spot_img

GP Αυστρίας FP1: Ταχύτερος ο Hamilton στην επιστροφή της F1

Ο Lewis Hamilton ολοκλήρωσε την πρώτη περίοδο δοκιμών στο 2020 στη κορυφή των χρόνων, με τη Mercedes να κάνει το 1-2 στο FP1 του GP Αυστρίας.

Ο Βρετανός μπήκε φουριόζος στη νέα αγωνιστική σεζόν με τη μαύρη W11 και με τη soft γόμα στο δεύτερο μισό του 90λεπτου έγραψε το 1:04.816 και πήρε τη 1η θέση στην κατάταξη. Ο 6 φορές Πρωταθλητής ήταν ο μοναδικός που κατέβηκε το 1:05, καθώς άφησε τον Valtteri Bottas 0.356s πίσω του με την ίδια γόμα, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την εναρκτήρια διαδικασία. Στην 3η θέση ακολούθησε ο Max Verstappen μς τη Red Bull, o οποίος ήταν 0.6s μακριά από τους Πρωταθλητές, γράφοντας χρόνο επίσης με τη soft γόμα.

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Carlos Sainz με την McLaren, μόλις 0.013s πίσω από την RB16, ενώ στο ίδιο δέκατο βρέθηκε ο Sergio Perez που έκλεισε την πρώτη 5άδα για την Racing Point. Ο Lando Norris έδειξε πως η McLaren είναι δυνατή στην Αυστρία, μπροστά από τον Alex Albon με τη δεύτερη Red Bull. O Daniel Ricciardo με την αναβαθμισμένη Renault πήρε την 8η θέση, ενώ τη 10άδα έκλεισαν οι Kevin Magnussen και Charles Leclerc με τη πρώτη Ferrari και χρόνο 1.1s πιο αργό από τον Hamilton, αλλά με τη medium γόμα.

Ο Lance Stroll έμεινε μόλις στην 11η θέση μπροστά από τον Sebastian Vettel, ενώ ο Esteban Ocon έμεινε 13ος μπροστά από τον Antonio Giovinazzi και τον Kimi Raikkonen. Σε πολύ ήρεμα νερά ο Pierre Gasly, μπροστά από τις δύο Williams, ενώ οι Daniil Kvyat και ο Romain Grosjean έκλεισαν τη κατάταξη.

FP1 GP Αυστρίας

Οι δύο McLaren ήταν τα πρώτα μονοθέσια που πάτησαν πίστα με το που άναψε το πράσινο φως στη πίστα. Ακολούθησαν όλα τα μονοθέσια, πραγματοποιώντας τα καθιερωμένα installation laps, ώστε οι ομάδες να βεβαιωθούν πως όλα λειτουργούν σωστά. Ο καιρός ήταν αρκετά μουντός έχοντας βρέξει τις πρωινές ώρες, όμως υπήρχε ακόμη μεγάλη πιθανότητα βροχής.

Ο πρώτος χρονομετρημένος γύρος σημειώθηκε στο 15ο λεπτό του FP1 από τον Lando Norris με την hard γόμα ελαστικών στο 1:08.206, όμως ο Bottas βελτίωσε τον συγκεκριμένο χρόνο αμέσως. Ο Φινλανδός έγραψε το 1:07.578 με την ίδια γόμα, ενώ ο Sainz με τη δεύτερη McLaren έγραψε τον τρίτο χρόνο. Σε εκείνο το σημείο όμως, ξεκίνησε να βρέχει και αυτό ανάγκασε τους οδηγούς να επιστρέψουν στα γκαράζ τους.

Οι ομάδες έβγαλαν τους οδηγούς τους με τα ενδιάμεσα ελαστικά, όμως η πίστα δεν είχε βραχεί αρκετά σε εκείνο το σημείο. Όμως μετά από τόσους μήνες απραξίας, ήταν πολύ σημαντικό να πάρουν και το παραμικρό δεδομένο.

Λίγο μετά τη συμπλήρωση 30 λεπτών, ο Hamilton έγραψε τον ταχύτερο γύρο στο 1:06.994 ενώ λίγο αργότερα το κατέβασε στο 1:06.724. Όλο και περισσότεροι οδηγοί ήταν στη πίστα για να γράψουν τους πρώτους τους χρόνους, με τη πρόσφυση να βελτιώνεται σε κάθε πέρασμα.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μετά τους πρώτους γύρους, η Racing Point ήταν στο 1-2, με τον Perez στο 1:05.889 και τον Stroll 0.185s πίσω του, με τους δύο οδηγούς να είναι με τη soft γόμα. Ο Ricciardo με τη medium ήταν στη 3η θέση μπροστά από τον Sainz, ενώ ο Hamilton έκλεινε τη πρώτη 5άδα και ήταν ο μοναδικός με τη hard γόμα ελαστικών, λίγο πριν συμπληρωθεί μία ώρα στις ελεύθερες δοκιμές.

Οι δύο Mercedes έβαλαν τη soft γόμα και ο Hamilton ανέβηκε στη κορυφή με το 1:04.968 και ήταν 0.2s μπροστά από τον teammate του, ενώ ο Norris πήρε την 4η θέση, επίσης με τη soft γόμα. H σύντομη κυριαρχία συνεχίστηκε, ενώ ο Sainz έκανε τον 3ο ταχύτερο χρόνο, ενώ πιο πίσω η Ferrari στα χέρια του Leclerc ανέβηκε στην 6η θέση μπροστά από τον Magnussen, πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά από τη κορυφή. Μέχρι εκείνο το σημείο δεν είχαμε δει ανταγωνιστικά περάσματα από τις Red Bull, τις Alpha Tauri και τις Alfa Romeo.

O Verstappen στην πρώτη του προσπάθεια με τη soft γόμα έκανε λάθος στη στροφή 1 και πραγματοποίησε μια όμορφη πιρουέτα, ενώ ο Albon δεν έγραψε ανταγωνιστικό χρόνο. Ο Ολλανδός εν τέλει κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση, όμως ο χρόνος του ήταν 0.6s πιο αργός από αυτόν του Hamilton, ενώ ήταν λίγα χιλιοστά μπροστά από τον Sainz. Στην Ferrari δεν επέλεξαν την soft γόμα για τη πρώτη περίοδο και ακολούθησαν το δικό τους πρόγραμμα, βλέποντας το καλύτερο μονοθέσιό τους στην 10η θέση.

Προβλήματα αντιμετώπισε ο Ocon όταν το πλαϊνό bargeboard κατέρρευσε προκαλώντας ένα μικρό VSC, ενώ ο Grosjean ξόδεψε σχεδόν όλο το FP1 στο γκαράζ με προβλήματα στα φρένα. Στα τελευταία στάδια, δεν είδαμε τη βροχή να πέφτει ξανά, ενώ οι οδηγοί στο τέλος βγήκαν με πολλά καύσιμα για να πάρουν τις πρώτες προσομοιώσεις για τις ομάδες.

Επιπλέον, είδαμε την Mercedes να χρησιμοποιεί το σύστημα DAS, με την Red Bull να κάνει επίσημη ερώτηση στην FiA σχετικά με την νομιμότητά του. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με την Mercedes να κάνει το 1-2, και η Formula 1 επέστρεψε.

Αποτελέσματα FP1 του GP Αυστρίας

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles