Ο Charles Leclerc ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Αυστραλίας στην πίστα του Albert Park, με μία εκπληκτική εμφάνιση.
Ο Charles Leclerc με Ferrari έλεγξε απόλυτα το GP Αυστραλίας και πήρε μία εύκολη νίκη, σημειώνοντας στο τέλος και τον ταχύτερο γύρο. Ο Sergio Perez με Red Bull Racing τερμάτισε στη 2η θέση με διαφορά λίγο μεγαλύτερη από 20s από την κορυφή. Η Mercedes βρέθηκε και πάλι στο βάθρο, με τον George Russell (3η θέση) αυτήν τη φορά να τερματίζει μπροστά από τον Lewis Hamilton (4η θέση). Η McLaren κατάφερε να κάνει ένα σταθερό αγώνα και ολοκλήρωσε το GP Αυστραλίας στις θέσεις 5 και 6, με το Lando Norris μπροστά από τον Daniel Ricciardo.
Ο Esteban Ocon με Alpine τερμάτισε στην 7η θέση, ο Valtteri Bottas με Alfa Romeo ήταν στην 8η θέση. Στους βαθμούς βρέθηκαν, επίσης, οι Pierre Gasly με AlphaTauri και Alex Albon με Williams. Ο Guanyu Zhou με Alfa Romeo κατετάγη 11ος, έχοντας πίσω του τον Lance Stroll με Aston Martin στη 12η θέση. Η Haas είχε διπλό τερματισμό, με τον Mick Schumacher να προσπερνά στο τέλος τον Kevin Magnussen για τη 13η θέση, ενώ ο Yuki Tsunoda με AlphaTauri περιορίστηκε στη 15η θέση.
Τερμάτισαν, επίσης, ο Nicholas Latifi με Williams (16η θέση) και ο Fernando Alonso με Alpine (17η θέση). Οι εγκαταλείψεις στο GP Αυστραλίας ήταν μόλις τρεις, με τους Max Verstappen (Red Bull Racing), Sebastian Vettel (Aston Martin) και Carlos Sainz (Ferrari) να μην ολοκληρώνουν τον αγώνα.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Σαουδικής Αραβίας.
Ο Αγώνας
Αυξημένες θερμοκρασίες είχε η μέρα του αγώνα, με τη θερμοκρασία αέρα στους 26 βαθμούς Κελσίου και αυτήν του οδοστρώματος να αγγίζει τους 40 βαθμούς Κελσίου.
Οι αρχικές επιλογές ελαστικών για τους οδηγούς ήταν, κυρίως, η medium γόμα ελαστικών. Οι Sainz, Alonso, Magnussen, Vettel, Stroll, Albon είχαν hard.
Εκκίνηση και πάλι χωρίς κάποια επαφή
Η εκκίνηση πραγματοποιήθηκε χωρίς κάποια μεγάλη επαφή, με τους Leclerc και Verstappen να διατηρούν τις θέσεις τους, ενώ ο Lewis Hamilton προσπέρασε τον Sergio Perez για την 3η θέση. Επίσης, ο Russell πέρασε τον Norris για την 6η θέση, με τη δεκάδα να συμπληρώνεται από τους Ricciardo, Ocon, Gasly, Alonso και Tsunoda.
Πρόωρο τέλος για Sainz και αυτοκίνητο ασφαλείας
Ο Carlos Sainz έκανε κακή εκκίνηση και έπεσε στη 14η θέση, όμως στον δεύτερο γύρο ο αγώνας τελείωσε για τον Ισπανό όταν είχε έξοδο στη στροφή 10 κόλλησε στην αμμοπαγίδα. Μετά από μία σύντομη ένδειξη για εικονικό, η διεύθυνση αγώνα αποφάσισε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας για την απομάκρυνση της F1-75 από την πίστα. Ο Lance Stroll αποφάσισε να μπει στα pits στο τέλος του τρίτου γύρου για να αλλάξει από hard σε medium ελαστικά. Ο Καναδός άλλαξε και πάλι σε hard δύο γύρους αργότερα, επιχειρώντας να πάει μέχρι το τέλος με το νέο του σετ ελαστικών.
Η συνέχιση της κανονικής ροής του αγώνα πραγματοποιήθηκε στο τέλος του 6ου γύρου, με τον Leclerc να σημειώνει τον ταχύτερο γύρο άμεσα (γύρος 7) και να ανοίγει την απόσταση από τον Verstappen στα 0,8s. Πιο πίσω, ο Sergio Perez πίεζε τον Lewis Hamilton για την 3η θέση, ενώ «τρενάκι» είχε δημιουργήσει ο Pierre Gasly από την 9η θέση.
Πρώτα προσπεράσματα στον αγώνα
Ο Sergio Perez κατάφερε να περάσει τον Hamilton στο ξεκίνημα του 10ου γύρου και η Red Bull Racing είχε και πάλι τους οδηγούς της στις θέσεις 2 και 3, όμως η μεταξύ τους διαφορά ήταν ήδη στα 4,3s. Παράλληλα, πιο πίσω ο Sebastian Vettel είχε μία μικρή έξοδο, η οποία τον πήγε στην τελευταία θέση.
Ο ρυθμός του Charles Leclerc ήταν πολύ καλός στο ξεκίνημα. Με τη συμπλήρωση 12 γύρων η διαφορά του από τον Verstappen είχε ανοίξει στα 4,3s, με τον Ολλανδό να κάνει παράπονα για φθορά στο εμπρός αριστερό ελαστικό. Η διαφορά αυξήθηκε στα 6,9s στο τέλος του 15ου γύρου. Ο Perez είχε απόσταση 4,5s από τον Verstappen, ενώ ο Hamilton ήταν στα 3,1s πίσω από τον Μεξικανό.
Πρώτα pit stops στον αγώνα
Το πρώτο pit stop από την πρώτη δεκάδα έγινε στον 17ο γύρο, με τον Ocon να αλλάζει σε hard ελαστικά και να πέφτει πίσω στην κατάταξη. Ο Max Verstappen έκανε τη δική του αλλαγή σε 2,9s στον επόμενο γύρο κι έπεσε στην 7η θέση μπροστά από τις δύο McLaren. Ο Ολλανδός βγήκε μπροστά από τους Gasly και Alonso, με τον Ισπανό να εκμεταλλεύεται την κατάσταση και να περνά την AlphaTauri για την 8η θέση. Ο Sergio Perez ταλαιπωρούταν με τα medium ελαστικά, με τον Hamilton να έχει κολλήσει πίσω του σε μάχη (προσωρινά) για τη 2η θέση. Ο «Checo» μπήκε στον 20ό γύρο για αλλαγή σε hard ελαστικά, όπως και ο Lando Norris.
Στο γύρο 21 πραγματοποίησαν pit stop οι Ricciardo, Gasly και Zhou. Ο Αυστραλός βγήκε μπροστά από τους Albon και Stroll, με τη Williams σχεδόν να τον ακουμπά στην έξοδο από τα pits. Ο Καναδός βγήκε κερδισμένος, καθώς ανέβηκε μία θέση μετά την αποτυχημένη προσπάθεια του Albon για προσπέρασμα. Ένα γύρο μετά, οι Leclerc και Hamilton μπήκαν για pit stop, με τη Mercedes του Βρετανού να περνά, μέσω στρατηγικής, τη Red Bull Racing του Perez. Ωστόσο, λίγο μετά ο Μεξικανός πέρασε εντός πίστας τον Hamilton. Ο Russell ήταν ο τελευταίος που έκανε pit stop στον 23ο γύρο, ίσως στην πιο κατάλληλη στιγμή.
Εγκατάλειψη Vettel και δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας
Στον 24ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε εκ νέου, καθώς ο Sebastian Vettel είχε μία έξοδο μετά τη στροφή 4, χτύπησε ελαφρώς τον τοίχο και εγκατέλειψε. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στον Russell να βγει μπροστά από τους Perez και Hamilton στην 3η θέση.
Όσοι οδηγοί ξεκίνησαν με hard ελαστικά επωφελήθηκαν, επίσης, προσωρινά, με την πρώτη δεκάδα να έχει διαμορφωθεί ως εξής: Leclerc, Verstappen, Russell, Alonso, Perez, Hamilton, Magnussen, Norris, Ricciardo, Albon. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα pits στο τέλος του 26ου γύρου.
Η τελευταία προσπάθεια του Verstappen για νίκη
Η επανεκκίνηση του Leclerc δεν ήταν καλή, με τον Verstappen να φτάνει πολύ κοντά στο προσπέρασμα στα φρένα για τη στροφή 1. Ο Μονεγάσκος κρατήθηκε, με τον Ολλανδό να δέχεται πίεση από τον Russell στο επόμενο σημείο φρεναρίσματος. Οι δύο πρώτοι άνοιξαν γρήγορα τις διαφορές τους από τους υπόλοιπους, με τις μάχες στη δεκάδα να συνεχίζονται.
Στον 30ό γύρο, ο Perez προσπέρασε τον Alonso για την 3η θέση στα φρένα για τη στροφή 3. Ο Lewis Hamilton πραγματοποίησε το ίδιο ένα γύρο μετά στη στροφή 1, με τη Mercedes να ανεβαίνει στην 5η θέση και την Alpine να πέφτει σύντομα στην 6η θέση. Ο Charles Leclerc έλεγχε και πάλι το ρυθμό του αγώνα, με τη διαφορά του από τον Verstappen να βρίσκεται στα 3,6s ήδη. Στον 34ο γύρο, ο Lando Norris κατάφερε να περάσει τον Kevin Magnussen για την 7η θέση. Ο Daniel Ricciardo «μιμήθηκε» τον teammate του ένα γύρο μετά, με τη McLaren να προσπαθεί να πλησιάσει τον Fernando Alonso. Στον 36ο γύρο, ο Sergio Perez πέρασε τον George Russell στα φρένα για τη στροφή 11, με τη Red Bull Racing να είναι φανερά ανώτερη από τη Mercedes. Ο Μεξικανός επέστρεψε στην 3η θέση.
Αγώνας τέλος για τον Verstappen
Στον 39ο γύρο, όμως, ο Max Verstappen δέχθηκε άλλο ένα πλήγμα για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος, καθώς εγκατέλειψε από τη 2η θέση, με τον Ολλανδό να «παρκάρει» την RB18 στην έξοδο του πρώτου chicane. Παράλληλα, ο Lando Norris κατάφερε να περάσει τον Fernando Alonso πριν το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Ωστόσο, ο Ισπανός έκανε το pit stop που όφειλε, βάζοντας medium ελαστικά. Παρόμοια επιλογή έκανε ο Kevin Magnussen, ενώ ο Alex Albon ήταν ο μόνος χωρίς αλλαγή ελαστικών, με τη Williams να βρίσκεται στην 7η θέση!
Συνέχισαν οι ατυχίες για τον Alonso
Ο Alonso έπεσε μετά το pit stop στη 13η θέση και είχε κάτι λιγότερο από 20 γύρους για να επιστρέψει στους βαθμούς. Ο Charles Leclerc, παράλληλα, είχε έναν άνετο αγώνα στην πρώτη θέση, με τη διαφορά του από τον Perez να είναι στα 13s. Στον 45ο γύρο, ο Alonso προσπέρασε τον Mick Schumacher για τη 12η θέση. Στην έναρξη του 50ού γύρου, ο Pierre Gasly προσπέρασε τον Lance Stroll για την 9η θέση, ενώ 1 γύρο νωρίτερα, ο Charles Leclerc είχε κάνει το ταχύτερο πέρασμα, με τη διαφορά του με τον Perez να είναι πάνω από 15s. Σύντομα, ο Bottas απαλλάχθηκε και αυτός, με τη σειρά του, από το εμπόδιο της Aston Martin, μπαίνοντας στους βαθμούς.
Τα medium ελαστικά του Alonso δεν απέδιδαν, με τον Ισπανό να χάνει 2 θέσεις από τους Zhou και Magnussen, πέφτοντας στη 14η θέση. Ο Valtteri Bottas ανέβηκε στην 9η θέση, περνώντας τον Pierre Gasly μετά από λάθος του Γάλλου. Ο Fernando Alonso μπήκε για pit stop στον 53ο γύρο, βάζοντας medium ελαστικά. Ο Alex Albon έκανε το μοναδικό του pit stop στον τελευταίο γύρο και κατάφερε να κερδίσει 1 πόντο για τη Williams!
Η πιο εύκολη νίκη του Charles Leclerc στην καριέρα του
Ο Charles Leclerc είδε την καρό σημαία πρώτος, έχοντας πάνω από 20s διαφορά από τον δεύτερο Sergio Perez. Η Mercedes τερμάτισε σε παράταξη με τον George Russell στο βάθρο και τον Lewis Hamilton στην 4η θέση. Η McLaren συγκέντρωσε πολύτιμους πόντους, με τον Lando Norris να είναι οριακά μπροστά από τον Daniel Ricciardo στην 5η θέση. Ο Esteban Ocon «έσωσε» την ημέρα για την Alpine με την 7η θέση, ο Valtteri Bottas τερμάτισε εκ νέου στους βαθμούς στην 8η θέση.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Η βαθμολογούμενη δεκάδα συμπληρώθηκε από τους Pierre Gasly και Alex Albon. Οριακά εκτός ήταν ο Guanyu Zhou, με τους Lance Stroll, Mick Schumacher, Kevin Magnussen, Yuki Tsunoda, Nicholas Latifi και Fernando Alonso να συμπληρώνουν την κατάταξη.