Γιατί δεν θα αποχωρήσει η Toyota από το WEC

To WEC περνάει μία δύσκολη περίοδο, καθώς από το 2018 θα έχουμε μόλις έναν κατασκευαστή στην LMP1, ο οποίος είναι εδώ για να μείνει.

Ο κόσμος των μηχανοκίνητων σπορ σοκαρίστηκε όταν η Porsche ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την LMP1 στο τέλος της φετινής σεζόν.

Αυτό δεν σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής όσον αναφορά την τεχνολογία, μιας και οι κανονισμοί θα αλλάξουν από το 2020. Όμως, είναι το τέλος μιας μεγάλης μάχης που ξεκίνησε το 2014, με τις Audi, Porsche και Toyota. Πέρυσι χάσαμε την Audi, ενώ φέτος αποχαιρετούμε την Porsche. Δεν θα ασχοληθούμε όμως αυτή τη φορά με τους Γερμανούς, αλλά με τους Ιάπωνες που παραμένουν στο σπορ και δεν πρόκειται να αποχωρήσουν.

Γιατί όμως η Toyota δεν θα αποχωρήσει από την LMP1; Μπορεί την επόμενη σεζόν να μην έχουν ανταγωνισμό, όμως υπάρχουν τρεις λόγοι που έχουν θέσει οι ίδιοι και δεν αλλάζουν.

Πρώτα απ’όλα, το πιο προφανές είναι η νίκη στις 24H του Le Mans. H μεγάλη ευκαιρία ήταν το 2016 και φέτος, όμως ο παράγοντας αξιοπιστία χτύπησε, σε συνδυασμό πάντα με την ατυχία. Μπορεί κάποιος να πει πως “Ποιος ο λόγος να τρέξουν εάν δεν υπάρχει ανταγωνισμός;”. Μπορούμε φυσικά να πούμε το ίδιο και για την Audi την προηγούμενη 10ετία και πιο πίσω την Porsche κλπ κλπ. Είναι λόγια του αέρα. Η νίκη στο Le Mans είναι κάτι που ζητάνε στην Ιαπωνία και στο TMG και η μεγάλη ευκαιρία δεν νομίζω να πάει χαμένη.

Δεύτερον, τα χρήματα έχουν ήδη κάνει φτερά. Και τι εννοώ; Η Toyota έχει ξοδέψει τα χρήματα που απαιτούνται και όχι μόνο για το 2017, αλλά μέχρι και το 2019. Η εξέλιξη δεν σταματάει ποτέ. Οπότε γιατί να σταματήσεις από τη στιγμή που αν το κάνεις θα πάνε χαμένα τόσα εκατομμύρια; Δεν συμφέρει τους Ιάπωνες να τα τινάξουν όλα στον αέρα. Η Oreca έχει επενδύσει που τρέχει την ομάδα, η Gazoo Racing ρίχνει επίσης χρήματα, οπότε η ανασύνταξη έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του μέλλοντος.

Τέλος, ο τρίτος και ίσως πιο σημαντικός λόγος είναι αυτός με τον οποίο μπήκε η Toyota εξ’αρχής στην LMP1. Ποτέ οι Ιάπωνες δεν ήρθαν στην LMP1 και στο Le Mans, λέγοντας πως θα κατακτήσουν τα πάντα και πρώτα απ’όλα το Le Mans. Η Toyota δεν είπε ποτέ, έχουμε ξοδέψει Χ εκατομμύρια για να κατακτήσουμε το Le Mans.

Από την πρώτη στιγμή, η εταιρία είχε δηλώσει πως η LMP1 θα χρησιμοποιηθεί ως R&D για τα αυτοκίνητα δρόμου. Και γιατί να τεθούμε απέναντι σε αυτό, μιας και τα LMP1 του σήμερα είναι τα κορυφαίο τεχνολογικά αγωνιστικά στον πλανήτη. Η Toyota το μεταφέρει και στα αυτοκίνητα παραγωγής. Η νέα Supra δεν θα είναι ηλεκτρική, αλλά υβριδική. Το μέλλον του R&D είναι στο WEC για τους Ιάπωνες και φαίνεται πουθενά στον χάρτη πως θα φύγουν στο σύντομο χρονικό διάστημα.

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...