Η έκκληση του Charles Leclerc να περάσει τον Carlos Sainz έπεσε στο κενό γιατί η Ferrari το θεώρησε πολύ παρακινδυνευμένο.
Το «δράμα» που κυριάρχησε στις συζητήσεις ανάμεσα στους φίλους της Formula 1 μετά το τέλος του Grand Prix Βραζιλίας ήταν η άρνηση του Max Verstappen να αφήσει τον Sergio Perez να περάσει για να πάρει ο Μεξικανός τους έξτρα βαθμούς. Ωστόσο, στους τελευταίους γύρους του αγώνα δεν ήταν μόνο η Red Bull Racing που ασχολήθηκε με το να «τακτοποιήσει» τις θέσεις των οδηγών της. Το ίδιο θέμα απασχόλησε σοβαρά και τη Scuderia Ferrari.
Στους τελευταίους γύρους του αγώνα, ο Carlos Sainz βρισκόταν στην 3η θέση και ο Charles Leclerc ακολουθούσε στην 4η. Ο Μονεγάσκος περισσότερες από μία φορές μίλησε στον ασύρματο με την ομάδα του και τους ζήτησε ευγενικά να σκεφτούν την κατάσταση στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών. Ο Leclerc δίνει μεγάλη μάχη για τη 2η θέση με τον Sergio Perez και αυτό που ζητούσε από τη Ferrari ήταν να δώσουν εντολή στον Sainzνα του παραχωρήσει την 3η θέση για να πάρει τους επιπλέον βαθμούς. Η απάντηση της Ferrari όμως ήταν αρνητική, με τη δικαιολογία ότι η κίνηση αυτή θεωρήθηκε «πολύ επικίνδυνη», και έτσι οι δύο οδηγοί της τερμάτισαν στις θέσεις τους.
Μην χάσετε την Τρίτη 15/11 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Βραζιλίας. Βρείτε το link εδώ.
Ο κίνδυνος που είχε στο μυαλό της η Ferrari ήταν διπλός: Πρώτον, ο Leclerc είχε τον Fernando Alonso και τον Max Verstappen ακριβώς από πίσω του και αυτό θα μπορούσε να περιπλέξει τη διαδικασία αλλαγής θέσης. Δεύτερος, και κυριότερον, στη Ferrari δεν ήταν πεπεισμένοι ότι ο Sainz δεν θα τιμωρηθεί επειδή πέρασε τον Yuki Tsunoda (που ήταν ένα γύρο πίσω) τον τελευταίο γύρο της δεύτερης περιόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream #101 για τη Formula 1.
Αυτήν ακριβώς την εξήγηση έδωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, μετά το τέλος του αγώνα.
«Η εναλλαγή των δύο αυτοκινήτων στην τελευταία ευθεία ήταν σίγουρα δύσκολη γιατί ο Τσαρλς είχε τον Φερνάντο και τον Μαξ ακριβώς πίσω του, οπότε η θα ήταν δύσκολο και κάπως επικίνδυνο. Αλλά περισσότερο από αυτό, γνωρίζαμε ότι ήμασταν υπό διερεύνηση για το τι συνέβη πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας με τον Τσουνόντα. Νιώθαμε αρκετά άνετοι, αλλά χωρίς να να έχει βγει οριστική απόφαση για αυτό το θέμα, θα ήταν δύσκολο γιατί ένα πέναλτι 5 δευτερολέπτων για παράδειγμα θα σήμαινε ότι ο Κάρλος θα έχανε περισσότερες από μία θέσεις. Έτσι για το πρωτάθλημα κατασκευαστών ήταν καλύτερο να μείνουμε με τις θέσεις μας και τις διαφορές που είχαν φτιαχτεί στην πίστα».
Ο Tsunodaείχε «ξεμείνει» εκεί, μπροστά από τονSainz, γιατί ο Ιάπωνας οδηγός σε εκείνο το σημείο του αγώνα, παρότι βρισκόταν ένα γύρο πίσω, δεν έλαβε εντολή να περάσει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord
Πηγή: Gazzetta.gr