spot_img

GP Αυστραλίας: Αυτές είναι οι πιθανές στρατηγικές

Ποιές στρατηγικές θα ακολουθήσουν οι οδηγοί της Formula 1 στο GP Αυστραλίας; Ακολουθούν παρακάτω οι απαντήσεις.

Ο τρίτος αγώνας της Formula 1 για το 2023 είναι προ των πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για έναν ιδιαίτερα απαιτητικό και απρόβλεπτο Grand Prix. Τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών μας έδωσαν μία πρώτη εικόνα για το τι θα δούμε στον αγώνα και οι 58 γύροι που ακολουθούν, αναμένονται συναρπαστικοί και απρόβλεπτοι. To σιρκουί του Άλμπερτ Παρκ στην Αυστραλία είναι μία διαδρομή που προσφέρει ευκαιρίες για προσπέρασμα και για το λόγο αυτό, αναμένουμε συναρπαστικές μάχες.

Η νίκη στο Grand Prix Αυστραλίας αναμένεται να κριθεί ανάμεσα σε τέσσερις ομάδες. Ο Max Verstappen μπορεί να πήρε την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές, ωστόσο η βελτιωμένη Mercedes θέλει να παλέψει για τη νίκη. Η Aston Martin έχει πάντα εντυπωσιακό ρυθμό στα Grand Prix, ενώ η Ferrari έχει στήσει το μονοθέσιό της για τον αγώνα. Οι διαφορές είναι μικρότερες από τα προηγούμενα GP και αυτό μας προϊδεάζει για μία συναρπαστική μάχη.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #110 για τον κόσμο της Formula 1. 

Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα ελαστικών για τον αγώνα, μόνο οι οδηγοί της Red Bull Racing έχουν δύο φρέσκα σετ της σκληρής γόμας ελαστικών, με τους υπόλοιπους να έχουν ένα. Όσον αφορά τη μέση γόμα ελαστικών, οι οδηγοί της Mercedes και της Williams έχουν δύο φρέσκα σετ ελαστικών. Από τους διεκδικητές της νίκης, κανένας οδηγός δεν έχει φρέσκο σετ της μαλακής γόμας ελαστικών. Χαρακτηριστικά, από την πρώτη 10άδα, μόνο ο Pierre Gsly έχει ένα φρέσκο σετ της κόκκινης γόμας.

Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική το ένα pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μέση γόμα ελαστικών, με την πρώτη αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 14 και 22. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη σκληρή γόμα ελαστικών.

Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι και πάλι το ένα pit-stop, με την Pirelli προτείνει τη χρήση της μαλακής γόμας στο πρώτο stint του Grand Prix. Το παράθυρο της πρώτης αλλαγής ελαστικών είναι μεταξύ των γύρων 9 με 16 για τη σκληρή γόμα. Μία ακόμη εναλλακτική προτείνει η ιταλική φίρμα, με τις δύο στάσεις τα pit να είναι η πιο αργή επιλογή. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς αυτό μπορεί να ανακατέψει τις στρατηγικές.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles