spot_img

GP Αυστρίας FP2: Άπιαστος και πάλι ο Hamilton αλλά οι διαφορές παραμένουν μικρές

O Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Αυστρίας, δείχνοντας πως η Mercedes έχει για την ώρα το πάνω χέρι.

Ο Βρετανός συνέχισε και πάλι σε ρυθμούς FP1 και έφερε την W09 του στην κορυφή και στην απογευματινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Ο ταχύτερος χρόνος κατέβηκε λίγο σε σχέση με το FP1, όμως έγραψε με την soft γόμα το 1:04.579 και ήταν 0.176s ταχύτερος του Valtteri Bottas που βρέθηκε στην 2η θέση. Η Mercedes έκανε και πάλι το 1-2, όμως ο Φινλανδός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο με την ultra-soft. O Sebastian Vettel ολοκλήρωσε τη διαδικασία στην 3η θέση για την Ferrari, με τον ταχύτερο χρόνο να έρχεται με την ultra-soft γόμα. Όμως ήταν 0.236s πιο αργός από τον Hamilton και σε απόλυτο ρυθμό, έχει περιθώρια η Scuderia για να βελτιωθεί.

Ακολούθησαν οι δύο Red Bull, με τον Daniel Ricciardo μπροστά από τον Max Verstappen, με την RB14 να είναι καθαρά για την ώρα το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο. Best of the Rest στην 7η θέση ήταν ο Romain Grosjean και πάλι, με την Haas να είναι η τέταρτη ταχύτερη ομάδα την Παρασκευή και μάλιστα με διαφορά.

Ο Pierre Gasly έφερε και πάλι την Toro Rosso στη 10άδα, ενώ ο Stoffel Vandoorne βελτιώθηκε σημαντικά και έκλεισε την πρώτη 10άδα. Εκτός ήταν η Renault, με τον Sainz στην 11η θέση, ενώ μέτρια ήταν και η απόδοση της Force India. O Fernando Alonso επίσης δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό και έμεινε μόλις στην 19η θέση.

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο από το FP2 ήταν η απόδοση των ελαστικών, με όλες τις ομάδες να βρίσκουν ελάχιστα χρόνο από την soft στην ultra-soft. Αυτό θα ανακατέψει τη τράπουλα στο Q2 και θα έχει ενδιαφέρον ποιες ομάδες θα επιλέξουν τη κίτρινη γόμα για να περάσουν αρχικά στο Q3 και να εκκινήσουν τον αγώνα.

To FP2

Με την έναρξη της διαδικασίας, είδαμε τα μονοθέσια να βγαίνουν από νωρίς στη πίστα, καθώς η απειλή της βροχής ήταν μεγαλύτερη απ’ότι στο FP1. Οι ομάδες έβγαλαν από νωρίς τους οδηγούς τους για να γράψουν χρονομετρημένες προσπάθειες, ώστε να μπορέσουν να κατανοήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα το στήσιμο ώστε να βελτιστοποιήσουν την απόδοση του κάθε μονοθεσίου.

Μετά από 15 λεπτά δράσης, οι δύο Ferrari ήταν στο 1-2, με τον Vettel να έχει τον ταχύτερο χρόνο στο 1:04.949 χρησιμοποιώντας την soft γόμα ελαστικών, ενώ ο teammate του ήταν 0.517s πιο πίσω, ενώ ο Ricciardo ακολουθούσε στην 3η θέση.

Η κατάσταση της πίστας ήταν πολύ καλύτερη σε σχέση με το πρωί και αυτό φάνηκε και στο χρονόμετρο. Στο πρώτο μέρος της δεύτερης περιόδου, είδαμε από πολλούς την soft και από άλλους την super-soft, με τις ομάδες να έχουν διαφορετικό πρόγραμμα για τον κάθε οδηγό.

Οι δύο Mercedes μπήκαν στη πίστα, με τον Hamilton να γράφει αμέσως τον ταχύτερο γύρο στο 1:04.579 έχοντας την soft γόμα, ενώ ο Bottas πέρασε στην 2η θέση, 0.188s πίσω, αλλά με την super-soft. O Vettel δεν είχε βελτιώσει, ενώ ο Ricciardo ήταν 4ος.

Μπαίνοντας στο δεύτερη μισάωρο, οι οδηγοί θα περνούσαν στην ultra-soft γόμα για να δοκιμάσουν εκ νέου γρήγορα περάσματα. Ο Vettel ήταν ο πρώτος, αλλά ήταν 0.236s πίσω από την κορυφή και τον γύρο του Hamilton, με την ultra-soft γόμα να μη λειτουργεί αμέσως.

Όμως, ο Gasly προκάλεσε κόκκινη σημαία όταν στην έξοδο της στροφής 9, πάτησε τα κίτρινα kerb και έσπασε την εμπρός αριστερή του ανάρτηση και σταμάτησε στην έξοδο διαφυγής. Ο γερανός έσπευσε να απομακρύνει την STR13 και η διαδικασία συνεχίστηκε έπειτα από λίγα λεπτά.

O Hamilton βγήκε με την ultra-soft γόμα, παράτησε τον πρώτο του γύρο, ενώ ούτε στους επόμενους δύο μπόρεσε να βελτιώσει, παρά τα συνολικά ταχύτερα κομμάτια του, ειδικά στο δεύτερο. Ο Bottas από την άλλη βελτίωσε ελάχιστα και βρέθηκε 0.176s πίσω από τον Βρετανό, ενώ κανένας δεν κατάφερε να βρει αρκετό χρόνο με τη μοβ γόμα. Αυτό μπορεί να έχει μεγάλη σημασία στις κατατακτήριες και τη γόμα που θα βάλει ο κάθε οδηγός στο Q2, ώστε να εκκινήσει με αυτή στον αγώνα.

Πίσω, οι δύο Haas όπως και το 2017 έδειχναν να είναι η τέταρτη σε δυναμική ομάδα στο Spielberg, με τον Gasly να είναι στην 9η θέση και τον Vandoorne στην 10η για την βελτιωμένη μέχρι στιγμής MCL-33.

Ο Alonso από την άλλη, δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από την 19η θέση, καθώς δυσκολευόταν με το μονοθέσιό του. Ξανά οι δύο Renault εκτός 10άδας, με τον Sainz να είναι στην 11η θέση.

Από εκείνο το σημείο κι έπειτα, οι ομάδες είχαν φορτώσει τα μονοθέσιά τους με πολλά καύσιμα ώστε οι οδηγοί να κάνουν μεγάλα stint στις προσομοιώσεις αγώνα. Τα πράγματα στη κορυφή δεν άλλαξαν, με τον Hamilton να κάνει το δύο στα δύο την Παρασκευή και πάλι.

Αποτελέσματα FP2

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles