto δείχνουν και πάλι τη στρατηγική της Ferrari. Υπομονή, αναδιοργάνωση, σταδιακή βελτίωση με μεγάλο στοίχημα για γερές βάσεις το 2022 και διεκδίκηση μεγάλων στόχων το 2023.
Ακούστε σήμερα στις 18:00μμ την εκπομπή μας “Slipstream” στο παρακάτω link με καλεσμένο τον οδηγό αγώνων, Alex Fontana.