GP Αυστραλίας Race: Bravissimo Seb

Ο Sebastian Vettel ήταν ο πρώτος νικητής για το 2017, σε μία εντυπωσιακή εμφάνιση, με την Mercedes να αυτοκτονεί με την επιλογή στρατηγικής.

Ο Γερμανός πήρε πανάξια νίκη στον εναρκτήριο αγώνα στο Albert Park, μπροστά από τις δύο Mercedes των Lewis Hamilton και Valteri Bottas.

O Γερμανός εκμεταλλεύτηκε τη λάθος στρατηγική που ακολούθησε η Mercedes για τον Hamilton και μετά τα pit stop οδήγησε με άνεση μέχρι τη καρό σημαία. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Γερμανού με την Ferrari μετά τη Σιγκαπούρη του 2015. Τι καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει το πρωτάθλημα.

Οι δύο Mercedes συμπλήρωσαν το βάθρο με τον Hamilton στη θέση και τον Bottas στη

Στη 4η θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen, ο οποίος ήταν εκτός ρυθμού σε όλο τον αγώνα σε σχέση με τους τρεις πρώτους, ενώ ο Max Verstappen έκλεισε την πρώτη 5άδα.

Ο Vettel πήρε τους 25 βαθμούς, όμως το λάθος της στρατηγικής Hamilton-Mercedes μας χάλασε μια μεγάλη μάχη ρόδα με ρόδα για τη νίκη.

Τη 10άδα συμπλήρωσαν οι Massa, Perez, Sainz, Kvyat και Ocon.

Η εκκίνηση δεν έγινε ποτέ, λόγω ασυνεννοησίας οδηγών για το που θα παραταχθούν στο grid, καθώς ο Ricciardo λόγω προβλημάτων σε έναν αισθητήρα δεν πήρε την εκκίνηση.

Στην δεύτερη εκκίνηση, ο Hamilton πετάχτηκε πολύ καλά, με τους Vettel και Bottas να δίνουν μάχη στη πρώτη στροφή, όμως ο Γερμανός κράτησε τη 1η θέση. Στις πίσω θέσεις οι μάχες ήταν πολλές, με τον Perez να μάχεται με τις Toro Rosso και τον Alonso με τον Hulkenberg. Στην στροφή 3 είχαμε επαφή, με τον Magnussen να χτυπάει με τον Ericsson.

Εν τέλει, ο Ricciardo κατάφερε να βγει στη πίστα, έστω και δύο γύρους πίσω.

Η μάχη στις μπροστά θέσεις ήταν πολύ έντονη, με τους Hamilton και Vettel να κινούνται σε παρόμοιο ρυθμό, ενώ οι Bottas και Raikkonen δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν τον ίδιο ρυθμό.

Η πρώτη εγκατάλειψη ήρθε στον 14ο γύρο, όταν ο κινητήρας το Romain Grosjean παρέδωσε πνεύμα, με τον Γάλλο να μπαίνει στα pit κατευθείαν. Ο Palmer αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα και έπεφτε πολύ πίσω στη κατάταξη για να εγκαταλείψει στον 18ο γύρο.

Ο Lewis Hamilton ήταν αυτός που μπήκε πρώτος στα pit στο τέλος του 17ου γύρου, βάζοντας τη soft γόμα, με τον Vettel να μην απαντάει στον επόμενο γύρο και να μένει έξω. O Hamilton κινούνταν ταχύτερα, όμως κόλλησε πίσω από τον Verstappen και δεν μπορούσε να περάσει, αποδεικνύοντας πως η στρατηγική της Mercedes ήταν λάθος.

Τελικά ο Γερμανός μπήκε στον 23ο γύρο, έβαλε κι εκείνος τη soft γόμα και βγήκε μόλις μπροστά από τον Verstappen και φυσικά μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο Hamilton. Την ίδια ώρα ο Marcus Ericsson εγκατέλειψε κι αυτός με τη σειρά του από πρόβλημα στον κινητήρα. Bottas, Verstappen και Raikkonen μπήκαν κι εκείνοι με τη σειρά τους, με μόνο τον Ολλανδό να βάζει τη Super Soft γόμα.

Ο αγώνας του Ricciardo δεν μπορούσε να γίνει χειρότερος, με τον Αυστραλό να εγκαταλείπει από το GP της πατρίδας του στον 29ο γύρο.

Η πρώτη 10άδα στο μέσον του αγώνα ήταν Vettel, Hamilton, Bottas, Raikkonen, Verstappen, Kvyat, Massa, Perez, Sainz και Alonso.  

Μετά τα pit stop και για αρκετούς γύρους, ο Vettel διατηρούσε μια διαφορά ασφαλείας, ο Hamilton δυσκολεύονταν πολύ με πιο φθαρμένα ελαστικά, ενώ ο Bottas πίσω μάζευε και από τους δύο τη διαφορά.

Στα τελευταία στάδια του αγώνα, ο Φιλανδός μάζευε πολύ τη διαφορά από τον teammate του και στον 45 γύρο είχε φτάσει ακριβώς πίσω του. Από τη δική του μεριά ο Verstappen με πιο μαλακή γόμα, πλησίαζε τον Raikkonen για τη 4η θέση.

Με τους γύρους να περνούν και να μη γίνεται τίποτα στη κορυφή, η μάχη για τη πρώτη 10άδα άναψε με τριπλή μονομαχία Alonso, Ocon και Hulkenberg. Τελικός νικητής όμως ο οδηγός της Force India, με αυτόν της Renault να μένει 11ος και ο Alonso να εγκαταλείπει, με πιθανό πρόβλημα στην ανάρτηση και θετικά συμπεράσματα από το μονοθέσιο και τον κινητήρα.

Μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν είχαμε άλλη εξέλιξη, με τον Sebastian Vettel να περνάει πρώτος τη γραμμή του τερματισμού και να παίρνει μία φανταστική νίκη στο GP Αυστραλίας.

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...